پایه نگهدارنده داخل خودرو جویروم مدل JR-ZS205

( )
  این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  
ویژگی های کلیدی محصول :
  • جنس : پلاستیک ABS + ژل سیلیکا
  • قابلیت نصب : از طریق برچسب بر روس داشبورد ، اتصال به دریچه کولر
  • مناسب برای : گوشی های 4.7 تا 6.5 اینچ
  • قابلیت های ویژه : قابلیت چرخش 360 درجه

0 تومان بدون مالیات.

در انبار موجود نیست

نقد و بررسی اجمالی :

هولدر موبایل آهنربایی جویروم Joyroom JR-ZS205 Mini Magnetic Dashboard Holder
رانندگی در شرایطی که استفاده از گوشی هوشمند ضروری به نظر می رسد کار ساده ای نیست. به همین دلیل بهترین راه برای استفاده از گوشی هوشمند هنگام رانندگی به کارگیری هولدر گوشی موبایل در داخل خودرو است. یکی از انواع هولدر ها، هولدر موبایل آهنربایی جویروم Joyroom JR-ZS205 Mini Magnetic Dashboard Holder است. این نگهدارنده در اندازه کوچکی طراحی شده و مناسب اتصال آن بر روی داشبورد خودرو است.

چرخش 360 درجه
برای راحتی کاربران، شرکت جویروم، زانوی اتصال پایه نگهدارنده آهنربایی JR-ZS205 را به گونه ای ساخته است که در زاویه های مختلف قرار گیرد. بنابراین کاربران میتوانند به راحتی گوشی همراه را در زاویه دلخواه خود تنظیم کنند تا بیشترین تسلط را حین رانندگی به گوشی همراه داشته باشند.

پایه آهنربایی جویروم JR-ZS205
پایه هولدر جویروم نسبت به نمونه‌های دیگر، طراحی بسیار ساده‌ای دارد. سطح روی این پایه نگهدارنده مگنتی که به طور مستقیم با گوشی یا سایر وسایل در ارتباط است، بسیار کوچک است که باعث می‌شود فضای بسیار کمی را اشغال کند. اما این سطح کوچک با نیروی مغناطیسی بسیار قدرتمند، اجسام را حفظ می‌کند و مانع از افتادن آن‌ها خواهد شد.
جویروم در این نگهدارنده مگنت قدرتمندی قرار داده است که باعث می‌شود پایه نگهدارنده برای نگه داشتن انواع گوشی مناسب باشد. نحوه اتصال پایه جویروم با استفاده از نوعی چسب قوی و بی‌خطر است که با قدرت زیادی به سطح مورد نظر می‌چسبد و شما می توانید این پایه را روی داشبورد خودرو بچسبانید.

اتصال به روی داشبورد
اغلب هولدر های موبایل تنها به دریچه کولر متصل میشوند اما شاید مشکلاتی هنگام استفاده کولر یا بخاری خودرو ایجاد کند و یا محل دلخواه کاربران نباشد، به همین دلیل هولدر جویروم JR-ZS205، در دو مدل مختلف تولید شده است که بنا به سلیقه کاربران، میتوانند یکی از آنها را از سایت جانبی سفارش دهند.

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :