پایه نگهدارنده و شارژر وایرلس داخل خودرو جویروم مدل JR-ZS248

( )
  این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  
ویژگی های کلیدی محصول :
  • جنس : فلز و ABS
  • قابل نصب روی دریچه کولر
  • مناسب برای : گوشی های 4.5 تا 6.5 اینچ
  • حداکثر توان خروجی : 15 وات
  • QC0.3 مورد نیاز شارژ : شارژر خودرو
  • قابلیت های ویژه : شارژ سریع گوشی

0 تومان بدون مالیات.

در انبار موجود نیست

نقد و بررسی اجمالی :

هرچه بتوانیم نیازهای بیشتری را از خودمان توسط ابزارهایی که می‌خریم، رفع کنیم، علاوه‌بر اینکه راحت‌تر هستیم، می‌توانیم چند نشان را نیز با یک تیر بزنیم. کاربرد هولدرها که بر هیچ‌کسی پوشیده نیست. استفاده از آن‌ها در اتومبیل برای دیدن نقشه و مسیریابی بسیار به کار می‌رود. حال فرض کنید که گوشی شما از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی کند، در این حال می‌توانید از همین هولدر برای شارژ گوشی خود نیز استفاده کنید. پایه نگهدارنده و هولدر جویروم Joyroom JR-ZS248 Auto Match Coil Wireless Car Charger 15W علاوه‌بر نگهداری از گوشی می‌تواند آن را به صورت بی سیم نیز شارژ کند. البته شارژ کردن آن در صورتی است که خود گوشی هم از شارژ بی سیم پشتیبانی کند.

امکان نصب هولدر با محدودیت کمتر
پایه این هولدر به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توانید آن را در قسمت‌های مختلفی قرار داده و سپس استفاده کنید. توجه داشته باشید که پایه به صورت مکشی مورد استفاده قرار خواهد گرفت، در نتیجه اینکه آن را به چه  قسمتی متصل خواهید کرد، بسیار مهم است.
به این پایه یک خرطومی متصل شده است که می‌توانید به راحتی آن را حالت داده و به صورتی که می‌خواهید در بیاورید و سپس استفاده کنید. یک بازوی دو شاخه در قسمت زیرین هولدر قرار داده شده و در کناره‌های آن هم گیره‌های نگهدارنده هستند که گوشی را نگه خواهند داشت. اما باز و بسته شدن این گیره‌ها نیز خیلی راحت است و به آسانی صورت خواهد گرفت. در قسمت بالایی هولدر، یک پنل لمسی تعبیه شده است که با لمس آن گیره‌ها باز خواهند شد و با لمس دوباره آن، گیره‌ها بسته می‌شوند. برای اینکه هولدر انرژی مورد نیاز برای این کار را داشته باشد، یک باتری 100 میلی‌آمپری برای آن در نظر گرفته‌اند که در مواقع لزوم همچنان امکان استفاده از آن وجود داشته باشد.

این هولدر برای گوشی‌هایی مناسب است که سایزی بین 4.5 تا 6.7 اینچ دارند. جنس استفاده شده برای این هولدر از PC و ABS است و در برابر حرارت مقاومت دارد. ابعاد JR-ZS248 معادل 96×98 میلی‌متر بوده و وزن آن هم 268 گرم است.

شارژر وایرلس با توان حداکثر 15 وات
ویژگی مهم دیگری که هولدر جویروم مدل JR-ZS248 را از حالت یک هولدر معمولی خارج کرده، امکان شارژ وایرلس آن است که قبل‌تر کمی به آن اشاره شد. برای شارژ کردن گوشی تنها کافی است آن را روی هولدر مگنتی قرار دهید. البته فقط گوشی‌هایی که از شارژ وایرلس استاندارد Qi پشتیبانی کنند، امکان بهره‌مندی از این قابلیت را خواهند داشت.
سیم پیچ به کار رفته در شارژر و هولدر جویروم حداکثر توانی که ایجاد می‌کند، برابر با 15 وات است. اما این شارژر وایرلس دارای توان‌های خروجی دیگری نیز هست که می‌توان از بین آن‌‎ها به 5W ، 7.5W ، 10W و 15W اشاره داشت. تأمین انرژی مورد نیاز برای این هولدر نیز باید از طریق کابلی صورت گیرد که به آن و یک منبع برق مانند شارژر فندکی متصل خواهد شد. برای اینکه گوشی شما شارژ شود، باید توجه داشته باشید که اگر از قاب فلزی استفاده می‌کنید، آن را برداشته و سپس گوشی را شارژ نمایید.

برای استفاده‌ای با خیال راحت، استانداردهای ایمنی مختلفی نیز برای شما در نظر گرفته شده تا بدون هیچ مشکلی از هولدر استفاده کنید.

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :