سنسور چشمی شیر آب شیائومی مدل HD-ZNJSQ-02

( )
  این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  

ویژگی های کلیدی محصول :

  • کارکرد باتری: ۶ ماه
  • زمان مورد نیاز برای شارژ کامل : ۳ الی ۴ ساعت
  • فاصله‌ی تشخیص سنسور کناری: ۰ تا ۵ سانتیمتر
  • فاصله‌ی تشخیص سنسور اصلی: ۰ تا ۱۰ سانتیمتر
  • اقلام همراه:آچار مخصوص، آچار آلن، چند سری مخصوص شیر
  • قابلیت:استفاده از سیستم MCU برای مصرف بهینه انرژی
Xiaomi

0 تومان بدون مالیات.

در انبار موجود نیست

نقد و بررسی اجمالی

سر شیر آب هوشمند شیائومی Xiaoda Automatic Water Saver Tap

امروزه مردم سرتاسر جهان علاقه‌ی زیادی به استفاده از تجهیزات به ‌روز و درجه یک دارند، به خصوص تجهیزاتی که زندگی را برای آن‌ها راحت‌تر و بهداشتی‌تر می‌کند. وقتی حرف از خانه و وسایل خانگی جانبی به میان می آید، بسیاری از توجهات به سمت آشپزخانه معطوف می‌شود؛ چرا که از نظر بسیاری از افراد، آشپزخانه در واقع قلب خانه است. جایی که هر کسی دوست دارد که وسایلش نهایت بهره‌وری و کاربردی بودن را در کنار هم داشته باشند. خوشبختانه امروزه به کمک تکنولوژی می‌توان کاربری بسیاری از وسایل آشپزخانه را بهبود داد.
همانطور که می‌دانید یکی از پرکاربردترین وسایل آشپزخانه، شیر آب است. چرا که بسیاری از کارهای بهداشتی و شستشو‌ها در آشپزخانه به کمک شیر آب انجام می‌شود. همچنین با توجه به وضعیت بهداشتی این روزهای دنیا، تمیز نگه داشتن شیر آب و اهرم هایش از نکات بسیار حیاتی در بهداشت به شمار می آید.

از طرفی باید به میزان مصرف آب نیز توجه ویژه‌ای بشود. به همین دلیل شیائومی به ما Xiaomi Xiaoda Automatic Water Saver Tap  را معرفی می‌کند، یک وسیله بسیار کاربردی که بر سر شیر آب وصل می‌شود و به کمک سنسوری که دارد جریان آب را قطع و وصل می‌کند.
سر شیر آب هوشمند شیائومی Xiaoda Automatic Water Saver Tap
به این ترتیب دیگر نیازی نیست که دست هایتان را به شیر آب و اهرم‌هایش بزنید تا آلودگی‌های احتمالی را به آن‌ها انتقال دهید. به همین سادگی!  پس با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با این وسیله جذاب آشنا کنیم.

معرفی مشخصات ظاهری محصول

همانطور که گفتیم Xiaomi Xiaoda Automatic Water Saver Tap یک وسیله‌ی استثنایی و مدرن است که با سنسور خودش موجب می‌شود تا شما دیگر مجبور نباشید شیر آب را به صورت دستی باز و یا تنظیم کنید. این وسیله دارای یک طراحی بسیار ساده و مینیمال است، به گونه‌ای که استفاده از آن برای هر نوع شیر آبی امکان پذیر است.

در داخل پکیج این وسیله‌ی کاربردی، ۶ نوع مختلف از اتصالات قرار داده شده است تا شما از بابت نصب این وسیله روی شیر آب نگرانی خاصی نداشته باشد. در داخل دستگاه یک باطری خوب قرار داده شده است تا  هنگام استفاده از دستگاه نیازی به استفاده از سیم نداشته باشید. به همین دلیل است که می‌توان گفت شیائومی از نظر ظاهری یک وسیله بسیار شیک و جمع و جور را به شما ارائه داده است که به سادگی با استایل خانه و آشپزخانه‌ی شما هماهنگ می‌شود.

کارایی محصول

پس از نصب این وسیله فقط کافیست دستتان را در زیر سنسور آن قرار دهید تا آب به صورت خودکار جریان پیدا کند، پس از اتمام کار و کنار کشیدن دستتان نیز جریان آب به صورت خودکار قطع می‌شود. به طور ساده می توان گفت که دیگر نیازی به چرخش سنتی اهرم‌های شیر آب نخواهید داشت، به خصوص وقتی که دست‌هایتان به شدت کثیف است!
از طرفی این وسیله موجب صرفه جویی در مصرف آب و همچنین صرفه جویی در زمان نیز می‌گردد. از طرفی Xiaomi Xiaoda Automatic Water Saver Tap   مجهز به یک سنسور جریان آب نیز می باشد که به کمک آن شما می توانید که جریان و شدت آب خروجی را طبق نیاز خودتان کنترل نمایید.حالت اول کارکرد این دستگاه به صورت لمس فوری است، یعنی برای استفاده فقط کافیست که دست خودتان را زیر سنسور قرار دهید و به محض اینکه دستتان را بکشید جریان آب قطع می‌شود. در این حالت اگر دستتان را از زیر شیر آب کنار نکشید، پس از ۲۰ ثانیه جریان آب به طور خودکار متوقف می‌شود. این امر تاثیر بسزایی در صرفه جویی مصرف آب دارد.

حالت دوم کارکرد دستگاه نیز حالت مداوم است که در آن کاربر باید دست خودش را روی سنسور کناری قرار دهد تا آب جریان پیدا کند. برای قطع کردن جریان آب نیز کاربر باید دست خود را دوباره نزدیک سنسور قرار دهد، در غیر این صورت پس از ۳ دقیقه جریان آب قطع خواهد شد. در واقع می توان گفت که این نوع کارکرد مناسب برای شستشوی ظروف، سبزیجات و میوه هاست و با استفاده از الگوریتم پیشرفته‌ی ام سی یو MCU مصرف آب را بسیار بهینه می‌کند.

Xiaomi Xiaoda Automatic Water Saver Tap  از یک سیستم بسیار پیشرفته‌ی ترکیب آب با حباب‌های هوا بهره می‌برد که جریان آب را بسیار نرم و روان می‌کند و نقش بسیار زیادی نیز برای صرفه‌جویی در مصرف آب دارد.

جمع ‌بندی و نتیجه گیری

Xiaomi Xiaoda Automatic Water Saver Tap یک وسیله بسیار کاربردی و مدرن است که از جهات مختلفی به ما سود می‌رساند. استفاده از این وسیله موجب افزایش سطح بهداشت، بهتر شدن کارایی و البته مصرف بهینه‌ی آب می‌شود. استفاده از این وسیله موجب افزایش سطح بهداشت، بهتر شدن کارایی و البته مصرف بهینه‌ی آب می‌شود.
سنسور اتوماتیک این دستگاه سرعت بسیار خوبی دارد و در کنار همه این موارد، عملکرد باتری دستگاه نیز بی‌نظیر است. از طرفی هنگام کم شدن باتری، دستگاه با چراغ چشمک زن به شما اطلاع می دهد که نیاز به شارژ دارد. همه‌ی این موارد درکنار هم باعث شده اند تا این دستگاه تبدیل به یک گجت بسیار جذاب برای همه‌ی افراد باشد.

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :