چراغ مطالعه پرووان مدل PLP723

( )
این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  

ویژگی های کلیدی محصول :

  • وزن : ۶۶ گرم
  • جنس : پلاستیک
  • نوع لامپ : LED
  • اتصال : بوسیله USB
  • ابعاد : ۸۵x۳۸۰ میلی‌متر
  • طول گردنی : ۲۰۰ میلی‌متر
  • قابلیت ها : دارای دکمه لمسی
  • تنوع رنگ نور : ۳حالت (مهتابی، آفتابی و ترکیبی)
  • ویژگی ها : تنظیم شدت روشنایی ۳ حالته و به صورت مجزا برای هر رنگ
proone

199,000 تومان بدون مالیات.

2 قلم

نقد و بررسی اجمالی

معرفی لامپ هوشمند پرووان مدل PLP723
لامپ هوشمند پرووان مدل PLP723 ؛ وجود یک لامپ هوشمند با قابلیت نوردهی باکیفیت، بیش از هر چیز دیگری می‌تواند فرایند مطالعه را برایتان لذت‌بخش سازد. اگر اهل مطالعه باشید، حتما می‌دانید که وجود یک چراغ مطالعه با نورمناسب تا چه حد می‌تواند از خستگی چشم شما پیشگیری کند و کمک‌تان کند تا مدت زمان بیشتری به شکل متمرکز کتاب یا درس بخوانید. امروزه انواع مختلفی از چراغ‌های مطالعه به بازار عرضه شده‌اند، اما ما در این مقاله از یک لامپ هوشمند پرتابل، با قابلیت‌های فوق‌العاده و نور بسیار باکیفیت صحبت می‌کنیم؛ اسمارت لامپی که چنان سبک و کوچک است که می‌توانید آن را به آسانی در کیف‌تان بگذارید و به محیط دلخواه‌تان ببرید و چنان باکیفیت و قابل انعطاف است که با بالاترین بازدهی می‌توانید از نور آن برای مطالعه و انجام کارهای دقیق استفاده کنید. در ادامه همراه ما باشید تا یکی از محصولات پرطرفدار و کاربردی پرووان، یعنی لامپ هوشمند پرووان مدل PLP723 را به شما معرفی کنیم.
امروزه لامپ‌های هوشمند به دلیل کاربرد فوق‌العاده بالایی که دارند، جای خود را در دل اهل کتاب پیدا کرده‌اند. از لامپ‌های هوشمند نه تنها برای درس خواندن یا مطالعه آزاد، بلکه برای انجام کارهای اداری، مهندسی، فنی، و حتی کارهای روزانه می‌توانید استفاده کنید. لامپ هوشمند پرووان مدل PLP723 یکی از بهترین اسمارت‌ لامپ‌های پرتابل و قابل حمل در بازار است که با اتصال USB کار می‌کند. شکل ظاهری آن، دایره‌مانند و شبیه یک رینگ لایت مقعر است. LED های آن به وسیله‌ی یک گردنی قابل انعطاف و محکم از جنس پلاستیک ABS، به یک پورت USB متصل می‌شود. طراحی منحصربفرد اسمارت لامپ پرووان مدل PLP721 ، این لامپ را به یک چراغ دانش‌آموزی کارآمد یا یک لامپ اداری کاملا حرفه‌ای تبدیل کرده است. نوع طراحی ویژه‌ی آن باعث می‌شود نور به شکل هدفمند و متمرکز بر نقطه‌ای که مورد نیازتان است، ‌بتابد. در واقع، پرووان PLP723 یک لامپ کمکی جهت افزایش و بهبود نور در فضا است و از آن نه تنها برای مطالعه، بلکه برای انجام کارهای روزمره‌، مانند خیاطی نیز می‌توان بهره گرفت.وزن دقیق این لامپ 66 گرم و ابعاد آن 38 × 8.5 سانتی‌متر است. جنس بدنه‌ی آن از ABS است و رنگ بدنه‌ی آن سفید است.
مصرف انرژی و اتصال لامپ هوشمند پرووان مدل PLP723
لامپ هوشمند پرووان PLP723 ، بدون باتری و با اتصال USB کار می‌کند. در هر فضا و مکانی که باشید می‌توانید با اتصال پورت USB آن به وسیله‌ی هوشمندتان، مانند موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، پاور بانک و ... از نور کافی و باکیفیت آن استفاده کنید. همان طور که اشاره شد، این اسمارت لامپ باتری ندارد و برای روشن نگاه داشتن آن، حتما لازم است از اتصال به باتری یک وسیله‌ی هوشمند استفاده کنید. در واقع، این مدل لامپ پرووان برای افزایش تمرکز نوری بر یک نقطه طراحی شده است و در طراحی ساخت آن، بحث کارکرد آن بدون نیاز به برق، مطرح نبوده است.
کوچک، سبک و قابل حمل
یکی از مزیت‌های لامپ هوشمند پرووان مدل PLP723 انعطاف‌پذیری آن نسبت به سایر اسمارت‌ لامپ‌های موجود در بازار است. گردنی این لامپ، که یک سر آن پورت USB دارد، بسیار قابل انعطاف است و به آسانی می‌توان‌ آن را در جهتی که تمایل دارید بچرخانید. طول گردنی این لامپ، در حدود 20 سانتی‌متر است؛ به این معنی که از هر نقطه‌ای که پورت USB آن را نصب کنید، با فاصله‌ی 20 سانتی‌متر به نور چراغ و سر دایره‌ای‌شکل آن دسترسی خواهید داشت. گردنی این اسمارت لامپ اگر چه دارای انعطاف است و به آسانی خم یا راست می‌شود اما در عین حال، سختی لازم را برای شکل گیری حالت مورد نظرتان دارد.
میزان نور و کیفیت نوردهی لامپ پرووان مدل PLP723
میزان نور و کیفیت آن از مهم‌ترین مواردی است که در انتخاب یک اسمارت لامپ باید مورد توجه قرار دهیم. لامپ‌های هوشمند از لامپ‌های معمولی گرانتر هستند و طبیعی است که از آن‌ها انتظار نور بهتر و کامل‌تری را داشته باشیم.اسمارت لامپ پرووان PLP723 از LEDهای دایره‌ای شکل با نور سفید تشکیل شده‌اند. CRI یا شاخص نمود رنگ در این لامپ، 85Ra و بیشتر معرفی شده است که میزان قابل توجهی برای یک لامپ محسوب می‌شود. شاخص CRI ، جهت تشخیص و تفکیک بهتر رنگ در لامپ‌ها و یا منبع‌های نور مصنوعی به کار می‌رود و به ما کمک می‌کند بتوانیم رنگ‌های محیط را به شکل واقعی آن ببینیم. برای درک بهتر کیفیت لامپ هوشمند پرووان PLP723 در نظر بگیرید که شاخص CRI در لامپ‌های مهتابی فلورسنت 70 است، اما در انواع لامپ‌های هوشمند پرووان، این شاخص 85 به بالا معرفی می‌شود. Color Temperture یا شاخص دمای نوری، در اسمارت لامپ پرووان PLP723 ، 2800 تا 8000 کلوین است که این مقدار، نور سفید Cool White یا سفید سرد به محیط ساتع می‌کند.اسمارت لامپ PLP723 دارای تکنولوژی ضد لرزش و پرش نور نیز هست. عدم پرش نور، حتی در اندازه‌ی نامحسوس آن، از خستگی چشم هنگام مطالعه یا کارهای دقیق پیشگیری می‌کند.
لامپ هوشمند پرووان PLP723 یک لامپ نوری پرتابلِ رومیزی و اداری است که به شما کمک می‌کند نور کافی بر روی میز کارتان تامین شود. سایز و ابعاد این لامپ به گونه‌ای است که به راحتی می‌توانید آن را در کیف یا کوله‌پشتی‌تان قرار دهید و با خود به محیط کار یا دانشگاه ببرید. با شروع فصف بازگشایی مدارس، این لامپ هوشمند می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای فعالیت‌های تحصیلی دانش‌آموزان باشد.

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :