اسپیکر بلوتوثی فندا مدل T200X

( )
  این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  

ویژگی های کلیدی محصول :

  • نوع اتصال : بی سیم و با سیم
  • پشتیبانی از : بلوتوث ، فلش مموری ، کارت حافظه و AUX
  • نسخه بلوتوث : 5.0
  • حداکثر توان خروجی صدا : 70 وات
  • دارای رقص نور (چند رنگ)
  • اقلام همراه : ریموت کنترل ، تبدیل 1 به 2 صدا ، دفترچه راهنما
Fenda

0 تومان بدون مالیات.

در انبار موجود نیست

نقد و بررسی اجمالی

برند فندا (F&D) بعنوان یکی از برندهای نوظهور در بازار عرضه و فروش دستگاه‌های و لوازم جانبی الکتریکی محسوب می شود که به تولید و عرضه انواع کالاهای دیجیتال همچون ماوس، کیبورد، اسپیکر و... می پردازد که با توجه به کیفیت و تنوع محصولات، محبوبیت خاصی در بازار داخلی و خارجی پیدا کرده است.
اسپیکر بلوتوثی فندا مدل F770X یکی از باکیفیت ترین تولیدات برند فندا در زمینه طراحی و تولید بلندگو و اسپیکرهای رومیزی یا در اصطلاح دسکتاپ و همچنین مجهز به فناوری ارتباطی بلوتوث به شمار می‌رود که دارای ساختاری متشکل از یک ساب‌ووفر ۲ عدد ستلایت ریموت کنترل و طرح جذاب و چشم نواز  به ابعاد (۲۵۰x۳۳۵x۳۶۲ ) میلی متر و 7.8 کیلوگرم وزن بوده و توان خروجی کلی آن به میزان 76 وات است.
این اسپیکر بلوتوثی همانطورکه از عنوانش مشخص است در بحث امکانات ارتباطی به فناوری بلوتوث نسخه (5.0) مجهز است که از این طریق می‌تواند به دستگاه‌های میزبان مجهز به این فناوری ارتباطی متصل و فایل‌های مورد نظر کاربر را با کیفیتی عالی پخش کند، البته علاوه بر این اسپیکر مورد نظرمان از درگاه ارتباطی پورت (USB) نیز بهره می‌برد که این امر روش ارتباطی با سیم بودن این دستگاه را تبیین می‌کند. اسپیکر بلوتوثی فندا مدل F770X با فناوری ارتباطی بلوتوث قادر است انواع دستگاه‌ها همچون موبایل و گوشی‌های هوشمند، تبلت و لپ تاپ را پوشش دهد و  دارای نورپردازی LED با پشتیبانی از چند رنگ مجهز به صفحه نمایش LED است.
در پایان از دیگر ویژگی‌های فنی و مزایای کاربردی که می توان برای اسپیکر بلوتوثی فندا مدل F770X عنوان کرد، مواردی نظیر بهره مندی از ریموت کنترل بی سیم، تجهیز به پورت نوع (USB) جهت اتصال به حافظه‌های جانبی فلش، بهره مندی از رادیو (FM) و همچنین تجهیز به آمپلی فایر‌های هوشمند و دیجیتال با تاثیرگذاری بالا خواهد بود.  در نهایت اگر دنبال اسپیکر بلوتوثی هستید که شما را تا آخر عمر از هرنوع اسپیکری بی‌نیاز کنید، اسپیکر بلوتوثی فندا مدل F770X بهترین انتخاب است.

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :