چراغ مطالعه پرووان مدل PLP722

( )
این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  

ویژگی های کلیدی محصول :

  • وزن : ۳۵۸ گرم
  • توان : ۳.۵ وات
  • جنس : پلاستیک
  • ولتاژ : ۴ وات
  • ابعاد : ۱۷۰x۳۴۱x۳۰۰میلیمتر
  • ظرفیت باطری : ۱۲۰۰ میلی آمپر
  • ولتاژ ورودی : ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • قابلیت ها : قابلیت تا شدن و حمل راحت ، دارای محل نگهدارنده گوشی موبایل
  • اقلام همراه : کابل شارژ
proone

399,000 تومان بدون مالیات.

1 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

نقد و بررسی اجمالی

معرفی لامپ هوشمند پرووان مدل PLP722

لامپ هوشمند پرووان مدل PLP722 یک اسمارت لامپ باکیفیت مناسب برای مطالعه و انجام کارهای مهندسی است. وجود بازوهای قابل انعطاف این لامپ هوشمند را به گزینه‌ی مناسبی برای کارهای اداری و مهندسی تبدیل کرده است. قدرت نوردهی بالا، وزن کم، کیفیت ساخت بالا و کارایی کاملا تخصصی از مهم‌ترین مزیت‌های اسمارت لامپ پرووان PLP722 می‌باشد. اگر به دنبال یک چراغ هوشمند کاملا حرفه‌ای و تخصصی با قابلیت حمل آسان هستید، این محتوا را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم یکی دیگر از بهترین لامپ‌های هوشمند‌ پرووان را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید:
اسمارت لامپ پرووانPLP722 یک لامپ مهندسی پرتابل به تمام معنا است؛ این لامپ نه ازین جهت منحصربفرد است که قابل حمل بوده و بدون نیاز به برق روشن می‌شود بلکه ازین جهت ممتاز است که کاملا تاشو است و در عین حالی که بزرگ است، به آسانی در یک کیف کوچک یا کوله‌پشتی جا می‌شود. لامپ پرووان PLP722 ظاهری بسیار جذاب و سفید رنگ دارد و به وسیله‌ی باتری کار می‌کند. وزن این لامپ هوشمند 358 گرم و ابعاد دقیق آن 170 × 341 × 300 میلی‌متر بیان شده است. دکمه‌ی خاموش/روشن این لامپ لمسی است و شما با لمس یک دکمه در قسمت پایه‌ی دستگاه می‌توانید آن را خاموش یا روشن کنید. جنس بدنه‌ی این لامپ از پلاستیک ABS است و بدنه‌ی بسیار محکمی دارد.شیوه‌ی طراحی این لامپ هوشمند به گونه‌ای است که در صورت نیاز می‌توانید تبلت یا گوشی هوشمندان را بر روی قسمتی از بدنه‌ی آن قرار دهید و از آن استفاده کنید. بنابراین اگر در حال انجام محاسبات ریاضی یا مهندسی هستید، چراغ هوشمند پرووان PLP722 نه تنها سطح میز کارتان را روشن می‌کند، بلکه نقش یک هولدر یا نگهدارنده‌ی گوشی را هم برایتان ایفا می‌کند.

مصرف انرژی و توان باتری لامپ هوشمند پرووان PLP722

توان لامپ هوشمند پرووان PLP722 ، چهار وات است و به وسیله‌ی باتری کار می‌کند. ظرفیت باتری آن 1200 میلی‌آمپر/ساعت است. این لامپ هوشمند را مانند گوشی موبایل‌تان می‌توانید شارژ کنید و با خود به محل کار یا محل تحصیل‌تان ببرید.

جنس بدنه، سایز و ابعاد اسمارت لامپ PLP722

اسمارت لامپ پرووان مدل PLP722 ظاهری مانند یک چراغ مطالعه مهندسی دارد. این چراغ از یک پایه‌ی مستطیل شکل رومیزی و دو بازوی متصل تاشو تشکیل شده است.در نگاه اول، سایز و ابعاد این چراغ بزرگ به نظر می‌رسد، اما با توجه به این که این لامپ پرتابل و قابل حمل طراحی شده است، بدنه‌ی آن از دو قسمت تا می‌شود و به همین دلیل، حجم کمی را اشغال می‌کند. در واقع، بازوهای لامپ هوشمند پرووان PLP722 از هر دو محل اتصال مفصل‌مانند، تا می‌خورند. اتصال بالایی، که LEDها بر روی آن قرار دارند، دارای قابلیت چرخش نیز هست؛ یعنی به شکل دلخواه و جهتی که تمایل دارید، می‌توانید بازوی آن را حول محورش بچرخانید و نور را در جهتی که تمایل دارید تنظیم کنید.

میزان نور و کیفیت نور دریافتی

بدیهی است برای انجام کارهای دقیقی چون مطالعه و انجام محاسبات، ما به نور باکیفیت و کافی نیاز داریم. کمبود نور یا کاهش کیفیت آن باعث خستگی چشم و عدم تمرکز ذهن می‌شود؛ بنابراین ما به چراغی نیاز داریم که نور کافی و سالم به ما بدهد. اسمارت لامپ پرووان PLP722 مجهز به تکنولوژی ضد پرش و ضد لرزش نور است و باعث عدم خستگی چشم می‌شود.Color Temperture یا شاخص دمای نوری در اسمارت لامپ PLP722 پرووان ، 2800 تا 6000 کلوین است که در رده‌ی نور سفید خنثی دسته بندی می‌شود. شاخص نمود رنگ یا CRI در این لامپ 85 Ra و بیشتر است که مقدار قابل توجهی برای یک لامپ محسوب می‌شود. شاخص CRI بیانگر وضوح رنگ‌ها در نورهای مصنوعی است و خوب است بدانید که این شاخص در نور مهتابی فلورسنت عدد 70 می‌باشد. بنابراین نوری که اسمارت لامپ پرووان PLP722 به محیط ساتع می‌کند شاخص CRI بسیار بالایی دارد و باعث می‌شود بتوانید رنگ‌ها را با وضوح بسیار بالاتری نسبت به سایر لامپ‌ها، از جمله لامپ‌های مهتابی ببینید.

برای انجام محاسبات فنی و مهندسی، وجود یک چراغ مطالعه تخصصی الزامی است. وجود یک چراغ تاشو که بدون نیاز به برق مستقیم هم روشن شود، می‌تواند بهترین انتخاب برای میز کارتان باشد. اگر به دنبال یک اسمارت لامپ اداری و مهندسی هستید، لامپ هوشمند پرووان مدل PLP722 یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌تواند بهره‌وری کارتان را به شکل چشم‌گیری افزایش دهد.

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :