پخش کننده خانگی تسکو مدل TS 2187

( )
این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  

ویژگی های کلیدی محصول :

  • ابعاد : 366*97*118 میلی متر
  • ابعاد ساب ووفر : 215x336x335 میلی متر
  • توان واقعی : 50 وات
  • توان اسمی : 2900 وات
  • وضوح صدا : 72dB
  • پشتیبانی از : AUX, BT, FM, TF Card, USB
  • اقلام همراه : 2 عدد بلندگو ، یک ساب‌ووفر ، ریموت کنترل
TSCO

0 تومان بدون مالیات.

در انبار موجود نیست

نقد و بررسی اجمالی

چشمانتان را ببندید و تصور کنید می‌خواهید سمفونی 5 بتهوون را گوش دهید. قطعه‌ای بی‌نظیر و گوش‌نواز که باید آن را با گوش جان بشنوید. موسیقی خوب می‌تواند جان دوباره‌ای به روح خسته آدمی ببخشد. اما برای لذت بردن از موسیقی خوب شما نیاز به یک پخش‌کننده با‌کیفیت دارید که بتواند تمام زیروبم موسیقی را آن‌طور که هنرمند آن را خلق کرده به شما منتقل کند. به نظرتان می‌شود کیفیت خوب این آهنگ را با هنذفری‌های 10 هزار تومانی مترو تجربه کرد؟ قطعاً نه! حالا به این فکر کنید که بخواهید سمفونی 5 بتهوون با باس عالی نرم یک اسپیکر با‌کیفیت گوش دهید و لحظه‌به‌لحظه آن را زندگی کنید.
اهل موسیقی نیستید؟ تصور کنید که می‌خواهید فیلم End game را تماشا کنید و می‌خواهید صدای فریاد انتقام جویان در سینمای خانگی‌تان طنین‌انداز شود. باوجود سیستم‌های صوتی معمولی و حتی ضعیف کامپیوتر، لپ‌تاپ یا تلویزیون‌ها، برای تجربه کامل این فیلم هیجان‌انگیز باید یک گوشتان را به اسپیکر سیستم‌تان بچسبانید و یک‌چشمتان را هم به زیرنویس فیلم بدوزید. این وسط گردنتان است که مظلوم واقع می‌شود و قطعاً هیچ لذتی از فیلم نخواهید برد.
گیمر هستید؟ تصور کنید که می‌خواهید ساعت‌‎ها استریم کنید اما سنگینی هدفون روی گوش‌هایتان تمرکزتان را کم کرده و لذت استریم و بازی کردن را از شما گرفته است. شما به اسپیکری با طنین قدرتمند و کیفیت صدایی حرفه‌ای نیاز دارید که تجربه فراموش‌نشدنی از گیم پلی و استریم برایتان به ارمغان بیاورد. حتی فکر کردن به این موضوع می‌تواند موهای تن آدم را سیخ کند مگر نه؟

آیا هیچ‌یک از این سه شرایط را تصور کردید؟ احتمالاً همین حالا از تصور چنین کیفیت صدای خوبی اندورفین زیادی در خونتان آزادشده است. خبر خوب اینکه تجربه چنین کیفیت صدای آرزوی محال نیست. اسپیکر رومیزی TS 2187 این کیفیت صدا را باقیمت مناسبی به شما ارائه می‌کند. با ما همراه باشید تا شما را با جزئیات و کیفیت عالی این اسپیکر آشنا کنیم. بعد از خواندن این مطلب شما درخواهید یافت که باید چه انتظار چه کیفیتی از اسپیکر خود داشته باشید.

اسپیکر دسکتاپ TS 2187-2

اسپیکر دسکتاپ تسکو مدل TS 2187 از خانواده اسپیکرهای سه‌تکه رومیزی تسکو و با توان RMS 30 وات و وضوح صدای 72Db‌ای است،اسپیکر رومیزی TS 2187 را می‌توانید به رایانه، کنسول بازی، لپ‌تاپ و حتی گوشی تلفن همراه خود متصل کنید. چراکه برای وصل شدن به این اسپیکر راه‌حل‌های متنوع با‌سیم و بدون سیم‌دارید. این اسپیکر هم از اتصال بلوتوث پشتیبانی می‌کند، هم پورت های کابل  Auxو جک 3.5 میلی‌متری دارد و هم می‌توانید با درگاه کارت حافظه (SD Card) لیست آهنگ‌های موردعلاقه‌تان را برای همیشه در اسپیکر خود نگه‌دارید و بدون زحمت اضافی فقط دکمه پلی را فشار دهید. خبری خوب برای ما تنبل‌ها که همیشه دنبال ساده‌ترین راه هستیم.


رقص نور و صدا، زیبایی بی‌نظیر اسپیکر TS 2187

اسپیکر رومیزی TS 2187 با پشتیبانی از رقص نور، حال و هوای جشن‌ها و مراسم‌های شما را عوض می‌کند.  رقص نور این اسپیکر کاملاً قابل‌کنترل بوده و با 2 ثانیه نگه‌داشتن دکمه input می‌توانید آن را خاموش و یا روشن کنید،رقص نور این اسپیکر در ولوم‌های بالا روشن می‌شود و در زمان استفاده از حداکثر ولوم‌ سیستم شما دچار لرزش نخواهد شد.

 
قبل از خرید این محصول باید حواسم را به چه چیزهایی جمع کنم؟

باید توجه داشته باشید که با توجه به وزن و نداشتن محافظ مش در قسمت ستلایت‌ها، این اسپیکر برای محیط‌های داخلی طراحی‌شده است. بنابراین بهتر است این اسپیکر را بیرون از خانه نبرید و یا در معرض گردوخاک قرار ندهید. چراکه در غیر این صورت اسپیکر شما به‌سرعت کثیف می‌شود و تمیز کردن آن گاو نر می‌خواهد و مرد کهن.

کیفیت صدای بالای این اسپیکر شما را در دریای از موسیقی غرق می‌کند. اسپیکر رومیزی TS 2187 حافظه صدا ندارد و موقع روشن کردن صدای آن در حالت بلند است. البته که ما پیشنهاد می‌کنیم فرهنگ آپارتمان‌نشینی را رعایت کنید و از تمام قدرت این اسپیکر در آپارتمان استفاده نکنید و الا احتمالاً با همسایگان عصبانی روبه‌رو می‌شوید که از لشکر تانوس هم خشمگین‌تر و ترسناک‌تر هستند و آن‌وقت است End game   را به‌صورت میدانی تجربه خواهید کرد.

اندازه بزرگ این اسپیکر کار جابه‌جایی آن را سخت می‌کند. اما همه می‌دانند که بزرگی اسپیکر یعنی بزرگی ساب ووفر. و بزرگ بودن ساب ووفر مساوی است باکیفیت صدای فوق‌العاده بهتر. و چه چیزی بهتر از ساب ووفریِ با‌کیفیت که صدای بلند و عمیق به شما ارائه کند؟ حالا که حرف ساب ووفر شد باید به شما بگویم که اسپیکر دسکتاب TS 2187 تسکو دو عدد پیچ کنترل در جلوی ساب ووفر دارد که به کمک آن‌ها می‌توانید بیس و حجم صدای اسپیکر را بنا بر سلیقه و بزرگی و کوچکی محیط خودتان را کنترل و شخصی‌سازی کنید.

اسپیکر رومیزی دسکتاب TS 2187 با فیش Rca و یک کنترل از راه دور ارائه می‌شود که می‌توانید با کمک آن بیس، تریبل و حجم صدای دستگاه را تنظیم کنید. کنترلر این اسپیکر برد بالایی دارد و به کمک آن شما می‌توانید شیطنت کرده و اسپیکر تسکو همسایه‌تان را کنترل کنید و با عوض کردن آهنگ کمی سر‌ به‌ سرشان گذاشته و از دیدن وحشت در چشمانشان به خنده بیفتید.

کلام آخر

این اسپیکر به‌اصطلاح پدرمادردار، کیفیت میان‌رده‌ای است که شما برای سیستم صوتی در خانه یا باشگاه خودتان نیاز دارید و در رنج قیمتی خود، کیفیت بسیار مطلوبی را ارائه می‌کند. TS 2187 پورت‌های متعددی دارد و با همه جور دستگاهی رفیق و جفت می‌شود. رقص نور، کیفیت صدای بالا، ساب ووفر بزرگ از ویژگی‌های بارز این اسپیکر سه تیکه است. این اسپیکر در برابر گردوخاک آسیب‌پذیر بوده و به خاطر وزنش مناسب جابه‌جایی در مسافت‌های دور نیست.

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :