ایرپاد بلوتوثی 1MORE PistonBuds شیائومی مدل ECS3001

( )
این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  
  • نوع اتصال:بلوتوث 5.0
  • باتری:535میلی‌آمپر
  • زمان شارژ:1.5 ساعت (هندزفری), 2 ساعت (کیس)
  • استاندارد عملکرد: 3.5 ساعت (بدون کیس)،20ساعت(با کیس)
  • پورت شارژ:USB TYPE-C
Xiaomi

0 تومان بدون مالیات.

در انبار موجود نیست

نقد و بررسی اجمالی

هندزفری بی سیم شیائومی 1MORE PistonBuds ECS3001T True Wireless In-Ear Headphones

با هندزفری 1MORE ECS3001T PistonBuds True Wireless In-Ear قابلیت حمل و صدای پیشرفته را دریافت کنید. این هندزفری دارای اتصال Bluetooth® 5، درایورهای پویای 7 میلی متری، میکروفون های چهارگانه  ENC با DNN و تا 20 ساعت عمر باتری با جعبه شارژ همراه است.
هندزفری 1MORE ECS3001T PistonBuds True Wireless In-Ear دارای فناوری Bluetooth® 5.0 است که اتصال سریع و پایدار با مصرف انرژی کمتر و برد بی سیم تا 10 متر را حتی در مکان هایی با تداخل سیگنال بالا تضمین می کند. وزن هر هدفون تنها 4.2 گرم است و سبک تر از یک تکه کاغذ A4 است. بنابراین می توانید ادیسه موسیقایی را حتی در طاقت فرساترین شرایط شروع کنیدبه لطف درایور پویای 7 میلی‌متری و سازگاری AAC، می‌توانید تمام جزئیات کوچک از بلندی‌های واضح، میانه‌های آرام‌بخش، باس پررونق گرفته تا آوازهای ملایم را با لذت بشنوید. به لطف هدفون‌های بازطراحی‌شده 1MORE با نازل‌های مورب که به‌طور طبیعی با خطوط گوش‌تان مطابقت می‌کنند، گوش‌هایتان را راحت نگه می‌دارید.ترکیبی از 4 میکروفون ENC و یک الگوریتم DNN (شبکه عصبی عمیق) صدای شما را در طول یک تماس تلفنی شناسایی و تقویت می کند. اکنون هر مکانی، مکان مناسب برای برقراری تماس تلفنی شما است. با یک بار شارژ از 3.5 ساعت موسیقی بی وقفه لذت ببرید و با کیس شارژ، این زمان را تا 20 ساعت افزایش دهید.

با هندزفری 1MORE PistonBuds در باشگاه عرق کنید یا با آب پاشی به دویدن بروید، این هندزفری گواهی IPX4 مقاومت در برابر آب و تعریق دارد و آن‌ را به اندازه‌ای قوی می‌کند که شما را در هر یک از ماجراجویی‌هایتان همراهی کند.

اتصال و کاربری بسیار آسان: برای اتصال در اولین بار، کیس را باز کنید و هر دو گوشی را روی ناحیه لوگو به مدت شش ثانیه لمس نماید. به همین راحتی متصل میشود. برای مکث/پخش موسیقی دوبار ضربه بزنید و برای دستیار صوتی سه ضربه بزنید. برای پاسخ/قطع تماس نیز کافیست دوبار لمس نمایید.

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :