اسپیکر رومیزی تسکو مدل TS 2184

( )
این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  

ویژگی های کلیدی محصول :

  • ابعاد : 366*97*118 میلی متر
  • ابعاد ساب ووفر : 233x367x405 میلی متر
  • توان واقعی : (RMS) 40W+10W*3
  • توان اسمی : (P.M.P.O) 4000W
  • وضوح صدا : 70dB
  • پشتیبانی از : AUX, BT, FM, TF Card, USB
  • اقلام همراه : 3 عدد بلندگو ، یک ساب‌ووفر ، ریموت کنترل
TSCO

0 تومان بدون مالیات.

در انبار موجود نیست

نقد و بررسی اجمالی

شرکت «توسن سیستم شرق» در سال 1381 شمسی تأسیس شد. این شرکت در ابتدا با ایجاد یک واحد بازرگانی تجهیزاتی را به کشور وارد می‌کرد. اما با افزایش تقاضای کاربران محصولات این شرکت، توسن سیستم اقدام به تأسیس کارخانه‌ای بار تولید لوازم جانبی دیجیتال کرد. این واحد تولیدی که بخشی از شرکت توسن سیستم است محصولاتی را با نام برند تسکو به بازار عرضه می‌کند. شعار این برند ارائه محصولاتی با کیفیت بالا، ظاهر چشم‌نواز و قیمت مناسب است. این شرکت ایرانی توانسته است تاکنون جوایزی مختلفی از جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، کنفرانس برندهای برتر، همایش ملی برترین‌های انفورماتیک و IT را نصیب خود کند.

ورودی و خروجی

اسپیکرهایی که از سوی شرکت‌های مختلف به بازار ارائه می‌شوند، بسته به کاربردی که دارند، از انواع و اقسام متنوع درگاه‌های ورودی بهره می‌گیرند. اسپیکر TS 2184 نیز از این قائله مستثنا نیست. یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این اسپیکر را می‌توان درگاه‌های ورودی متنوع آن دانست. به دلیل داشتن درگاه‌های سنتی از قبیل ورودی RCA و درگاه 3.5 میلی‌متری AUX می‌توان اسپیکر TS 2184 را تقریباً به هر دستگاهی متصل کرد. اما تسکو درزمینه درگاه‌های ورودی پا را فراتر گذاشته و شیار کارت حافظه و درگاه ورودی USB را نیز برای این پخش‌کننده خانگی در نظر گرفته است. فناوری بلوتوث هم باعث شده است که این محصول شرکت تسکو ازلحاظ اتصالات ورودی به محصولی نسبتاً کامل تبدیل شود.

ویژگی‌ها

اسپیکر TS 2184 محصولی چهار تکه است. اگر شما هم از کاربران دستگاه‌های دیجیتالی باشید، حتماً با انواع و اقسام اسپیکرهای دو  و سه‌تکه آشنایی دارید. همان‌طور که در بالا ذکر کردیم این اسپیکر کاربردهای فراوان دارد. درواقع TS 2184 یک اسپیکر سه‌تکه با یک ساندبار است. از اسپیکر سه‌تکه می‌توانید به‌عنوان بلندگوی کامپیوتر رومیزی خود استفاده کنید. با توجه به توان خروجی 70 واتی این محصول، صدای خروجی TS 2184 فوق‌العاده رساست. با توجه به ساندبار این اسپیکر نیز می‌توانید تجربه شنیدن صدایی باکیفیت و قوی را داشته باشید. پنل این اسپیکر و صفحه‌نمایش عددی که در مرکز پنل قرار گرفته است، اسپیکر TS 2184 را به محصولی زیبا تبدیل کرده است. همراه با این محصول، ریموت کنترلی عرضه شده است که می‌توانید با استفاده از کنترل و تنظیمات مربوط به صدای خروجی را به‌راحتی و سرعت بالاتر انجام دهید.  در طراحی ظاهری این اسپیکر- ساندبار نیز منحنی‌ها و طراحی زیبایی استفاده شده است که ارزش خرید TS 2184 را بالا برده  است. در کنار همه این ویژگی‌ها، این محصول تسکو از رادیو FM نیز برخوردار است؛ رادیو این اسپیکر از قدرت و کیفیت مناسبی برخوردار است. وجود این ویژگی‌ها، TS 2184 را به محصولی چندکاره و کاربردی تبدیل کرده است.

نگاه کلی

اسپیکر  TS 2184محصولی باکیفیت و طراحی رضایت‌بخش از برند ایرانی تسکو است اما کاربرد این محصول تنها در استفاده از آن به‌عنوان اسپیکر رومیزی خلاصه نمی‌شود. وجود تکه چهارم این محصول که به‌عنوان ساندبار مورداستفاده قرار می‌گیرد، کاربر را از تهیه ساندبار یا حتی سینمای خانگی بی‌نیاز می‌کند. وجود رادیو باکیفیت نیز دلیل دیگری است که کاربر را از تهیه یکی دیگر از انواع لوازم‌خانگی بی‌نیاز کند. ورودی‌های متنوع و کاملی که تسکو برای این محصول در نظر گرفته است نیز ارزش خرید TS 2184 را بالاتر برده است. صدای بسیار رسا که درنتیجه‌ی توان خروجی 70 واتی این اسپیکر ایجاد می‌شود، TS 2184 را برای فضاهای نسبتاً بزرگ هم مناسب ساخته است. تهیه این محصول به آن دسته از کاربران توصیه می‌شود که می‌خواهند با تهیه یک محصول، از ترکیب امکانات چند ابزار کاربردی استفاده کنند.

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :