مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mibro color

( )
  این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  

ویژگی های کلیدی محصول :

  • نوع اتصال : بی سیم
  • نسخه بلوتوث : 5.0
  • جنس بدنه : بند سیلیکونی طبی, قاب آلیاژ آلومینیوم
  • صفحه نمایش : 1.57 اینچی, HD
  • باتری : 270 میلی‌آمپرساعت, لیتیوم یونی
  • پورت شارژ : پین مغناطیسی
  • قابلیت ها :امکان نمایش نوتیفیکیشن ها،حسگر ضربان قلب اپتیکال, سطح استرس

Xiaomi

0 تومان بدون مالیات.

در انبار موجود نیست

نقد و بررسی اجمالی

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Color از طراحی جذاب و مینیمال با بندهای سیلیکونی با کیفیت برخوردار است. نمایشگر 1.57 اینچی HD، وزن سبک، ضد آب تا عمق 50 متری، بلوتوث 5.0 و پشتیبانی از اپلیکیشن Mibro Fit، حسگر اندازه‌گیری ضربان قلب و اکسیژن، ردیابی فازهای خواب و شارژدهی رضایت‌بخش باتری از مهم‌ترین ویژگی‌های این ساعت است.

طراحی
شیائومی در سال 2021 نسخه جدیدی از ساعت هوشمند Mibro Color را به بازار عرضه کرده است. این ساعت هوشمند از طراحی مستطیلی با لبه‌های گرد بهره می‌برد و به صورت مینیمال طراحی شده است.بدنه اصلی ساعت از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است و استفاده ترکیبی از پلاستیک و فلز باعث شده است تا وزن ساعت در سطح مناسبی قرار بگیرد. طول و عرض قاب اصلی ساعت به ترتیب 43 و 45 میلی‌متر و ضخامت آن 10.2 میلی‌متر است. این ساعت هوشمند با احتساب بندهای سیلیکونی، فقط 52 گرم وزن دارد.ساختار بدنه به گونه‌ای دقیق طراحی شده است که باعث می‌شود ساعت در برابر نفوذ آب تا فشار 5 اتمسفری و عمق 50 متری مقاوم باشد. البته از این ساعت نمی‌توانید برای شنا یا غواصی استفاده کنید.

نمایشگر به کار رفته در Mibro Color از ابعاد 1.57 اینچی برخوردار است و وضوح تصویر اچ‌دی را در دسترس کاربر قرار می‌دهد. بر روی نمایشگر یک پوشش ضد اثر انگشت قرار دارد که از کثیف شدن صفحه نمایش ساعت جلوگیری می‌کند.

رنگ‌بندی جذاب و متنوع به کاربر اجازه می‌دهد تا بهترین گزینه را برای ست کردن با استایل خود پیدا کند. بندهای ساعت از سیلیکون بهداشتی رده غذایی ساخته شده است که انعطاف‌پذیری و دوام بالایی دارد.ساعت هوشمند شیائومی Mibro Color از ماژول بلوتوث داخلی با پشتیبانی از بلوتوث 5.0 بهره می‌برد. این ساعت با نسخه 5.0 و بالاتر اندروید و iOS 10.0 یا بالاتر سازگار است. کاربر به راحتی می‌تواند ساعت را به گوشی هوشمند خود و اپلیکیشن Mibro Fit متصل کند. در این اپلیکیشن امکان مشاهده اطلاعات مربوط به وضعیت سلامت و عملکرد ورزشی کاربر وجود دارد.

شیائومی در این ساعت هوشمند چندین واچ فیس با طراحی مختلف را ارائه کرده است. کاربر می‌تواند از بین گزینه‌های موجود بهترین واچ فیس را انتخاب یا به دلخواه خود یکی از واچ‌ فیس‌ها را شخصی‌سازی کند.

امکانات نرم‌افزاری متعددی که به همراه این ساعت هوشمند ارائه شده است زندگی روزمره کاربر را تسهیل می‌کند. با استفاده از شیائومی میبرو کالر 2021 می‌توان پخش موسیقی و شاتر دوربین در گوشی را کنترل کرد. نمایش نوتیفیکیشن‌های مربوط به پیام، تماس، اپلیکیشن‌ها، آلارم و هشدار زیاد نشستن از جمله قابلیت‌های مهم این ساعت هوشمند است.

حسگر اندازه‌گیری ضربان قلب به کار رفته در این محصول از نوع اپتیکال یا PPG است. این حسگر قابلیت اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون و ردیابی فازهای مختلف خواب را دارد. به لطف اندازه‌گیری پیوسته و دقیق ضربان قلب، کاربر می‌تواند هنگام تمرین یا ساعات مختلف شبانه‌روز تغییرات ضربان قلب خود را مشاهده کند.

اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون به کاربر نشان می‌دهد در حین تمرین یا خواب چه عملکردی دارد. بدین ترتیب اگر فعالیت بیش از حد توان و یا خواب نامناسب باشد، متوجه خواهید شد. همچنین شیائومی Mibro Color قابلیت اندازه‌گیری سطح استرس را دارد. در مواقعی که استرس بالایی را تجربه می‌کنید می‌توانید با تمرینات تنفسی ارائه شده در ساعت، جسم و ذهن خود را آرام کنید.شیائومی میبرو کالر امکان ردیابی فازهای مختلف خواب را دارد. در صورتی که خواب نامناسبی دارید می‌توانید از توصیه‌های ارائه شده توسط ساعت استفاده کنید.

ساعت هوشمند Mibro Color شیائومی از 15 مود ورزشی برخوردار است که امکان ردیابی بی‌درنگ عملکرد کاربر را میسر می‌کند. این مودها شامل فوتبال، تردمیل، پیاده‌روی، بدمینتون، دوچرخه‌سواری، دویدن در طبیعت، یوگا، بکستبال، تنیس، الیپتیکال و موارد دیگر می‌شود.باتری لیتیوم یونی به کار رفته در این ساعت هوشمند از ظرفیت 270 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. با استفاده روزمره، باتری تا 10 روز شارژدهی دارد و اگر از مود Basic استفاده کنید این زمان به 14 روز افزایش می‌دهد. شارژ مجدد باتری نیز از طریق پین‌های مغناطیسی و کابل مخصوص انجام می‌شود.

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :