سه پایه دوربین پرووان مدل PHL1140

( )
این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  

ویژگی های کلیدی محصول

  • وزن : ۶۸۸ گرم
  • جنس : آلومینیوم
  • قابلیت ها : چرخش 360 درجه
  • اقلام همراه : نگهدارنده گوشی
  • بیشترین وزن قابل تحمل : ۱ تا ۲ کیلوگرم
  • ارتفاع : ۱۳۳ سانتیمتر
  • قابلیت ها : زیره پلاستیکی برای جلوگیری از لیز خوردن

proone

0 تومان بدون مالیات.

در انبار موجود نیست

نقد و بررسی اجمالی

سه پایه دوربین چیست و چه کاربردی دارد؟

سه پایه دوربین ابزاری است که دوربین بر روی آن نصب می‌شود و از تکان خوردن دوربین یا لرزش دست هنگام عکاسی جلوگیری می‌کند. داشتن سه پایه هم برای افراد مبتدی و علاقمند به عکاسی و هم عکاسان حرفه‌ای بسیار ضروری است.اصلی‌ترین کارکرد سه پایه دوربین عکاسی، پیشگیری از لرزش دست هنگام ثبت عکس است، اما در جلوگیری از خستگی دست عکاس، خصوصا در هنگام فیلمبرداری نیز مفید است. وجود یک سه پایه باکیفیت به شما کمک می‌کند در فضاهایی با نور زیاد، عکس‌های شفاف و واضح‌تری بگیرید و هیچ فریمی را به دلیل تار شدن عکس از دست ندهید.

سه پایه دوربین پرووان مدل PHL1140

سه پایه دوربین پرووان مدل PHL1140 یکی از بهترین مدل‌های سه پایه در تجهیزات دوربین‌های عکاسی است. از مزیت‌های این سه پایه، می‌توان به نصب و اتصال دو دوربین، به صورت همزمان بر روی سه پایه، اشاره کرد. این امکان به شما اجازه می‌دهد بتوانید عکس‌های حرفه‌ای‌تر و جذاب‌تری با دو زاویه دید بگیرید. چه بخواهید با دوربین عکاسی عکسبرداری کنید و چه با گوشی موبایل، سه پایه دوربین پرووان مدل PHL1140 ، با دو جای نصب دوربین، بهترین انتخاب‌ شما خواهد بود. فرقی نمی‌کند که یک عکاس آماتور باشید یا یک عکاس حرفه‌ای، به هر حال، این سه پایه در خلق عکس‌های منحصربفرد به کارتان خواهد آمد. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره‌ی ویژگی‌های این سه پایه اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار دهیم. مقاومت در برابر فشار، استقامت بالا و وزن کم، سه آیتم مهم در خرید سه پایه دوربین است که خوشبختانه همه‌ی این ویژگی‌ها در سه پایه پرووان PHL1140 نهفته است. این سه پایه بسیار سبک و در عین حال بسیار مقاوم است. همانطور که گفته شد، این سه پایه دو منظوره نیز هست و به طور همزمان می‌توانید دو دوربین عکاسی یا دو گوشی موبایل را بر روی آن نصب کنید. حتی در صورت لزوم می‌توانید از یکی از بازوهای آن به عنوان نگهدارنده رینگ لایت یا هر نوع چراغ دیگری استفاده کنید. سه پایه دوربین PHL1140 ، یک محصول پرتابل و قابل حمل نیز هست؛ وزن کمی دارد و در حالت بسته، حجم کمی اشغال می‌کند؛ بنابراین امکان جابه‌جایی آن حتی در قله کوه و جنگل و دشت وجود دارد. کفشک‌های لاستیکی به کار رفته در این سه پایه، قرارگیری آن را بر روی هر سطحی ممکن می‌سازد و باعث می‌شود دوربین عکاسی یا تجهیزات مرتبط با آن، به صورت ثابت و محکم بر روی زمین قرار بگیرند.

جنس بدنه، وزن و ابعاد سه پایه دوربین PHL1140

سه پایه پرووان PHL1140 از جنس آلومینیوم و مشکی رنگ است. وزن این سه پایه، تنها 688 گرم است. فلز آلومینیوم به کار رفته در این سه پایه، هم مقاومت آن را بالاتر می‌برد تا در برابر خم شدن و ضربه مقاوم باشد و هم باعث می‌شود وزن سه پایه چندان بالا نباشد. یکی دیگر از محاسن سه پایه دوربین PHL1140 که حمل‌ونقل آن را ساده می‌سازد، سایز آن در حالت بسته است. این سه پایه در حالت بسته، تنها 42 سانتی‌متر طول دارد. سبکی وزن و ابعاد کوچک این محصول باعث می‌شود بتوانید آن را در کوله کوه‌نوری یا هر ساک دیگری قرار دهید.

بیشینه تحمل وزن سه پایه PHL1140

اگر چه مساله استحکام و سایز سه پایه، آیتم بسیار مهمی هنگام خرید آن است، اما هنوز نکات مهم دیگری هستند که در زمان خرید سه پایه باید به آن‌ها توجه کنید. گستره تحمل وزن سه پایه به معنای حداقل تا حداکثر وزن دوربین یا تجهیزاتی است که سه پایه می‌تواند تحمل کند. گستره‌ی تحمل وزن سه پایه با توجه به جنس بدنه و استحکام آن ارزیابی می‌شود و مساله قابل توجهی در انتخاب است.گستره‌ی وزن در سه پایه دوربین PHL1140 بین 1 تا 2 کیلوگرم است و میانگین وزنی که این سه پایه می‌تواند تحمل کند، 1.5 کیلوگرم در نظر گرفته شده است. با توجه به این که اکثر دوربین‌های عکاسی، رینگ لایت‌ها یا موبایل‌ها وزنی کمتر ازین مقدار دارند، می‌توان گفت سه پایه PHL1140 سه پایه مقاومی است و به خوبی می‌تواند وزن دوربین عکاسی‌تان را تحمل کند.

تعداد قطعات و نوع قفل پایه سه پایه دوربین PHL1140

سه پایه PHL1140 ، سه پایه دارد که به شکل بسیار محکمی بر روی زمین قرار می‌گیرد. پایه‌ها قابلیت تنظیم دارند و در سایز و اندازه‌ی دلخواه تنظیم می‌شوند. هر پایه، دارای سه قفل گیره‌ای است که به شما کمک می‌کند بتوانید سه پایه را در ارتفاعی که دوست دارید ثابت کنید و سپس گیره‌ها را قفل کنید. البته به غیر از بلند شدن سه پایه‌ها، با چرخش اهرمی که در سر سه پایه هست هم می‌توانید ارتفاع سه پایه را از حداکثر بلندی پایه‌ها بیشتر کنید.بیشترین ارتفاعی که سه پایه پرووان مدل PHL1140 می‌تواند داشته باشد، 133 سانتی‌متر است. به این معنی که چنانچه پایه‌ها به طور کامل باز شوند و میله‌ی بالایی سه پایه نیز در بیشترین حد خود قرار داشته باشد، این محصول، 133 سانتی‌متر بلندی خواهد داشت. مجددا ذکر می‌کنیم که این سه پایه در حالت بسته، تنها 42 سانتی‌متر طول دارد. در قسمت بالایی و هد دستگاه، یک دایره‌ی تراز کوچک قرار داده شده که لازم است قبل از نصب دوربین بر روی سه پایه، آن را با سطح افق تنظیم کنید تا عکسی که می‌گیرید کاملا صاف و بدون زاویه باشد.

چه وسایل و تجهیزاتی بر روی سه پایه دوربین پرووان مدل PHL1140 نصب میشود؟

نقطه‌ی قوت سه پایه پرووان PHL1140 نصب دو دوربین یا تجهیزات عکاسی بر روی سه پایه است. همان طور که در تصاویر این محصول مشهود است، قسمت بالایی سه پایه که محل نصب دوربین است، دارای یک میله است و شما می‌توانید در هر دو قسمت میله، دوربین یا تجهیزات مرتبط به آن را نصب کنید. حتی یک دوربین یا موبایل را می‌توانید در بالای میله و دوربین دیگر را در قسمت پایین میله نصب کنید و با این روش از دو زاویه و اختلاف سطح، از سوژه‌ی مورد نظرتان عکاسی کنید.انواع دوربین‌های عکاسی حرفه‌ای و آماتور، انواع مختلف گوشی‌های موبایل، تبلت، رینگ لایت، چراغ‌های نوری و سایر تجهیزات عکاسی، از لوازمی هستند که بر روی سه پایه PHL1140 قابل نصب می‌باشند. البته به شرط آن که وزن مجموع آن‌ها، از بیشینه‌ی تحمل وزن سه پایه بالاتر نباشد.

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :