لامپ هوشمند پرووان مدل PLP721

( )
این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  

ویژگی های کلیدی محصول :

  • وزن : ۱۲۳ گرم
  • توان : ۳.۵ وات
  • جنس : پلاستیک
  • ولتاژ : ۵ ولت
  • رنگ نور : مهتابی
  • ابعاد : ۲۷x۵x۶سانتی‌متر
  • ظرفیت باطری : ۱۲۰۰ میلی آمپر
  • قابلیت ها : دکمه لمسی ، طراحی مگنتی برای اتصال به سطوح فلزی
  • ویژگی ها : کنترل صوتی ، صرفه جویی در مصرف انرژی ، روشنایی برنامه ریزی شده تا 10 برنامه
proone

449,000 تومان بدون مالیات.

2 قلم

نقد و بررسی اجمالی

معرفی لامپ هوشمند پرووان PLP721
اگر به دنبال یک لامپ هوشمند زیبا و منحصربفرد می‌گردید که بتواند در عین زیبایی، نور خوب و کافی هم در دسترس‌تان قرار دهد، باید به سراغ لامپ هوشمند پرووان مدل PLP721 بروید. این اسمارت لامپ در کنار زیبایی‌اش، نیاز شما را از داشتن یک لامپ هوشمند باکیفیت با نوردهی عالی مرتفع می‌سازد.از شما دعوت می‌کنیم این محتوا را بخوانید تا شما را با یکی از زیباترین و بهترین مدل‌های اسمارت لامپ موجود در بازار آشنا سازیم. با ما همراه باشید:
لامپ هوشمند پرووان PLP721 یک لامپ هوشمند کوچک با طراحی زیبا و منحصربفرد و وزن 123 گرم است. جنس این لامپ، ABS و رنگ بدنه‌ی آن سفید است. همان طور که مشاهده می‌شود وزن این اسمارت لامپ، بسیار سبک است و به دلیل ابعاد کوچکی که دارد (به اندازه‌ی یک خط‌کش 25 سانتی‌متری با قطر 4 سانتی‌متر) به راحتی در کیف جا شده و حمل‌ونقل آن ساده و آسان است.
بهترین لامپ هوشمند؛ لامپ پرووان مدل PLP721
لامپ هوشمند پرووان مدل PLP721 یک لامپ مناسب برای مطالعه است. این اسمارت لامپ با باتری و بدون نیاز به برق مستقیم کار می‌کند و با نصب آن در هر قسمتی که درس می‌خوانید یا مطالعه می‌کنید، می‌توانید مطالعه را به پروسه‌ای شیرین و جذاب برای خودتان تبدیل کنید. اسمارت لامپ پرووان PLP721 فاقد پایه نگهدارنده است و به صورت افقی یا عمودی به سطوح مختلف می‌چسبد.
لامپ هوشمند کنترلی پرووان مدل PLP721
اسمارت لامپ پرووان PLP721، دارای یک ریموت کنترل کوچک شارژی نیز هست که با لمس کردن دکمه‌های آن، می‌توانید مقدار نور مورد نیازتان را تنظیم کنید یا لامپ را خاموش/ روشن کنید. به غیر از وجود ریموت کنترل، در بدنه‌ی دستگاه نیز دکمه‌ای لمسی (Touch Control) برای خاموش یا روشن کردن دستگاه وجود دارد که به شما کمک می‌کند، اگر در فاصله‌ی نزدیکی از دستگاه نشسته‌اید، (خصوصا هنگام مطالعه) بتوانید لامپ را خاموش یا روشن کنید.
مصرف انرژی اسمارت لامپ پرووان PLP721
اسمارت لامپ پرووان مدل PLP721 مصرف انرژی بهینه‌ای دارد. مصرف انرژی این مدل لامپ هوشمند نسبت به لامپ‌های معمولی یا استاتیک بسیار کمتر است و این یک مزیت بزرگ برای این اسمارت لامپ به حساب می‌آید. ظرفیت باتری PLP721 پرووان، 1200 میلی‌آمپر/ساعت است که با سوکت کوچکی که در بدنه‌ی کناری لامپ قرار گرفته، شارژ می‌شود. ولتاژ ورودی این لامپ 5V است و به وسیله‌ی آداپتور برق
مستقیم DC شارژ می‌شود. توان این لامپ مطالعه هوشمند،3.5W است که نور قابل قبولی را به شما تحویل می‌دهد. وجود باتری کارآمد و قوی در این مدل از لامپ هوشمند پرووان، به شما کمک می‌کند بتوانید مدت طولانی آن را بدون نیاز به برق مستقیم، در هر جایی روشن نگاه دارید و از نور آن بهره ببرید.
نور کافی و باکیفیت
نور سالم و باکفیت یکی از اصلی‌ترین ملاک‌ها برای انتخاب یک لامپ، خصوصا اسمارت لامپ است. خبر خوب آن که لامپ هوشمند پرووان مدل PLP721 مجهز به تکنولوژی ضد لرزش نور است. به این معنی که هنگام روشن بودن لامپ، نور آن لرزش و پرش ندارد یا تکان نمی‌خورد. عدم پرش نور، حتی در حد نامحسوس آن، باعث می‌شود چشم‌تان هنگام مطالعه یا روشن بودن چراغ خسته یا اذیت شود.از دیگر مزیت‌های این لامپ هوشمند، نوردهی نرم و کامل است که از تمام سطح LED آن به صورت یکنواخت ساتع می‌شود. شاخص نمود رنگ (CRI) این اسمارت لامپ جذاب، 85Ra یا بیشتر در نظر گرفته می‌شود. این مقدار از CRI به شما کمک می‌کند بتوانید تصاویر را با وضوح بیشتر و رنگ‌های کامل‌تری مشاهده کنید. برای درک بهتر موضوع، این نکته را در نظر بگیرید که شاخص نمود رنگ در لامپ‌های مهتابی فلورسنت عدد 70 است. بنابراین نوری که این اسمارت به شما می‌دهد، بسیاری باکیفیت و در طیف نسبتا کاملی در مقیاس با نور خورشید است.Color Temperture یا دمای نوری این لامپ، بین 2800 تا 6000 کلوین است که در طیف نور سفید خنثی دسته‌بندی می‌شود. این ویژگی‌های منحصربفرد در یک لامپ کوچک پرتابل و سبک، لامپ هوشمند پرووان مدل PLP721 را به یک لامپ باکیفیت برای مطالعه و کارهای تحقیقاتی تبدیل می‌کند.اگر به تصویر لامپ هوشمند پرووان مدل PLP721 نگاه کنید، یکی از بارزترین ویژگی‌ آن زیبایی چشم‌نوازی است که دارد؛ وزن سبک، سایز مناسب و پرتابل، باتری قوی، ارائه‌ی نور باکیفیت و کامل، از دیگر ویژگی‌هایی است این اسمارت لامپ را نسبت به مدل‌های مشابه متمایز می‌کند.

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :