پایه نگهدارنده داخل خودرو جویروم مدل JR-OK2

( )
  این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  

ویژگی های کلیدی محصول :

  • جنس : ABS + PC
  • مناسب برای :  گوشی‌های 4 تا 6.5 اینچ
  • چرخش 360 درجه‌ای بازو
  • قابلیت تنظیم گیره با توجه به سایز گوشی
  • قابلیت های ویژه : بازوی گیره مکانیکی به طور خودکار تلفن را محکم قفل می کند ، مقاوم در برابر تلاطم و بدون نویز غیرعادی

0 تومان بدون مالیات.

در انبار موجود نیست

نقد و بررسی اجمالی :

رانندگی در شرایطی که استفاده از گوشی هوشمند ضروری به نظر می رسد کار ساده ای نیست. به همین دلیل بهترین راه برای استفاده از گوشی هوشمند هنگام رانندگی به کار گیری پایه های نگهدارنده گوشی داخل خودرو است. با پایه ی نگهدارنده گوشی جویروم مدل JR-OK2، کاربران می توانند ضمن رانندگی ایمن، اعلان های گوشی هوشمند خود را مدیریت کنند کاربران می توانند با استفاده از این استند، گوشی هوشمند خود را به صورت کاملا امن روی داشبورد و یا شیشه ی جلوی خودرو داخل ماشین نگهداری کنند. این استند از مواد مقاوم ABS+silicone با سایز 89x79mm ساخته شده است و کاربران می توانند نسبت به دوام آن در برابر خط و خراش اطمینان خاطر داشته باشند.

نگهدارنده جویروم ضد شوک و مقاوم
استند نگهدارنده گوشی جویروم به یک پایه نگهدارنده قوی مکنده شده است که روی داشبورد و یا شیشه جلو ماشین نصب می شود. این هولدر یک استند مقاوم در برابر شوک است. بنابراین کاربران می توانند از ایمنی و استحکام آن دربسیاری از تکان های شدید خودرو مطمئن باشند. این پایه نمایش با نگهداری گوشی هوشمند مانع از آسیب آن می شود. همچنین کاربردان می توانند تنها با یک دست گوشی را داخل پایه قرار دهند یا بیرون بیاورند.

قابلیت چرخش

پایه نگهدارنده جویروم به گونه طراحی شده است که کاربران می توانند آن را متناسب با نوع کاربری خود تنظیم کنند در واقع این استند در زاویه های مختلف می چرخد.

امکان استفاده از شارژر با استند
جویروم برای راحتی کاربران گیره پایینی استند خود را به گونه ای طراحی کرده است که کاربران می توانند به پورت های تعبیه شده در قسمت انتهایی گوشی هوشمند خود دسترسی داشته و به راحتی از درگاه شارژ گوشی استفاده کنند. بنابراین کاربران می توانند ضمن استفاده از استند ، گوشی هوشمند خود را به شارژر فندکی خودرو متصل کنند.

سازگاری بالا

کاربران می توانند این گیره متحرک را به اندازه دستگاه هوشمند خود باز کرده و گوشی را به خوبی در استند جای دهند. بازویی استند با گوشی های 4.0 تا 6.5 اینج سازگار است. بنابراین کاربران می توانند انواع گوشی های هوشمند با اندازه های مختلف کوچک و بزرگ را در این نگهدارنده قرار دهند و از ایمنی آن ها مطمئن باشند.

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :