کابل مبدل Type-C به AUX پرووان مدل PCA47

( )
این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  

ویژگی های کلیدی محصول :

  • وزن : ۱۳ گرم
  • جنس : TPE, آلیاژ آلومینیوم
  • طول کابل : ۱۰۰ سانتی متر
  • نوع کابل : AUX
  • رابط : Type-C to ۳.۵ mm
  • سازگاری با : تمامی دستگاه ها با رابط تایپ سی
proone

165,000 تومان بدون مالیات.

2 قلم

نقد و بررسی اجمالی

کابل مبدل AUX چه کاربردی دارد؟

مدتی است که در نسل جدید گوشی‌های موبایل، پورت AUX یا جک 3.5 میلی‌متری تعبیه نمی‌شود. دلیل این مساله، قطر نسبتا زیاد درگاه جک 3.5 میلی‌متری است که باعث ضخامت قطر گوشی‌های موبایل می‌شود. با توجه به فراگیری هندزفری‌های بلوتوثی و به دنبال آن، کاهش استفاده از هندزفری‌های سیم‌دار، پورت 3.5 میلی‌متری در گوشی‌های موبایل کمتر مورد استفاده کاربران قرار می‌گرفت. به همین دلیل و همچنین به علت کاهش قطر گوشی‌های هوشمند، سازندگام گوشی‌های هوشمند جدید، پورت AUX را از محصولات جدید خود حذف کرده‌اند.بنابراین اگر بخواهید به گوشی‌های جدید، هدفون سیم‌دار وصل کنید و یا با دستگاه پخش اتومبیل‌تان موسیقی گوش دهید، به یک کابل مبدل AUX نیاز دارید که بدون افت کیفیت صدا، این اتصال را برایتان انجام دهد.


معرفی کابل مبدل AUX پرووان مدل PCA47

کابلAUX پرووان مدل PCA47 یک کابل مبدل است که درگاه Type-C در انواع وسایل هوشمند را به دستگاه‌های پخش کننده موسیقی با ورودی AUX یا همان جک 3.5 میلی‌متری متصل می‌کند. اگر گوشی هوشمندتان فاقد پورت AUX است، برای شنیدن موسیقی در اتومبیل یا استفاده از هدفون‌های بی‌سیم، به یک کابل مبدل نیاز دارید که تا به کمک آن بتوانید گوشی را به دستگاه پخش یا هدفون متصل کنید. کابل AUX پرووان مدل PCA47 ، یک مبدل بسیار حرفه‌ای و بدون افت صدا است که پل ارتباطی باکیفیتی بین گوشی و دستگاه پخش موسیقی خواهد بود. در ادامه از ویژگی‌ها و خصوصیات این مبدل بیشتر خواهیم گفت. با ما همراه باشید:
کابل مبدل AUX پرووان PCA47 یک هاب و مبدل بسیار حرفه‌ای و کارآمد است که با تمامی دستگاه‌های هوشمند مجهز به درگاه Type-C سازگار است. یکی سر این کابل، USB Type-C و سر دیگر آن جک 3.5 میلی‌متری (AUX) است که از آن جهت اتصال به انواع سیستم‌های پخش خانگی، هدفون‌های سیم‌دار یا ضبط ماشین استفاده می‌شود. طول این کابل 100 سانتی‌متر است و به شما امکان می‌دهد بتوانید گوشی موبایل‌تان را تا فاصله‌ی یک متری از سیستم پخش قرار دهید. کابل مبدل AUX پرووان مدل PCA47 مشکی رنگ است و متریال ساخت آن از آلومینیوم و پلاستیک فشرده TPE تشکیل شده است. TPE نوعی پلاستیک فشرده بسیار مقاوم است که از کابل در برابر ضربه و حرارت محافظت می‌کند. سوکت‌ها و درگاه مبدل PCA47 فلزی است و همانطور که اشاره کردیم، از جنس آلومینیوم است. ترکیب آلومینیوم و پلاستیک TPE باعث می‌شود این کابل مبدل در عین حالی که بسیار سبک وزن است، مقاوم و محکم نیز باشد و مانند خیلی از کابل‌ها نباشد که تنها پس از چند بار استفاده دچار قطعی یا افت کیفیت صدا می‌شوند. وزن این کابل تنها 13 گرم است.


کابل مبدل AUX پرووان مدل PCA47 با گارانتی کاوان سرویس

اولین و مهم‌ترین ویژگی یک کابل AUX ، انتقال فایل موسیقی با بالاترین کیفیت ممکن است. یک کابل مبدل حرفه‌ای و مناسب، به شما کمک می‌کند بتوانید موسیقی را باکیفیت مطلوب و عالی گوش دهید. اگر تجربه‌ی استفاده از کابل AUX را داشته باشید، حتما می‌دانید که اکثر کابل‌های مبدل AUX ، قدری از کیفیت اصلی صدا می‌کاهند. به همین دلیل هنگام خرید یک مبدل باید دقت داشته باشید کالایی که انتخاب می‌کنید از برند معتبری باشد و باعث کاهش کیفیت صدا نشود. امروزه انواع کابل AUX با برندهای متفاوت و قیمت‌های مختلف به بازار عرضه شده‌اند، اما بسیاری از آن‌ها کیفیت پایینی داشته و تنها پس از چند بار استفاده باید دور انداخته شوند.کابل AUX پرووان مدل PCA47 با گارانتی معتبر شرکت کاوان سرویس به شما عرضه می‌شود. وجود گارانتی کاوان سرویس، مهر تاییدی است که به شما اطمینان می‌دهد محصولی که خریداری کرده‌اید از کیفیت بالایی برخوردار است و در صورت خرابی یا داشتن مشکل، تعمیر یا تعویض می‌شود.
 

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :