کابل تبدیل لایتنینگ به AUX / USB-C پرووان مدل PCA46

( )
این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  

ویژگی های کلیدی محصول :

  • وزن : ۸ گرم
  • جنس : TPE, آلیاژ آلومینیوم
  • طول کابل : ۱۵ سانتی متر
  • نوع کابل : AUX
  • رابط : Lightning to Lightning + ۳.۵ mm
  • جریان خروجی : ۱.۵A
  • ولتاژ خروجی : ۵V
  • سازگاری با : تمامی دستگاه ها با رابط لایتنینگ
  • قابلیت ها : امکان شارژ و پخش موسیقی به صورت همزمان
proone

179,000 تومان بدون مالیات.

3 قلم

نقد و بررسی اجمالی

کابل AUX چیست و چه کاربردی دارد؟

همان طور که می‌دانید اکثر دستگاه‌های پخش قدیمی و حتی جدید، مجهز به جک 3.5 میلی‌متری هستند که به وسیله‌ی کابل AUX می‌توان با آن‌ها ارتباط برقرار کرد و فایل موسیقی را انتقال داد. کابل AUX نوعی کابل است که همانند یک پل ارتباطی، فایل‌های صوتی و موسیقی را بین دستگاه‌های مختلف، به منظور پخش صوت، انتقال می‌دهد. اگر شما بخواهید بدون استفاده از فناوری‌های جدید، مانند بلوتوث، یک فایل موسیقی را از گوشی تلفن در دستگاه پخش خانگی یا اتومبیل‌تان پخش کنید، نیازمند یک کابل AUX هستید. در دو سر کابل‌های AUX معمولی، دو جک 3.5 میلی‌متری تعبیه شده است که کار انتقال را انجام می‌دهد.با روی کار آمدن تکنولوژی Type-C و مبحث فست شارژینگ، پورت AUX یا همان جک 3.5 میلی‌متری در گوشی‌های مدل جدید حذف شدند. دلیل حذف جک 3.5 میلی‌متری این است که درگاه Type-C و لایتینگ قادر هستند فایل‌های موسیقی را هم انتقال دهند، در عین حالی که حجم کمتری هم اشغال می‌کنند. همین مزیت بسیار ارزشمند باعث شده، درگاه جک 3.5 میلی‌متری از گوشی‌ها حذف و در نتیجه، گوشی‌های جدید نازک‌تر و سبک‌تر به بازار عرضه شوند.برای اتصال سیمی به گوشی‌های نسل جدید آیفون، شما نیاز به یک کابل AUX با پورت لایتینگ دارید تا بتواید اتصال و انتقال فایل صوتی را انجام دهید.


معرفی کابل AUX پرووان مدل PCA46

کابل AUX پرووان مدل PCA46 یک هاب و مدل بسیار حرفه‌ای از شرکت پرووان است که در اصل، یک کابل با دو سری و دو کارایی متفاوت می‌باشد. خروجی این کابل، سازگار با پورت لایتینگ در گوشی‌های آیفون می‌باشد و ورودی آن مجهز به دو کانکتور لایتینگ و جک 3.5 میلی‌متری است. این کابل مختص انتقال صدا و شارژ است که به صورت تخصصی برای انتقال فایل‌های صوتی و همچنین شارژ در گوشی‌های اپل طراحی شده است. با توجه به این که بیشتر گوشی‌های نسل جدید، به دلیل نازک‌تر کردن قطر گوشی‌ها، جک 3.5 میلی‌متری را حذف نموده‌اند، کاربران برای اتصال و انتقال فایل‌های صوتی به دستگاه‌های پخش نیازمند کابل لایتینگ برای گوشی‌های آیفون یا کابل Type-C برای گوشی‌های اندرویدی هستند. اگر گوشی همراه شما مدلی از گوشی‌های شرکت اپل است، با استفاده ازین کابل مبدل بسیار سبک و حرفه‌ای می‌توانید نیاز خود را برای انتقال فایل‌های صوتی و همچنین در برخی موارد شارژ گوشی برطرف سازید. در ادامه از شما دعوت می‌کنیم با این مقاله همراه باشید تا درباره‌ی کابل AUX پرووان مدل PCA46 بیشتر بدانیم.کابل AUX پرووان مدلPCA46 یک کابل مبدل با یک درگاه خروجی لایتینگ مخصوص گوشی‌های آیفون است که سوی دیگر آن، دو پورت ورودی دارد. یکی از ورودی‌ها کانکتور لایتینگ و دیگری ورودی جک 3.5 میلی‌متری است. در واقع با استفاده ازین کابل به طور همزمان هم می‌توانید گوشی موبایل‌تان را شارژ کنید و انتقال دیتا و اطلاعات را انجام دهید و نیز در همان زمان، با استفاده از پورت AUX موسیقی گوشی دهید و فایل‌های صوتی را به هندزفری، هدفون‌های بی‌سیم و یا دستگاه‌های پخش منتقل کنید.این کابل برای تمام دستگاه‌های هوشمند مجهز به درگاه لایتینگ که فاقد درگاه AUX یا همان جک 3.5 میلی‌متر هستند کاربرد دارد.


ویژگی‌ها و قابلیت‌های کابل AUX پرووان مدل PCA46

کابل AUX پرووان مدل PCA46 با وجود داشتن سه کانکتور مجزا تنها 8 گرم وزن دارد. طول این کابل تنها 15 سانتی‌متر است. کوتاه بودن کابل و سبک بودن وزن آن، به شما اجازه می‌دهد بتوانید به راحتی این کابل را در کیف یا جیب‌تان بگذارید و با خود به محل کار یا محل تحصیل‌تان حمل کنید. حمل‌ونقل آسان به طوری که کابل هیچ گونه آسیبی نبیند، یکی از مهم‌ترین آپشن‌هایی است که یک کابل باکیفیت و رده بالا باید داشته باشد. این کابل مشکی رنگ است و کانکتورهای آن نقره‌ای می‌باشند و به طور کلی، کابل زیبایی محسوب می‌شود. هر چه هدف از خرید یک کابل، انتقال درست شارژ یا دیتا است و مساله زیبایی چندان مطرح نمی‌باشد.جنس بدنه‌ی کابل AUX پرووان مدل PCA46 از آلومینیوم و پلاستیک فشرده TPE است. سبک بودن بیش از اندازه این کابل، در عین مقاومت بسیار بالای آن، مرهون استفاده از آلومینیوم در متریال اصلی آن است. با توجه به این آلومینیوم فلزی سبک و بسیار مقاوم است، باعث می‌شود این کابل و کانکتورهای آن از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشند. بدنه‌ی آلومینیومی این کابل، به وسیله‌ی پلاستیک فشرده TPE پوشانده شده. TPE نوعی پلاستیک نرم و انعطاف‌پذیر است که از نظر ساختار بسیار مقاوم است و به شما اجازه می‌دهد بدون قطع شدن اتصالات، بتوانید به آسانی کابل را خم و راست کنید. از دیگر مزایای این کابل، عدم پیچیدگی سیم می‌باشد که به شما امکان استفاده سهل‌تر و بدون پارگی یا قطعی کابل را می‌دهد. همان طور که اشاره کردیم، این کابل بسیار کوتاه است و تنها 15 سانتی‌متر طول دارد و بیش از آن که یک کابل باشد، در واقع یک مبدل است که به دلیل داشتن ورودی لایتینگ به راحتی به کابل لایتینگ شارژر، در خانه یا اتومبیل متصل می‌شود. همچنین لازم به ذکر است شدت جریان خروجی این کابل 5ولت و 1.5 آمپر است به طوری که توان شارژ سریع باتری تا 60 وات را دارد. چه به منظور مبدل ازین کابل استفاده کنید و چه به عنوان کابل شارژ، پرووان PCA46 یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی برای گوشی‌ها و محصولات شرکت اپل با سری لایتینگ خواهد بود.


کابل پرووان مدل PCA46 با گارانتی کاوان سرویس

در زمان خرید هر کالایی، وجود گارانتی نوعی تضمین و مهر تایید است که به خریدار اطمینان خاطر بیشتری هنگام انتخاب می‌دهد؛ هر چند که کالای مورد نظر بسیار کوچک و در حد یک کابل مبدل کوچک باشد. تمام محصولات شرکت پرووان، از جمله کابل AUX پرووان مدل PCA46 ، با گارانتی معتبر شرکت کاوان سرویس به مشتریان عرضه می‌شود تا به خریداران محترم مطمئن باشند کالای انتخابی‌شان از استانداردهای لازم و کیفیت مطلوب برخوردار است و در صورت خرابی، تعمیر یا تعویض می‌شود.



برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :