کابل تبدیل لایتنینگ به AUX پرووان مدل PCA48

( )
این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  

ویژگی های کلیدی محصول :

  • وزن : ۱۳ گرم
  • جنس : TPE, آلیاژ آلومینیوم
  • طول کابل : ۱۰۰ سانتی متر
  • نوع کابل : AUX
  • رابط : Lightning to ۳.۵ mm
  • سازگاری با : تمامی دستگاه ها با رابط لایتنینگ
proone

169,000 تومان بدون مالیات.

3 قلم

نقد و بررسی اجمالی

مبدل AUX چیست و چه کاربردی دارد؟

قبل از معرفی کابل پرووان مدل PCA48 لازم است ذکر کنیم که گوشی‌های جدیدی که به بازار عرضه می‌شوند، اغلب فاقد خروجی AUX هستند. علت حذف پورت AUX در گوشی‌های هوشمند، استفاده کمتر کاربران و همچنین کاهش قطر گوشی‌های جدید است. با ظهور و فراگیری هندزفری‌های بلوتوثی، استفاده از هندزفری‌های سیم‌دار به شدت کاهش پیدا کرد و سازندگان گوشی‌های هوشمند تصمیم گرفتند با حذف این پورت از گوشی‌های جدید، از پهنا و ضخامت گوشی‌ها نیز بکاهند. به همین دلیل است که اخیرا اکثر گوشی‌های تولید شده، وزنی سبک‌تر و ضخامتی کمتر دارند و همه‌ی این موارد مرهون حذف پورت AUX در گوشی‌های جدید است. با این وجود این مزایا، ممکن است برای اتصال به سیستم پخش اتومبیل، یا استفاده از هدفون یا هر دستگاه پخش دیگری، نیاز به خروجی AUX از گوشی موبایل‌تان داشته باشید. در اینجا استفاده از یک کابل مبدل باکیفیت می‌تواند این اتصال را به بهترین شکل ممکن برایتان انجام دهد.


معرفی کابل AUX پرووان مدل PCA48

کابل AUX پرووان مدل PCA48 یک هاب مبدل است که انتقال موسیقی را از دستگاه‌های مجهز به پورت لایتینگ به دستگاه‌های پخش با ورودی جک 3.5 میلی‌متری انجام می‌دهد. اگر دارای گوشی یا وسیله‌ی هوشمند با پورت لایتینگ هستید، که در آن خروجی AUX یا همان جک 3.5 میلی‌متری تعبیه نشده، یک مبدل حرفه‌ای می‌تواند پروسه‌ی انتقال صدا به سیستم‌های پخش صوتی را به بالاترین کیفیت ممکن انجام دهد. در این مقاله قصد داریم کابل AUX پرووان مدل PCA48 را که یک هاب با پورت لایتینگ مخصوص گوشی‌های آی فون است، به شما معرفی کنیم. از شما دعوت می‌کنیم این محتوا را دنبال کنید.
کابل مبدل AUX پرووان PCA48 یک هاب مبدل مخصوص گوشی‌های شرکت اپل و آی‌فون است. همان طور که پیشتر اشاره شد، یک سر این کابل مجهز به کابل AUX و سر دیگر آن که به گوشی‌های آی‌فون متصل می‌شود. ازین کابل می‌توانید برای اتصال انواع دستگاه‌های سازگار با پورت لایتینگ به سیستم‌های پخش، از جمله ضبط اتومبیل، هدفون‌های سیم‌دار و ضبط صوت‌های خانگی، استفاده کنید. کابل پرووان PCA48 ، تنها 13 گرم وزن دارد و رنگ آن مشکی است. طول این کابل 100 سانتی‌متر است و شما می‌توانید هنگام اتصال به سیستم صوتی، گوشی‌تان را در فاصله‌ی یک متری آن قرار دهید.جنس کابل مبدل پرووان PCA48 از آلومینیوم و TPE ساخته شده است. سوکت‌های این کابل و قسمت‌های داخلی آن از آلومینیوم تشکیل شده که به سبک بودن این محصول و مقاومت هر چه بیشتر اتصالات آن کمک می‌کند. TPE نیز نوعی پلاستیک فشرده و بسیار مقاوم است که باعث می‌شود کابل دوام بیشتری داشته باشد و اتصالات درونی آن به آسانی دچار آسیب یا قطعی نشود. ترکیب این متریال، مقاومت کابل را بسیار بالا ‌برده و از آن در برابر ضربه و حرارت بالا محافظت می‌کند.


کابل مبدل AUX پرووان مدل PCA48 با گارانتی کاوان سرویس

اگر تجربه‌ی استفاده از انواع کابل‌های AUX را داشته باشید، حتما تجربه دارید که این کابل‌ها مقدار قابل توجهی از کیفیت صدا می‌کاهند و باعث کاهش و افت صدای دریافتی می‌شوند. اما این عارضه تنها در کابل‌های رده پایین که از اتصالات درونی ضعیفی برخوردارند، رخ می‌دهد.برای شنیدن موسیقی با کیفیت اصلی، نیاز به کابل مبدلی دارید که باعث افت کیفیت صدا نشود و در عین حال، مقاومت قابل قبولی نیز داشته باشد. بسیاری از کابل‌های مبدل AUX که امروزه به بازار عرضه شده‌اند، از کیفیت ساخت و اتصالات پایینی برخوردارند، به طوری که مشتری بعد از چند بار استفاده، باید آن را دور بیندازد. داشتن یک کابل اتصال باکیفیت، نه تنها در هزینه شما صرفه‌جویی می‌کند بلکه لذت شنیدن موسیقی با کیفیت صدای اصلی را هم عرضه می‌دارد. قابل به ذکر است، تمام محصولات پرووان از جمله، کابل AUX پرووان مدل PCA48 ، با گارانتی معتبر شرکت کاوان سرویس به مشتریان عرضه می‌شود. وجود گارانتی معتبر کاوان سرویس به شما اطمینان می‌دهد کالایی که انتخاب کرده‌اید، از کیفیت بالایی برخوردار است و در صورت رخ دادن هر گونه ایرادی، توسط شرکت تعمیر یا تعویض می‌شود.

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :