شرایط و ظوابط فروشگاه


شرایط بازگشت کالاهای دیجیتال و الکترونیک

نکته اول :

یکی از مهمترین شرایط بازگشت کالا این است که وجود هر گونه مغایرت در مشخصات فنی محصول دریافتی می بایست نهایت ظرف کمتر از 24 ساعت پس از دریافت کالا به اطلاع دیجی بست رسانیده شود.
لطفا دقت بفرمایید تصاویر موجود در سایت دیجی بست ، ممکن است تصویر واقعی محصول ارسالی نبوده و تفاوت های از نظر ظاهر با محصول ارسالی برای شما داشته باشد. شایان ذکر است تصاویر محصولات موجود در سایت به منظور ذهنیت سازی نسبی خریداران عزیز در جهت تسهیل خرید صورت گرفته و عودت یک محصول با استناد به تصویر موجود محصول در سایت، قابل پیگیری نمی باشد.
اطلاع رسانی خریدار می تواند به کمک یکی از 2 شکل زیر انجام شود.

    ارسال ایمیل به آدرس info@dgbest.ir
    تماس در طی ساعات 19-12 هر روز کاری با شماره واحد خدمات پس از فروش(09142201122) و ثبت مشکل در سیستم

چنانچه مغایرت مورد نظر خریدار، در حالت عادی، بدون نیاز به بازکردن پلمپ بسته بندی و جعبه محصول قابل مشاهده باشد (برای مثال مقدار حافظه، گارانتی، رنگ و یا ویژگی های امثالهم که بروی جعبه ی دستگاه درج شده اند)، خریدار می بایستی از بازکردن جعبه ی دستگاه خودداری کرده و این امر را به دیجی بست اطلاع رسانی کند. بدیهی است چنانچه کالا در شرایط اولیه ی خود نباشد و از حالت اکبند و اصلی خود خارج شده باشد، امکان رسیدگی به درخواست خریدار وجود نخواهد داشت.

نکته دوم :

چنانچه مغایرت مورد نظر خریدار، پس از بازکردن پلمپ و بسته بندی محصول میسر باشد اما نیاز به روشن کردن دستگاه نباشد(برای مثال محصول بروی بدنه دارای خط و خش و یا خراشیدگی باشد، خریدار باید از روشن کردن دستگاه، نصب سیم کارت و کارت حافظه در دستگاه و همچنین درج سایر اطلاعات شخصی(اعم از حساب های کاربری و یا ایجاد رمز عبور) در دستگاه کاملا خودداری کرده و از دور ریختن و یا پاره کردن کلیه ی لوازم جانبی (اعم از برچسب ها و نایلون ها و یا بسته بندی های مخصوص دستگاه) و یا از ایجاد هر گونه تغییر در بسته بندی شرکتی نیز اکیدا خودداری کند(چنانچه کالا و یا لوازم جانبی همراه آن در شرایط اولیه ی خود نباشد و از حالت اصلی خود خارج شده باشد) و در غیر این صورت امکان رسیدگی به درخواست خریدار وجود نخواهد داشت.

نکته سوم :

چنانچه ایراد و یا مغایرت مدنظر به شکلی باشد که پس از روشن کردن کالا مشخص شود، و کاملا بدیهی باشد(مشکلات شدید در نمایشگر، شبکه و امثالهم) کاربر باید پس از مشاهده ی آن حداکثر ضمن 24 ساعت پس از دریافت کالا، به یکی از روش های بالا مشکل را به دیجی بست گزارش کند. چنانچه اشاره شد، برخی از ایرادات در طی ساعات اولیه استفاده از دستگاه مشخص نبوده از این رو می توان این گونه ایرادات را در طی گارانتی 7 روز بازگشت کالا به اطلاع دیجی بست رساند.
شایان ذکر است چنانچه کالا در شرایط اولیه ی خود نباشد و از حالت اکبند و اصلی خود خارج شده باشد، امکان رسیدگی به درخواست خریدار وجود نخواهد داشت.
 لطفا همواره در مورد بازگشت کالا توجه بفرمایید.

لطفا دقت بفرمایید، گارانتی 7 روز بازگشت کالا شامل حال اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا ) و همچنین ضربه، آب خوردگی و یا رطوبت، که در اثر استفاده ناصحیح کاربر ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. منظور از استفاده ناصحیح پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) و سایر موارد بدیهی می باشد.

    در این میان باید اشاره داشت که در طی دوره ی گارانتی 7 روز بازگشت کالا ، محصول خریداری شده نزد خریدار به صورت امانت بوده و این امر شامل حال ماده 241 قانون کیفر همگانی می شود. مقصود از ماده 241 قانون کیفر عمومی (674 قانون مجازات اسلامی) آن است که اگر مالی به هر عنوان به کسی سپرده شود و بنا بر استرداد یا رسانیدن به مصرف معینی باشد و شخصی که مال نزد او بوده آن را بر ضرر مالک تصاحب یا تلف یا مفقود و یا استعمال نماید مستحق مجازات خواهد بود.<

عودت کالا به دیجی بست تنها باید از طریق دفاتر پستی(به صورت پست پیشتاز) توسط شخص خریدار انجام شده باشد و رسید مرسوله ی پستی به همراه بسته برای دیجی بست ارسال شده باشد بدین شکل عین مبلغ پرداختی به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود !

    انصراف از خرید توسط مشتری میبایست هر چه سریعتر به دیجی بست اطلاع رسانی شده ، تا از ارسال کالا جلوگیری شود و در صورتیکه اطلاع رسانی بعد از ارسال کالا انجام شده باشد، کلیه هزینه های پستی از مشتری اخذ و مابقی وجه سفارش به حساب ایشان برگشت داده خواهد شد.
    حداکثر زمان انصراف از خرید ۷ روز می باشد و در این حالت شرایط بازگرداندن کالای مربوطه در صورتیست که :

کالا در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و هیچگونه استفاده ای از آن نشده باشد.

توجه : هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.