ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch lite

( )
  این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  

ویژگی های کلیدی محصول :

  • نوع اتصال : بی سیم
  • نسخه بلوتوث : 5
  • جنس بدنه : بند سیلیکون, پلی کربنات
  • صفحه نمایش : 1.4 اینچ, IPS LCD
  • باتری : 230 میلی‌آمپر ساعت, باتری لیتیوم پلیمری
  • قابلیت ها : PPG, ژیروسکوپ, سنسور شتاب, شمارش گر ضربان قلب, فشار هوا
  • ضد آب : تا عمق 50 متر

Xiaomi

0 تومان بدون مالیات.

در انبار موجود نیست

نقد و بررسی اجمالی

ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch Lite

ساعت های هوشمند دیگر به عنوان یک کالای لوکس و تزئینی کاربردی ندارند. استفاده کنندگان از این ساعت ها، به دنبال راحت تر کردن خود از انجام برخی کار ها هستند. کمپانی چینی شیائومی نیز از این قضیه مستثنی نبوده و همواره با تولیدات خود رضایت کاربران را جلب کرده است. Xiaomi Mi watch Lite محصول جدید شیائومی است. ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch Lite قابلیت های فراوانی دارد که به معرفی و بررسی آن ها خواهیم پرداخت.


طراحی


Mi watch Lite دارای نمایشگر چهار گوشه ای است که با وزن تنها 35 گرم، جزو سبک ترین گجت ها محسوب می شود. جنس بند این اسمارت واچ از جنس سیلیکون ضد حساسیت می باشد. وزن می واچ لایت بدون محاسبه وزن بند، 21 گرم می باشد. یک دکمه فیزیکی در فریم 11.9 میلی متری تعبیه شده که با وجود لمسی بودن صفحه نمایش، فرمان Back را صادر می کند. کمپانی شیائومی، Mi watch Lite را در سه رنگ مختلف بدنه به همراه 5 رنگبندی در بند را روانه بازار کرده است. صورتی، عاجی، مشکی، سورمه ای و زیتونی رنگ های استفاده شده برای بند هستند.
نمایشگر
ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch Lite نمایشگری 1.4 اینچی از جنس IPS LCD را در خود جای داده است. رزولوشن صفحه نمایش 320*320 پیکسل و تراکم پیکسلی 323 پیکسل در هر اینج است. کیفیت تصویر در می واچ لایت از استاندارد خوبی برخوردار است و به راحتی می توان در محیط های پر نور از آن استفاده کرد. در Mi watch Lite حدود 100 واچ فیس وجود دارد که شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود، یکی را انتخاب کنید.


امکانات Mi watch Lite

ساعت هوشمند می واچ لایت قابلیت ردیابی 11 فعالیت ورزشی در اختیار کاربران قرار می دهد. این 11 فعالیت ورزشی شامل: کوهنوردی، دوچرخه سواری در فضای باز، دوندگی در فضای باز، تردمیل، دوچرخه سواری در فضای بسته، شنا در استخر، شنا در آب های آزاد، Free Style، پیاده روی سنگین، دوندگی سنگین و پیاده روی می باشد. برای استفاده از این اسمارت واچ در زیر آب مشکلی نخواهیم داشت زیرا می واچ لایت تا عمق 50 متری از نفوذ آب جلوگیری می کند. همانند اکثر اسمارت واچ ها، Mi watch Lite قابلیت اندازه گیری و بررسی ضربان قلب و ریتم به همراه تنفس هدایت شونده را داراست. به لطف سنسور PPG، Mi watch Lite ضربان قلب شما را به صورت 24 ساعته تحت نظر دارد و به محض بالا رفتن ضربان قلب از حد نرمال، به شما هشدار می دهد. این اسمارت واچ همچنین قابلیت بررسی کیفیت خواب را دارد. وجود این قابلیت ها و ویژگی ها، می توانند به کنترل و پایین آوردن سطح استرس کاربران کمک کند. از دیگر امکانات Mi watch Lite می توان به  نمایش اعلانات، کنترل موسیقی، Reminder، گزارش آب و هوا و قابلیت پیدا کردن موبایل کاربر اشاره کرد. یکی از مشکلات اسمارت واچ ها عدم توانایی اعلانات فارسی است . برای بررسی داده های سلامتی با گوشی اندروید، برنامه Xiaomi Wear را نصب کنید. اگر از موبایل با سیستم عامل IOS استفاده می کنید به برنامه Xiaomi Wear Lite نیار خواهید داشت. می واچ لایت دارای موقعیت یابی GPS و GLONASS است.
سیستم GLONASS که مخفف شده کلمات روسی Globalnaya Navigazaionnaya Sputnikovaya Sistema می باشد که به معنای سامانه ماهواره ای ناوبری جهانی است. GLONASS توسط نیروی هوا فضای روسیه اداره می شود و اطلاعاتی درباره سرعت آنی و موقعیت را در اختیار کاربران می گذارد.


باتری

برای تامین انرژی ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch Lite از یک باتری 230 میلی آمپری از جنس لیتیوم یونی استفاده شده است. در صورت استفاده نرمال از اسمارت واچ می توان به مدت 4 تا 7 روز بی نیاز از شارژ باشد. در صورت استفاده به عنوان یک ساعت ساده، می واچ لایت قادر است تا 9 روز انرژی خود را حفظ کند. در صورت نیاز به شارژ تنها 2 ساعت زمان برای شاري آن مورد نیاز است.
با توجه به توضیحات فوق، Mi watch Lite نسبت به Redmi Watch برتری های خاصی را داراست. قابلیت پشتیبانی از فونت فارسی و نمایش اعلانات به زبان فارسی، تفاوت قابل توجهی بین می واچ لایت و سایر اسمارت واچ ها ایجاد کرده است که خود نقطه عطفی برای کاربران فارسی زبان حساب می شود.

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :