ساعت چندمنظوره شیائومی با دماسنج و رطوبت سنج مدل MIIIW NK5253

( )
  این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  

ویژگی های کلیدی محصول :

  • ابعاد : 70 در 70 در 14 میلی‌متر
  • صفحه نمایش : LCD, قطر 3.4 اینچی
  • دقت اندازه گیری : دما: مثبت/منفی 1 درجه سانتی‌گراد, رطوبت: /منفی 3 تا 5 درصد RH
  • باتری : سکه‌ای CR2032
  • استاندارد عملکرد : 6 تا 12 ماه
Xiaomi

0 تومان بدون مالیات.

در انبار موجود نیست

نقد و بررسی اجمالی

ساعت چندمنظوره شیائومی MIIIW با دماسنج و رطوبت سنج

ساعت چندمنظوره MIIIW با دماسنج و رطوبت سنج از طراحی مینیمال و جمع‌وجوری بهره می‌برد. اندازه‌گیری دقیق دما و رطوبت، نمایشگر بزرگ و خوانا با زاویه دید عریض، قابلیت اتصال به صورت مغناطیسی یا بر روی پایه و شارژدهی 12 ماهه باتری از ویژگی‌های مثبت دستگاه است.


طراحی

ساعت چندمنظوره MIIIW مدل NK5253 برای خانه، انبار، گلخانه و هر جایی که نظارت بر میزان دما و رطوبت هوای محیط حائز اهمیت است، یک دستگاه بسیار کاربردی به حساب می‌آید. این محصول علاوه بر نمایش ساعت به صورت دیجیتالی، دما و رطوبت محیط را هم نشان می‌دهد. این ساعت چندمنظوره دارای طراحی مکعب مربعی ساده با گوشه‌های گرد است.
بدنه دستگاه تماما به رنگ سفید و از جنس پلاستیک ساخته شده است. ابعاد محصول 70 در 70 در 14 میلی‌متر و وزن آن تقریبا 70 گرم است. به لطف طراحی کارآمد، امکان نصب ساعت به دو صورت وجود دارد. در قسمت پشتی آهنربا وجود دارد که امکان چسباندن محصول بر روی سطوح مختلف را فراهم می‌کند.
همچنین یک پایه با زاویه قابل تنظیم برای قرار دادن ساعت بر روی میز وجود دارد. این پایه در دو زاویه 45 و 90 درجه‌ای قابلیت تنظیم را در دسترس کاربر قرار می‌دهد.


ویژگی‌ها

نمایشگر ساعت از پنل LCD بهره می‌برد و به لطف قطر 3.4 اینچی، زمان، رطوبت و دما را با اعداد درشت و کاملا خوانا نمایش می‌دهد. بدین ترتیب حتی از فاصله دور هم می‌توانید از شرایط هوای محیط مطلع شوید. ضخامت باریک فریم اطراف نمایشگر باعث شده است تا نسبت نمایشگر به بدنه دستگاه عدد بسیار خوب 90 درصد باشد.
همچنین نمایشگر دارای زاویه دید بسیار عریض در حدود 150 درجه است که امکان خواندن اعداد را تقریبا در هر حالتی میسر می‌کند. نمایشگر از کنتراست بالایی برخوردار است و 5 نوع اطلاعات مختلف را به کاربر نشان می‌دهد.
این دستگاه قادر است دمای هوا را با دو شاخص سانتی‌گراد و فارنهایت نمایش دهد. زمان نیز در دو سیستم 12 و 24 ساعته قابل نمایش است. همچنین میزان رطوبت به صورت درصدی در سمت راست نمایشگر نشان داده می‌شود.
برای اینکه خیلی سریع نسبت به شرایط هوای محیط آگاهی پیدا کنید، دستگاه مناسب بودن میزان رطوبت و دما را به صورت رنگی و در سه بازه خشک، متناسب، مرطوب نمایش می‌دهد. دقت اندازه‌گیری دما در این دستگاه مثبت/منفی 1 درجه سانتی‌گراد است و امکان اندازه‌گیری دما از -9.9 تا 60 درجه سانتی‌گراد وجود دارد.
دقت اندازه‌گیری رطوبت هوا نیز مثبت/منفی 3 تا 5 درصد RH است و قابلیت اندازه‌گیری رطوبت از 20 تا 95 درصد وجود دارد. همچنین حسگرهای دستگاه هر 10 ثانیه اندازه‌گیری را به‌روزرسانی می‌کنند تا در هر لحظه از شرایط هوای محیط مطلع باشید.
باتری سکه‌ای به کار رفته در این دستگاه از نوع CR2032 است و بین 6 تا 12 ماه شارژدهی دارد. برای تعویض باتری کافیست کاور قسمت پشتی را باز کنید.

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :