سه پایه دوربین پرووان مدل PHL1135

( )
این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  

ویژگی های کلیدی محصول

  • ابعاد : ۲۳۰*۶۰*۵۰ میلیمتر
  • جنس : آلومینیوم
  • قابلیت ها : چرخش 360 درجه
  • اقلام همراه : نگهدارنده گوشی
  • بیشترین وزن قابل تحمل : ۱ تا ۲ کیلوگرم
  • ارتفاع : ۱۳۴ سانتیمتر

proone

0 تومان بدون مالیات.

در انبار موجود نیست

نقد و بررسی اجمالی

سه پایه دوربین و کاربرد آن

در نگاه اول، شاید سه پایه دوربین کالایی لوکس و غیرضروری به نظر برسد. اما همان طور که اشاره شد، وجود آن در عکاسی حرفه‌ای ضروری است. سه پایه، وسیله‌ای است که دوربین عکاسی یا موبایل بر روی آن نصب می‌شود و به عکاس اجازه می‌دهد عکس‌های شفاف و واضح‌تری بگیرد. اصلی‌ترین کارکرد سه‌پایه، جلوگیری از لرزش دست و پیشگیری از تار شدن عکس است. لرزش دست و یا لرزش دوربین در فضاهایی با نور زیاد بسیار رخ می‌دهد و باعث می‌شود عکس‌های گرفته شده، خراب یا تار شوند. اگر یک عکاس هستید، بدانید که داشتن سه پایه یکی از اصلی‌ترین تجهیزات شما برای عکاسی خواهد بود.

سه پایه دوربین پرووان مدل PHL1135

سه‌پایه دوربین وسیله‌ای است که از گذشته در عکاسی، خصوصا در عکاسی حرفه‌ای کاربرد داشته است. اگر چه امروزه گوشی‌های هوشمند جای بسیاری از دوربین‌های عکاسی را گرفته‌اند، اما هنوز هم اگر بخواهید به صورت حرفه‌ای و اصولی عکاسی کنید، به یک سه‌پایه و دوربین عکاسی نیاز دارید. از سه‌پایه‌های دوربین نه تنها برای دوربین‌های عکاسی، بلکه برای گوشی‌های هوشمند نیز می‌توان استفاده کرد. اگر قصد دارید به شکل جدی‌تری، چه با گوشی موبایل و چه با دوربین عکاسی، عکس‌برداری کنید، حتما به یک سه پایه‌ نیاز دارید. ما در این مقاله قصد داریم سه پایه دوربین پرووان مدل PHL1135 را به شما معرفی کنیم. از شما دعوت می‌کنیم با ما و معرفی این محصول همراه باشید:
سه پایه دوربین پرووان مدل PHL1135 یک سه پایه ایده‌آل، سبک وزن و مقاوم برای عکاسی است. وسیله‌ای که حتما برای عکاسی به کارتان خواهد آمد و از خرید آن لذت خواهید برد. این سه پایه وزن کمی دارد و در عین حال بسیار مقاوم است. پایه‌های آن به دلیل داشتن کفشک‌های کوچک لاستیکی، در هر زاویه‌ای قرار می‌گیرند و شما می‌توانید سه پایه را حتی در فضای ناصاف، مانند سنگلاخ یا دشت، به صورت ثابت و محکم بر روی زمین قرار دهید.نصب انواع مختلف دوربین در سایزهای بزرگ و کوچک بر روی این سه پایه، یکی دیگر از مزیت‌های آن است که به شما امکان می‌دهد بتوانید برای هر دوربینی از آن استفاده کنید.

جنس بدنه، وزن و سایز سه پایه پرووان PHL1135

سه پایه پرووان PHL1135 از جنس آلومینیوم بوده، رنگ مشکی دارد و تنها 575 گرم وزن دارد. در ساخت بدنه‌ی این سه‌پایه، از فلز آلومینیوم استفاده شده که فلزی بسیار مقاوم و در عین حال سبک وزن است. آلومینیوم خم نمی‌شود و مقاومت بسیار بالایی دارد و به دلیل وزن کمی که دارد، حمل‌ونقل و جابه‌جایی سه پایه را برای عکاس آسان می‌کند. با توجه به این که سه پایه دوربین کالایی قابل حمل است، باید وزن کمی داشته باشد تا به راحتی حمل شود. علاوه بر وزن کم، سه پایه دوربین پرووان مدل PHL1135 از نظر اندازه هم مناسب و کوچک است. طول این سه پایه در هنگام بسته بودن، تنها 42 سانتی‌متر است. بنابراین به راحتی می‌توانید آن را با خود حمل کنید و به دل جنگل و طبیعت یا حتی کوه ببرید و از مناظر زیبایی که در اطراف‌تان می‌بینید عکاسی کنید.

بیشینه تحمل وزن،تعداد قطعات و نوع قفل پایه سه ‌پایه پرووان PHL1135

گستره تحمل وزن، یکی از مهم‌ترین آیتم‌هایی است که هنگام خرید سه پایه باید مورد توجه قرار دهید. هیچ عکاسی دوست ندارد دوربین‌اش از روی سه پایه بر زمین بیفتد و یا باد سه پایه‌اش را سرنگون سازد. بنابراین نه تنها استحکام بدنه بسیار حائز اهمیت است، بلکه گستره‌ی تحمل وزن سه پایه نیز مساله بسیار مهمی است. گسترده تحمل وزن در سه پایه پرووان PHL1135 بین 1 تا 2 کیلوگرم است و بیشینه‌ی تحمل وزن آن 2 کیلوگرم در نظر گرفته شده است. به این معنی که حداکثر وزن دوربین یا موبایلی که بر روی سه پایه نصب می‌شود نباید بیش از دو کیلوگرم باشد. با توجه به این که دوربین‌های عکاس، حتی مدل‌های حرفه‌ای، وزن زیادی ندارند، این گستره‌ی تحمل وزن در سه پایه PHL1135 بسیار ایده‌آل است.

تعداد قطعات و نوع قفل پایه سه پایه دوربین PHL1135 :

سه پایه پرووان PHL1135 دارای سه عدد پایه است که بر روی زمین قرار می‌گیرد. هر پایه‌ی این وسیله، به اندازه نیاز کوتاه و بلند می‌شوند و پس از تنظیم در سایز دلخواه، به وسیله‌ی قفل گیره‌ای ثابت می‌شوند. هر پایه، دارای سه قفل گیره‌ای مجزا است که به شما در تنظیم ارتفاع سه پایه کمک می‌کند. به غیر از بلند شدن سه پایه از طریق پایه‌ها، در قسمت بالای سه پایه نیز با چرخاندن یک اهرم کوچک و بیرون آمدن میله‌ی درونی آن، می‌توانید ارتفاع سه پایه را بالاتر ببرید.بیشینه ارتفاع در این سه پایه، 134 سانتی‌متر است. یعنی در صورتی که پایه‌های سه پایه تا انتها باز شوند و میله‌ی بالایی دستگاه نیز در بالاترین حالت خود قرار گیرد، این سه پایه 134 سانتی‌متر ارتفاع خواهد داشت. همانطور که اشاره کردیم، این سه پایه در حالت بسته، تنها 42 سانتی‌متر است.نوع هد در سه پایه PHL1135 ، از نوع بال هد است. یک دایره‌ی تراز کوچک نیز بر روی قسمت بالایی سه پایه نصب شده است که به شما کمک می‌کند سه پایه را به صورت کاملا صاف و بدون زاویه با سطح افق، تنظیم کنید.
- چه وسایلی را می‌توان بر روی سه پایه پرووان PHL1135 نصب نمود؟
انواع دوربین‌های حرفه‌ای و آماتور و هندی‌کم، موبایل و تبلت در سایزهای مختلف، قابلیت نصب بر روی سه پایه PHL1135 را دارند. پس از نصب دوربین یا گوشی موبایل، به وسیله‌ی یک دسته که بر روی هد سه پایه قرار دارد، می‌توانید زاویه دوربین را تنظیم کنید تا دوربین در جهت دلخواه‌تان قرار گیرد.

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :