مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi band 6

( )
  این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  

ویژگی های کلیدی محصول :

  • نوع اتصال : بی سیم
  • نسخه بلوتوث : 5
  • جنس بدنه : بند سیلیکون, پلی کربنات
  • صفحه نمایش : 1.56 اینچی, AMOLED
  • باتری : 125 میلی‌آمپر ساعت, باتری لیتیوم پلیمری
  • قابلیت ها : ژیروسکوپ, شتاب‌سنج, شمارشگر ضربان قلب, مانیتورینگ کیفیت خواب
  • اقلام همراه : بند،کابل شارژ

Xiaomi

0 تومان بدون مالیات.

در انبار موجود نیست

نقد و بررسی اجمالی

مچ‌بندهای سری شیائومی، به داشتن ویژگی‌های جذاب و البته قیمت پایین مشهور هستند و لمس مستقیم تکنولوژی را برای مخاطبان خود میسر کرده‌اند. امسال شیائومی زودتر از همیشه و با فاصله کمتری نسخه ششم از دستبند سلامتی محبوب خود یعنی Mi Band 6 را معرفی و به بازار جهانی عرضه کرد. بالاخره و پس از انتظارهای فراوان دو خصوصیت مورد انتظار به Mi Band 6 اضافه شد، صفحه نمایش بدون حاشیه و قابلیت سنجش اکسیژن خون، که باعث شده می بند 6 بیش از پیش خواستنی و دوست داشتنی باشد.

معرفی مچ بند سلامتی هوشمند شیائومی Xiaomi Mi Band 6 Smart Band نسخه گلوبال

  Xiaomi Mi Band 6 Smart Band همانند نسل گذشته دارای یک‌بند سیلیکونی است که در چندین رنگ مشکی، نارنجی، زرد، زیتونی، آبی و عاجی عرضه می‌شود. اندازه بندها بین 155-219 میلی‌متر است که می‌توان آن را تنظیم کرد تا ثابت روی دست قرار بگیرد.

مشخصات مچ بند سلامتی هوشمند شیائومی Xiaomi Mi Band 6 Smart Band

ابعاد و مشخصات:

ابعاد  Mi Band 6برابر با 47.4*18.6*12.7 میلی متر است و وزنی معادل 11.9 گرم دارد، البته وزن این دستبند در نسخه NFC آن برابر با 12.1 گرم است.  گفتنی است که شیائومی برای صفحه نمایش Mi Band 6 خود از یک گلس 2.5 D استفاده کرده است که لبه های خمیده آن را به خوبی می توان مشاهده کرد. این صفحه نمایش در برابر خط و خش مقاوم است.  می بند 6 با اپلیکیشن Mi Fit به موبایل شما متصل می شود که پس از آن می توانید به راحتی از امکانات و قابلیت های در نظر گرفته شده برای این دستبند هوشمند استفاده نمایید. اتصال ابتدایی دستبند به گوشی توسط این نرم افزار حدود 4 الی 5 دقیقه زمان می برد و با انجام دستور العمل های آن به سادگی انجام می پذیرد.

شارژر مگنت Mi Band 6:

در نسخه های قبلی Mi Band  همیشه باید برای شارژ کردن دستگاه را از خود بند سیلیکونی جدا می کردید و آن را داخل شارژ می گذاشتید، اما از می بند 5 شارژر مگنتی به این سری اضافه شده است که دیگر نیازی به خارج کردن دستبند از خود بند ندارید و کافیست کابل شارژ را به پشت دستبند متصل کنید و منتظر شارژ شدن کامل دستگاه باشید.  برای شارژ کردن هم می توانید از کامپیوتر شخصی خود استفاده نمایید و هم می توانید از شارژرهای دیواری بهره بگیرید. به گفته کمپانی Xiaomi شما با یک بار شارژ کردن می بند 6 به طور کامل، می توانید حدود 2 هفته با آن کار کنید. این میزان علیرغم بزرگتر شدن صفحه نمایش نسبت به نسخه قبلی تفاوتی نداشته است. تکمیل شارژ برای این دست بند سلامتی حدود 2 ساعت زمان می برد تا باتری 125 mAh آن به طور کامل پر شده و آماده استفاده باشد.  توجه داشته باشید که در بسته بندی این محصول آداپتور شارژر قرار ندارد و برای شارژ دستگاه نهایتا از شارژری که 2 آمپر باشد استفاده کنید. همچنین این شارژر نباید فست شارژ باشد.

صفحه نمایش AMOLED بزرگتر با ابعاد 1.56 اینچی:

شیائومی برای می بند خود از یک صفحه نمایش AMOLED استفاده کرده که وضوح تصویر آن 152*486 پیکسل است (326ppi) و ابعاد آن 1.56 اینچ می باشد. این ابعاد تقریباً حدود 50 درصد از Mi Band 5 که حدود 1.1 اینچ بود بزرگتر است که علاوه بر زیبایی بیشتر دستبند، باعث نمایش اطلاعات بیشتری می شود.  افزون بر آن، Mi Band 6  دارای صدها واچ فیس متنوع و گوناگون است که می توانید از آن ها استفاده نمایید.

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :