ساعت هوشمند پرووان مدل PWS06

( )
  این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  

ویژگی های کلیدی محصول :

  • نوع اتصال : بلوتوث ورژن ۵.۰
  • وزن : ۸۰ گرم
  • جنس : آلومینیوم ، فلز
  • سازگاری با : ios نسخه ۸.۴ به بالا, اندروید نسخه ۴.۴ به بالا
  • ابعاد : قطر ۴۶ مییمتر
  • ویژگی ها : مقاوم در برابر گرد و غبار
  • اقلام همراه : بند چرمی, بند سیلیکونی, شارژر
  • مناسب برای : رسمی, کاربری عمومی, ورزش
proone

0 تومان بدون مالیات.

در انبار موجود نیست

نقد و بررسی اجمالی

ساعت هوشمند چیست و چه کاربردی دارد؟

با توجه به این که ساعت‌های هوشمند کالایی جدید هستند، لازم است در ابتدا توضیحاتی در این زمینه ارائه دهیم تا کسانی که آشنایی کمی با ساعت‌های هوشمند دارند، با آن بیشتر آشنا شوند. ساعت هوشمند یا Smart Watch نوعی ساعت دیجیتالی است که نه تنها برای نشان دادن زمان از آن استفاده می‌شود، بلکه در واقع دستیار موبایل‌تان نیز هست. ساعت‌های هوشمند عموما دارای سنسورهای سلامتی و ورزش، ماشین حساب، پلیر موسیقی، زنگ ساعت، نشان دادن آلارم‌های شبکه‌های اجتماعی و بسیاری از امکانات دیگر هستند که به شما کمک می‌کنند بتوانید برنامه‌های روزانه و کاری‌تان را راحت‌تر برنامه‌ریزی و مدیریت کنید.

معرفی ساعت هوشمند پرووان مدل PWS06

ساعت هوشمند پرووان مدل PWS06 یکی از جذاب‌ترین مدل‌های ساعت هوشمند شرکت پرووان است که اخیرا به بازار عرضه شده است. با توجه به محبوبیت ساعت‌های هوشمند و کارایی آن‌ها در زندگی مدرن ما، بسیاری از افراد به خرید این اسمارت واچ‌ها علاقه نشان می‌دهند. اما انتخاب ساعتی که متناسب با استایل شخصی ما باشد و در عین حال، امکانات مورد نظرمان را هم داشته باشد، مساله مهمی است و احتمالا هنگام خرید شما را با چالش روبرو خواهد کرد. در این محتوا قصد داریم یکی از بهترین و زیباترین انواع ساعت هوشمند را به شما معرفی کنیم که هم از نظر قیمت مقرون به صرفه است و هم از نظر کیفیت و ساخت بدنه، در رده‌ی خود ممتاز است، همچنین ساعتی شیک و متناسب با استایل رسمی و اداری می‌باشد. در ادامه با معرفی ساعت پرووان مدل PWS06 با ما همراه باشید:
طراحی و زیبایی شاخص ساعت هوشمند پرووان مدل PWS06 از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است که در وهله‌ی اول توجه شما را به خود جلب می‌کند. بیشتر ساعت‌های هوشمند که به بازار عرضه شده‌اند، شکل و ظاهری اسپرت دارند، اما اسمارت واچ پرووان PWS06 با ظاهری کلاسیک و رسمی، به زیبایی هر چه تمام‌تر دلربایی می‌کند. شکل ظاهری این ساعت، مناسب خانم‌ها و آقایان است و حتی افراد با سن بالاتر هم می‌توانند از آن استفاده کنند.صفحه‌ی این ساعت دایره‌ای شکل است و بند اصلی آن فلزی است، البته اگر تمایل داشته باشید می‌توانید از بند سیلیکونی یا بند چرمی، که همراه این ساعت در جعبه‌ی آن به مشتری عرضه می‌شود، استفاده کنید. ساعت پرووان PWS06 وزنی در حدود 80 گرم دارد و باعث خستگی دست نمی‌شود. صفحه نمایش این ساعت دایره‌ای‌شکل است و می‌توانید از آن برای استایل روزانه، رسمی، ورزشی و اداری استفاده کنید. این ساعت به وسیله‌ی داک شارژر مختص خودش شارژ می شود و شما را از حضور سیم‌ها و شارژرهای دست‌وپاگیر آسوده می‌سازد. با اتصال این ساعت به گوشی موبایل‌تان می‌توانید نوتیفیکیشن‌های دریافتی را بر روی صفحه‌ی این ساعت مشاهده کنید.

ویژگی‌های ساعت هوشمند پرووان PWS06 در یک نگاه

در این قسمت به صورت خلاصه، به ویژگی‌‌های ساعت هوشمند PWS06 می‌پردازیم. چنانچه قصد مقایسه این ساعت را با نمونه‌های مشابه دارید، این قسمت را مطالعه فرمایید.
• این ساعت تنها 80 گرم وزن دارد و از جنس آلومینیوم است.
• صفحه‌ی نمایش آن لمسی و دایره‌ای شکل است.
• دارای سه بند، فلزی، سیلیکونی و چرمی است.
• صفحه‌ی نمایش این ساعت 46 میلی‌متر قطر دارد.
• دارای سنسور سلامتی و ورزش می‌باشد.
• با سیستم عامل‌های اندروید نسخه 4.4 و بالاتر و همچنین سیستم عامل ios ورژن 8.4 و بالاتر سازگار است.
• ضد گرد و غبار است و در حد شست‌وشوی دست ضدآب می‌باشد.
• به وسیله‌ی داک شارژر اختصاصی شارژ می‌شود.
• نوع اتصالات این ساعت به دستگاه هوشمند، بلوتوث و NFC می‌باشد.
• این ساعت از بلوتوث ورژن 5.0 پشتیبانی می کند.
• ظاهر ساعت رسمی و کلاسیک است.
• پشتیبانی از زبان فارسی از قابلیت های این ساعت است.
صفحه‌ی نمایش این ساعت را دایره‌ای به قطر 1.8 اینچ یا 48 میلی‌متر تشکیل می‌دهد. رنگ اصلی صفحه‌ی نمایش مشکی است، اما قابلیت آن را دارد که تصویر صفحه‌ی نمایش آن را تغییر دهید. سایز صفحه‌ی نمایش ساعت پرووان PWS06 نه آنچنان بزرگ است که نازیبا جلوه کند و نه چنان کوچک است که اعلان‌ها و نوتیفیکیش‌های روی صفحه‌ی آن خوب دیده نشوند. ابعاد صفحه‌ی نمایش در این ساعت به حدی است که به راحتی بتوانید نوتیفیکشن‌های نمایش داده شده را به وضوح و بدون نیاز به عینک بخوانید.
با توجه به آن که اکثر ساعت‌های هوشمند صفحه نمایشی مستطیلی یا مربعی دارند، صفحه‌ی دایره‌ای ساعت یادآور ساعت‌های رسمی و کلاسیک است. بنابراین اگر دغدغه‌ی این را دارید که ساعت شما شکل و ظاهری اسپرت و تینیجری نداشته باشد، این ساعت برایتان مناسب خواهد بود. ازین ساعت می‌توانید در محافل رسمی و اداری، استایل روزانه و حتی ورزشی استفاده کنید. ساعت پرووان PWS06 از جنس آلومینیوم و متال بوده و وزن آن 80 گرم است. با توجه به آن که آلومینیوم فلزی سبک است و مقاوم است، این ساعت هم در برابر ضربه و خط و خش مقاوم است و هم وزن سبکی دارد به طوری که دست را در استفاده طولانی مدت خسته نمی‌کند. همراه این ساعت دو بند چرمی و سیلیکونی هست که در صورت تمایل می‌توانید آن‌ها را جایگزین بند فلزی کنید. جنس بند ساعت، از نوع سگکی قلاب‌دار است و به آسانی باز یا بسته می‌شود. بند فلزی ساعت در دو رنگ مشکی و نقره‌ای به مشتری عرضه می‌شود. بندهای چرمی ساعت، می‌تواند قهوه‌ای، قرمز یا سیاه باشند. بند سیلیکونی ساعت نیز در دو رنگ قرمز و مشکی به مشتری عرضه می‌شوند.

قابلیت‌های ساعت هوشمند پرووان PWS06

ساعت هوشمند پرووان مدل PWS06 اسمارت واچی با قابلیت‌های ویژه است. این ساعت به وسیله‌ی اتصال بلوتوثی و NFC با گوشی هوشمند یا تبلت شما ارتباط می‌گیرد و از نسخه اندروید 4.4 و بالاتر و نسخه ios 8.4 و بالاتر پشتیبانی می‌کند. بنابراین چه گوشی آی‌فون داشته باشید و چه گوشی اندرویدی، در هر دو صورت، این ساعت پرووان می‌تواند برایتان مناسب باشد. صفحه نمایش این ساعت رنگی است و شما می‌توانید متناسب با سلیقه‌ی خود رنگ صفحه‌ی آن را انتخاب کنید. همچنین این صفحه نمایش لمسی و مجهز به تاچ‌پد حرفه‌ای است. در صورتی که ساعت را به یک هدفون یا هندزفری بلوتوثی متصل کنید، می‌توانید با آن مکالمه کنید و یا موسیقی گوش دهید. این ساعت از اپلیکیشن‌های پخش موسیقی پشتیبانی می‌کند و در صورتی که تمایل داشته باشید می‌توانید موزیک‌های دلخواه یا کتاب‌های صوتی مورد نظرتان را از طریق آن گوش دهید.

قابلیت‌های ویژه و امکانات ساعت پرووان PWS06

ساعت پرووان مدل PWS06 مجهز به اپلیکیشن‌ها و حسگرهای سلامتی نیز هست. کنترل سطح اکسیژن خون، نمایش فشار خون، کالری شمار، گام شمار، شمارش ضربان قلب، نمایش مسافت پیموده شده و ... از قابلیت‌های این ساعت هوشمند است. این ساعت دارای تقویم، قطب نما، نمایش روزهای هفته، نمایش درجه دما و ارتفاع، ماشین حساب و تایمر نیز هست. همچنین این ساعت دارای ریموت کَمِرا و شاتر عکاسی نیز هست که به دوربین گوشی هوشمند متصل می‌شود. همانطور که اشاره شد، نوتیفیکیشن‌ها و پیغام‌هایی که بر روی گوشی موبایل‌تان می‌رسد را می‌توانید بر روی این ساعت مشاهده کنید. با خرید این ساعت نیاز نیست مدام گوشی موبایل‌تان را چک کنید، بلکه به راحتی می‌توانید، زمان و برنامه‌های روزانه خود را از طریق آن مدیریت کنید.
وجود گارانتی هنگام خرید هر کالایی، مهر تاییدی است که به شما اطمینان می‌دهد محصولی که خریداری کرده‌اید، معتبر و باکیفیت است. تمام محصولات پرووان از جمله ساعت پرووان مدل PWS06 دارای گارانتی معتبر کاوان سرویس می‌باشند. چنانچه این ساعت را بخرید، می‌توانید از 6 ماه گارانتی این محصول و سپس خدمات پس از فروش آن استفاده کنید.

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :