اسپیکر رومیزی تسکو مدل TS 2182

( )
این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  

ویژگی های کلیدی محصول :

  • ابعاد : 366*97*118 میلی متر
  • ابعاد ساب ووفر : 182*312*354 میلی متر
  • توان واقعی : 40 وات
  • توان اسمی : 2100W وات
  • وضوح صدا : 70dB
  • پشتیبانی از : AUX, BT, FM, TF Card, USB
  • اقلام همراه : 2 عدد بلندگو ، یک ساب‌ووفر ، ریموت کنترل
TSCO

0 تومان بدون مالیات.

در انبار موجود نیست

نقد و بررسی اجمالی

اسپیکر رومیزی دسکتاپ تسکو مدل TS 2182

زمانی که در منزل به دنبال برقراری جشن یا مراسم خود هستید مهم‌ترین بخش داستان را فراموش نکنید. داشتن یک اسپیکر سیمی عالی می‌تواند مراسم‌ شما را به یک شب خاطره‌انگیز تبدیل کند. یکی از این اسپیکرها از برند تسکو مدل TS 2182 بوده که یکی از بهترین مدل‌ها برای مکان‌های سرپوشیده از جمله منازل محسوب می‌شود. این اسپیکر از نوع سیمی و بلوتوثی بوده و به راحتی می‌توانید آن را جا به جا کرده و نگران مکان قرارگیری آن نباشید.

چون برای کار کردن با آن اصلا نیازی به پریز برق ندارید. این اسپیکر پرقدرت تسکو با ویژگی‌های جذابی که دارد برای بسیاری از کاربران گزینه مناسبی جهت مصرف خانگی به شمار می‌آید. اسپیکر سیمی تسکو مدل TS 2182 از طریق درگاه TF یا همان Micro USB و USB قابلیت اتصال به لوازم مختلف را دارد. TF که مخفف TransFlash است نام علمی Micro USB است. این اسپیکر رومیزی تسکو برای شما می‌تواند حکم یک عضو حیاتی را داشته باشد. شما از طریق جک 3.5 میلی‌متری صدا می‌توانید به سیستم خود متصل شده و به بهترین نحو مهمانی‌های خود را برگزار کنید.


مشخصات ظاهری اسپیکر تسکو مدل TS 2182

نوع طراحی این اسپیکر تسکو بسیار شیک و زیبا طراحی شده و برای اینکه جای زیادی را به خود اختصاص ندهد نیز ابعاد مناسبی برای آن در نظر گفته شده است. جلوی ووفر این اسپیکر مجهز به مانیتور نمایش نام آهنگ است. ابعاد ساب ووفر برابر با 354×312×182 و ابعاد ساندبار 118×366×97  است که سبب می‌شود جای زیادی را اشغال نکند. همچنین با توجه به وجود ریموت کنترل شما می‌توانید به راحتی از راه دور آن را کنترل کنید.

این اسپیکر در رنگ مشکی به بازار عرضه شده که جلوه بسیار زیبایی دارد. همچنین دارای خروجی هدفون است که بتوانید در مواقعی که نمی‌خواهید اطرافیان به موزیکتان گوش دهند نیز به تنهایی به موزیک گوش دهید. این محصول تسکو با توجه به ویژگی‌های خاصی که دارد مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. اسپیکر سیمی تسکو مدل TS 2182 علاوه بر طراحی زیبایی که دارد از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است. برای تولید این محصول از متریال بسیار مطلوبی استفاده شده تا لذت استفاده از یک کالای با کیفیت را به شما منتقل کند.


مشخصات فنی اسپیکر تسکو مدل TS 2182

این اسپیکر سیمی تسکو مجهز به راه‌های اتصال مختلف از جمله بلوتوث، جک 3.5 میلی‌متری، USB،TF Card و FM است. برای وصل شدن به این اسپیکر از راه دور نگران نباشید زیرا از فاصله 10 متری هم می‌توانید به راحتی موزیک پخش کنید و لذت ببرید. کیفیت بالای صدا در این و وضوح آن سبب شده تا طرفداران زیادی برای خرید این اسپیکر کاربردی اقدام کنند. این اسپیکر داراي پنل کنترل صدا و همچنين ريموت کنترل مي باشد. منبع تغذيه ي اين اسپيکر برق AC است. فرکانس پاسخگویی آن نیز حدود 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز است که در محدوده‌ی شنوایی انسان قرار دارد.

شما با قرار دادن یک مموری کارت به راحتی می‌توانید تمام آهنگ‌های موجود روی آن را با این اسپیکر پخش کرده و محافل خود را گرم کنید. اگر اهل ورزش هستید با اسپیکر تسکو مدل TS 2182 موزیک‌های بیس‌دار و پرانرژی اجرا کنید و از ساعت‌های ورزش خود نهایت استفاده و لذت را ببرید. قدرت واقعی اسپیکرها 10 وات و ساب ووفر 20 وات است که کمک می‌کند آهنگ‌ها با نیروی هر چه تمام‌تر اجرا شوند. اسپیکر سیمی تسکو مدل TS 2182 علاوه بر ریموت کنترل دارای پنلی جهت کنترل صداست که روی آن تعبیه شده است. منبع تغذیه این محصول برق AC بوده و برای توان اسمی آن نیز برابر 2100 وات است.


اقلام همراه اسپیکر تسکو مدل TS 2182

درون جعبه این اسپیکر تسکو یک ریموت کنترل قرار دارد که به کمک آن می‌توانید از فاصله دور نیز صدا را کنترل کنید. یکی از ویژگی‌های دیگری که با خرید اسپیکر TS 2182 بهره مند می‌شوید گارانتی انحصاری شرکت تسکو خواهد بود که شما را پس از خرید نیز تنها نخواهد گذاشت. شرکت تسکو جهت رفاه حال کاربران خود و ایجاد حس اطمینان اقدام به تاسیس بخش گارانتی خود نموده و بهترین خدمات را ارائه می‌دهد.

کلام آخر

به هنگام ورزش یا برگزاری مهمانی با اسپیکر TS 2182 بهترین تجربه را داشته باشید. اسپیکر سیمی با قابلیت بلوتوث و جک 3.5 میلی متری سبب شده تا قابلیت اتصال به انواع سیستم‌ها را داشته باشد و از این حیث محصول پرطرفداری باشد. شما تا برد 10 متر می‌توانید روی اتصال به بلوتوث این اسپیکر حساب کنید. ابعاد بسیار مناسبی که این اسپیکر دارد سبب می‌شود هر جایی که بخواهید بتوانید آن را جا داده و استفاده کنید. در پایان برای بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :