ساعت هوشمند هایلو شیائومی مدل Haylou Ls05

( )
  این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  

ویژگی های کلیدی محصول :

  • نوع اتصال : بی سیم
  • نسخه بلوتوث : 5
  • جنس بدنه : فلز،بند سیلیکون
  • صفحه نمایش : 1.28 اینچ
  • باتری : 340 میلی‌آمپر ساعت
  • قابلیت ها :پشتیبانی از ورزش های مختلف به غیر از شنا, ضد گرد و غبار, قابل استفاده در استخر, هنگام دوش گرفتن

Haylou

0 تومان بدون مالیات.

در انبار موجود نیست

نقد و بررسی اجمالی

ساعت هوشمند هایلو سولار شیائومی مدل Haylou Solar LS05

با پیشرفت تکنولوژی و عرضه لوازم هوشمند، بازار ساعت های هوشمند نیز بسیار داغ شده است. در سالهای اخیر، ساعت های هوشمند شیائومی به ویژگی های پیشرفته تری از قبیل مکالمه، اندازه گیری ضربان قلب و استرس و سیستم ردیابی “GPS” مجهز شده اند و اکنون ابزارهای کاربردی تری نسبت به مدلهای سالهای گذشته دارند. در این مقاله قصد معرفی ساعت هوشمند هایلو شیائومی مدلIs05 Solar را داریم، با ما همراه باشید.


معرفی ساعت هوشمند هایلو شیائومی مدل Solar Is05 نسخه ی گلوبال:


ساعت هوشمند هایلو شیائومی مدل سولار نسخه گلوبال این است که این ساعت “خورشیدی” بر خلاف نامش، دارای سلول خورشیدی نیست.
ساعت هوشمند هایلو شیاومی مدل solar Is05 را می توان نسل دوم ساعت هوشمند هایلو شیائومی به حساب آورد که از نظر طراحی و همچنین امکانات دچار تغییرات متعددی شده است.
اگر بخواهیم ساعت هوشمند شیائومی Haylou Solar  را معرفی کنیم می توان با قاطعیت گفت که یکی از زیباترین ساعت‌ های هوشمند دنیاست بنابراین می توان آن را بیشتر از یک دستبند هوشمند تلقی کنیم که ظاهر ساعت‌ های مچی کلاسیک را دارد. در واقع ساعت هوشمند هایلو شیائومی مدلی از می بند 5 (Mi Band 5) می‌ باشد که باتری بادوام ‌تر، ظاهر سنتی‌ تر و نمایشگر بزرگتری دارد.
ساعت هوشمند هایلو سولار LS05 شیائومی نسخه گلوبال از طریق بلوتوث 5.0 به تلفن هوشمند اندروید یا iOS شما متصل می‌ شود و کارهای معمول ساعت هوشمند نظیر اعلان ‌ها، کنترل موسیقی و نمایش اطلاعات مربوط به آب و هوا را انجام می ‌دهد. همچنین می ‌تواند کیفیت خواب شما را نیز ردیابی کرده و در برخی از تمرینات تنفسی به شما کمک کند.
توجه داشته باشید که این ساعت دارای یک نرم افزار اختصاصی با نام Haylou Fit است و برای همگام سازی آن با گوشی خود باید از این برنامه استفاده کنید.


ویژگی های ساعت هوشمند هایلو شیائومی مدل Solar
ضد آب بودن :

به لطف پشتیبانی از استاندارد IP68، نگران عرق کردن، کثیف شدن یا خیس شدن ساعت نباشید. شما می توانید از این ساعت با خیال راحت هنگام انجام همه فعالیت هایتان، حتی فعالیت هایی که منجر به عرق کردن و پاشیده شدن آب روی ساعت می شوند، استفاده نمایید.
ساعت هوشمند هایلو سولار به گونه ایی طراحی شده است که قابلیت استفاده در آب را دارد و می تواند تا عمق 50 متری فشار وارده را تحمل کند و این مساله موجب می شود که این ساعت هوشمند برای شنا گران یک انتخاب مناسب باشد.


صفحه نمایش LCD:

ساعت هوشمند هایلو سولار شیائومی دارای یک صفحه نمایش LCD دایره‌ای بزرگ 1.28 اینچی با وضوح 240 در 240 پیکسل را دارد. علاوه بر این صفحه نمایش این ساعت هوشمند نیز رنگی است و نوشته های آن و رنگ های نمایش داده شده بر روی آن بسیار جذاب و متناسب هستند. این ساعت جذاب دارای 4 درجه متفاوت روشنایی است که به صورت دستی قابل کنترل هستند و گزینه ای به منظور تعیین روشنایی خودکار در آن تعبیه نشده است و کاربر می تواند بر اساس نیاز خود این روشنایی را افزایش و یا کاهش دهد.


حالت ورزشی:

ساعت هوشمند هایلو سولار شیائومی 12 حالت ورزشی حرفه ای دارد :پیاده روی / پیاده روی سریع / دوچرخه سواری / سنگ نور دی / دوچرخه ثابت / یوگا / تردمیل / ورزش های باشگاهی بدن سازی / ورزش آزاد / بسکتبال / فوتبال / قایقرانی.


طراحی زیبا :

عرض بند ساعت 22 میلیمتر و از جنس سیلیکون و استاندارد هستند و در عین انعطاف بالا به حد کافی محکم و با استقامت اند. حلقه دور ساعت و دکمه آن فلزی و خود بدنه نیز فلزی می‌ باشد و قاب پشتی ساعت، پلاستیکی است. بدنه این ساعت مچی 45.3 میلی‌متر ابعاد دارد.
طراحی بسیار هوشمندانه این محصول در دست شما حتی برای مدت زمان زیاد هیچ ناراحتی را ایجاد نمی کند چرا که به دلیل طراحی گرد صفحه نمایش، احتمال برخورد با اشیا کم شده، همچنین قسمت پشتی ساعت تقریبا مسطح بوده و به راحتی روی دست می نشیند و مچ دست شما را آزار نمی دهد. نوع بند نرم و مقاوم است و به سادگی توسط خود شما، قابل تعویض است.


سنسور PPG  :

ساعت هوشمند هایلو سولار با استفاده از سنسور PPG قابلیت کنترل ضربان قلب شما را هم به صورت آنی و با درخواست شما و هم به صورت منظم دارد و بر اساس ارزیابی های انجام شده این کنترل ضربان قلب تا حد زیادی دقیق است.


قابلیت های متنوع:

ساعت هوشمند هایلو سولار شیائومی قابلیت گام شمار دارد و در ثبت گام های برداشته شده کاربر بسیار دقیق عمل می کند. شما می توانید قابلیت های این ساعت هوشمند هایلو را بر روی گوشی خود نیز با نصب برنامه آن داشته باشید و فعالیت های ثبت شده توسط این ساعت را مانند گام های شمرده شده، ضربان قلب خود و کالری مصرف شده را مشاهده کنید. همچنین میتوانید تماس های ورودی خود را بر روی نمایشگر این ساعت هوشمند مشاهده کنید و آن ها را به واسطه ساعت رد کنید. از دیگر قابلیت های هایلو می توان به قابلیت ثبت زمان خواب نیز اشاره کرد. این ساعت نسبت به مدل های هم رده خود در همین رنج قیمت از ویژگی های بسیار بیشتری برخوردار است که شامل نمایش آب و هوا، کنترل تنفس، قابلیت کنترل موسیقی در حال پخش از سوی گوشی شما و ردیابی گوشی است.


باتری 340 میلی آمپر:

از ویژگی های برتر ساعت هوشمند هایلو Solar Ls 05 که آن را نسبت به سایرین متمایز می کند باتری قدرتمند و قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالای بند آن است. شما در این ساعت هوشمند تنها یک باتری 340 میلی آمپر ساعتی می ‌بینید. این محصول به شما امکان این را می دهد تا با یک بار شارژ که در حدود 2 ساعت طول می کشد تا 30 روز بدون بروز هیچ مشکلی از آن استفاده کنید، در صورتی که ردیابی 24 ساعته ضربان قلب را فعال کنید نصف این مدت شارژ نگه خواهد داشت.

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :