پرزگیر لباس شیائومی درما مدل DEM-MQ811Y

( )

  این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  

ویژگی های کلیدی محصول :

  • جنس بدنه:پلاستیک ABS, پلیمر PC, سری فولاد ضد زنگ
  • قدرت موتور:7000 گردش در دقیقه
  • میزان صدا:dB 60
  • باتری:430 میلی آمپر, لیتیوم یونی
  • استاندارد عملکرد:45 دقیقه
  • زمان شارژ:2 ساعت
  • توان:3 وات
  • ولتاژ ورودی:5 ولت
  • اقلام داخل بسته:برس اصلی, یک عدد کارتریج, یک کابل USB
Xiaomi

0 تومان بدون مالیات.

در انبار موجود نیست

نقد و بررسی اجمالی

پرزگیر لباس شیائومی مدل Deerma MQ811Y

اگر لباس‌های‌تان پر از پرز شده‌ اند و جلوه نخست خود را از دست داده‌اند، نباید نگران باشید. این روزها برای هر چیزی وسیه‌ای وجود دارد و تقریبا برای هر مشکلی، راه حلی در بازار متنوع صنایع و محصولات موجود است. دستگاه‌ های پرزگیر دستی و برقی هم برای رفع چنین مشکلاتی هستند. دستگاه پرزگیر لباس می‌تواند، پرز و کرک‌های موجود روی لباس را از بین ببرد و به آن ها جلوه‌ ای مطلوب بدهد. علاوه بر لباس‌ها، برای زدودن گرد و خاک، پرز و کرک و مواری مشابه هم می‌توان از این وسیله استفاده و مبل، صندلی و… را پاکسازی کرد.پاییز و زمستان نزدیک است و ما همیشه این بازه از سال است که لباس های پشمی خود را از کمد بیرون می‌کشیم. با این وجود ، مشکلی که در مورد لباسهای پشمی وجود دارد، جمع شدن پرز برروی آن هاست. برند شیائومی در این زمینه دست به کار شده و با ساخت دستگاه پرزگیر لباس شیائومی Deerma در صدد حل این مشکل برآمده؛ دستگاه ارزان قیمتی به نام  Xiaomi Lint Remover Deerma DEM-MQ811Y به راحتی پرز لباس های شما را می گیرد. این دستگاه عملکردهای متعددی دارد وبه خوبی می تواند پرزهای روی لباس را جمع کند. به طور کلی، این دستگاه ارزان اما بسیار کارآمد است.


طراحی و ظاهر

یکی از بزرگترین مزیت های پرزگیر لباس Xiaomi اندازه استثنایی آن است. پرزگیر از آن دسته وسیله هایی است که توقع دارید حتماً در سفرهایتان با خود به همراه داشته باشید تا لباس هایی مرتب و بدون پرز در محیطی ناآشنا و غریب به تن داشته باشید. این محصول با ابعاد 7.5 × 7 × 19.2 سانتی متر خود هیچ فضای اضافی اشغال نکرده و در گوشه کیف یا چمدانتان جا خوش می‌کند.

بدنه پرزگیر لباس شیائومی مدلDeerma MQ811Y شباهتی عجیبی به سشوار داشته که هنگام استفاده نیز همان حس را تداعی می‌کند. جنس بدنه ترکیبی از پلاستیک ABS و پلیمر PC بوده تا وزن و هزینه های ساخت دستگاه را حتی المقدور پایین بیاورند. بدنه از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار بوده که با توجه به قابل شارژ بودنش، می‌توان برای مدتی طولانی از آن استفاده کرد. وزن دستگاه فقط 185 گرم می‌باشد.

در پشت سری دکمه خاموش و روشن کردن آن قرار گرفته و پورت شارژ USB نیز کمی پایین تر از آن است. همچنین در این محل یک چراغ بسیار کوچک LED در نظر گرفته شده است. هنگامی که رنگ آن سفید باشد، نشان دهنده وضعیت کار دستگاه و در صورت قرمز بودن، نشان دهنده وضعیت شارژ آن است.


امکانات و ویژگی ها

همان‌طور که از نام دستگاه پرزگیر لباس شیائومی مدلDeerma مشخص است از این وسیله برای گرفتن پرز لباس استفاده می‌شود. البته کاربرد های مختلف دیگری هم می‌توان برای آن متصور شد. مثلا کسانی که حیوان خانگی دارند به خوبی می‌دانند که موی حیواناتی مانند سگ و گربه روی فرش، موکت و مبل می‌چسبد. با داشتن پرزگیر، به سادگی می‌توان موی حیوانات را از وسایل مختلف جدا کرد.

در پرزگیر لباس شیائومی مدلDeerma MQ811Y از یک موتور قدرتمند با سرعت چرخش ۷۰۰۰ دور بر دقیقه استفاده شده تا به آسانی مو، کرک و یا پرزهای را جمع کند. برای اینکه قدرت بالای موتور این دستگاه به لباس شما آسیب نرساند. قسمت سری آن به صورت مش فلزی تولید شده تا با تقسیم جریان از آسیب به پارچه جلوگیری کند. همچنین جنس آن از فولاد ضد زنگ ساخته شده تا حتی اگر لباس های شما کمی نمناک بود دچار آسیب نشود. این سری قابلیت جدا کردن داشته تا هنگامی که از کرک و مو پر شد، به سادگی بتوان با یک چرخش سری را آزار کرده و محفظه را تمیز پاکسازی کنید.


عمر باتری

استفاده از یک باتری لیتیوم یونی به Xiaomi Lint Remover Deerma کمک کرده تا بدون برق نیز کار کند و مناسب حمل و استفاده در مواقعی باشد که دسترسی سریع به برق ندارید. ظرفیت باتری آن 430 میلی آمپر/ ساعت بوده که حدود دو ساعت برای کامل شارژ شدن زمان لازم دارد. پس از شارژ می‌توان به مدت 45 دقیقه از آن استفاده کرد که با توجه به ماهیت کاری دستگاه، شارژ آن روزها دوام می‌آورد.


نتیجه گیری و جمع بندی

پرزگیر لباس شیائومی مدلDeerma MQ811Y وزن اندکی داشته و کار کردن با آن بسیار سریع و ساده است. با تیغه گردان و صفحه محافظی که روی آن تعبیه شده است، پرزها، کرک‌ها و حتی گرد و غبار را از روی لباس‌ها می‌زداید. این محصول به سادگی به شما کمک می‌کنند تا مو و مواد اضافی که به لباس می‌چسبند یا پرز و کرکی که به واسطه استفاده چندین ساله و مکرر از یک لباس به وجود آمده است را به خوبی از بین ببرید.

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :