هندزفری بلوتوثی پرووان مدل PHB3270

( )
این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  

ویژگی های کلیدی محصول :

  • ظرفیت باتری : ۲۵ میلی آمپر, ظرفیت باتری محفظه‌ی شارژر: ۳۰۰ میلی آمپر
  • نسخه بلوتوث : ۵.۱
  • نوع باتری : لیتیوم یونی
  • امپدانس : ۳۲ اهم
  • حساسیت : ۱۱۰db
  • مدت زمان شارژ : ۴ ساعت
  • محدوده عملکرد : ۱۰ متر
  • عمر باتری در حالت پخش موسیقی : ۴ ساعت
  • درگاه‌ ارتباطی : لایتنینگ
  • جنس : ABS+PC
proone

0 تومان بدون مالیات.

در انبار موجود نیست

نقد و بررسی اجمالی

معرفی هندزفری بلوتوثی پرووان مدل PHB3270

هندزفری بلوتوثی پرووان مدل PHB3270 با پخش صدای استریو یکی از بهترین هندزفری‌های بی‌سیم و بلوتوثی موجود در بازار است که تجربه‌ی شنیدن موسیقی یا فایل صوتی را به بهترین نحو ممکن برای کاربر فراهم می‌سازد. این هندزفری زیبا در کنار تولید صدای شفاف، وزن بسیار کمی دارد و گوش را آزار نمی‌رساند. در این محتوا قصد داریم به معرفی یکی از بهترین هندزفری‌های شرکت پرووان یعنی مدل PHB3270 بپردازیم. اگر از هندزفری‌های سیم‌دار خسته شده‌اید و به دنبال خرید یک هندزفری بی‌سیم و باکیفیت هستید، از شما دعوت می‌کنیم در این مقاله با ما همراه باشید:
هندزفری بلوتوثی پرووان PHB3270 ساخته شده از بهترین متریال با وزنی بسیار سبک، یک ایرباد بسیار باکیفیت و زیبا است که تجربه‌ی لذت‌بخشی از شنیدن موسیقی یا برقراری مکالمه را در اختیارتان قرار می‌دهد و در عین حال، به بهترین نحو در گوش شما قرار می‌گیرد. شیوه‌ی طراحی این هندزفری به گونه‌ای است که نه باعث آزار گوشتان می‌شود و نه لازم است نگران افتادن آن از گوشتان باشید. مجهز بودن به بلوتوث نسخه 5.1 و وجود باتری بسیار باکیفیت و پرقدرت از دیگر ویژگی‌های این محصول ارزشمند است. این محصول در رنگ سفید به بازار عرضه شده است و با گارانتی شرکت معتبر کاوان سرویس به مشتریان عزیز ارائه می‌شود. در ادامه به بررسی تخصصی‌تر این محصول می‌پردازیم:

هندزفری بلوتوثی پرووان مدل PHB3270 در یک نگاه

 رنگ دستگاه سفید و دارای وزن 47.5 گرم می‌باشد که از این مقدار، 6.5 گرم وزن ایربادها و 41 گرم، وزن محفظه شارژ می‌باشد.
• این دستگاه از از مواد پلاستیکی ABS و PC ساخته شده است.
• مجهز به تکنولوژی TWS و سیستم پخش صدای استریو می‌باشد.
• مجهز به تکنولوژی HiFi Quality یعنی توان تولید صدای حرفه‌ای‌تر و باکیفیت بسیار بالا می‌باشد.
• باتری دستگاه از نوع لیتیوم یونی است.
• ظرفیت باتری 25 میلی‌آمپر/ساعت با اختلاف پتانسیل 3.7 ولت برای ایرباد و 300 میلی‌آمپر/ساعت با اختلاف پتانسیل 3.7 ولت برای محفظه شارژ است.
• جریان موثر برق 5V برابر با 50 میلی‌آمپر/ساعت برای ایرباد و 5V برابر با 300 میلی‌آمپر/ساعت برای محفظه شارژ برقرار است.
• امپدانس هندزفری 32 اُهم است.
• زمان شارژ کامل باتری 4 ساعت و زمان پخش موسیقی تقریبا 4 ساعت می‌باشد.
• دارای بلوتوث ورژن 5.1 و برد موثر 10 متر می‌باشد.
• این دستگاه، پشتیبانی از پروتکل‌های بلوتوثی A2DP ، AVRCP ، HFP ، HSP را دارا می‌باشد.
• رنج فرکانس صوتی دستگاه 2402 تا 2480 هرتز، فرکانس پاسخگویی 1000 هرتز و حساسیت صوتی آن 110 دسی‌بل می‌باشد.
• هندزفری دارای درگاه اتصال لایتنینگ برای شارژ می‌باشد.
• قابلیت استفاده برای مکالمه، فعالیت ورزشی، موسیقی و شنیدن انواع فایل‌های صوتی را دارد.
• دستگاه دارای گارانتی کاوان سرویس می‌باشد.

مشخصات ظاهری ایرباد پرووان مدل PHB3270

هندزفری بلوتوثی PHB3270 وزنی در حدود 47.5 گرم دارد که ازین مقدار، 6.5 گرم آن ایربادها هستند. وزن تقریبی هر ایرباد حدود 3 گرم است که در نوع خود بسیار سبک می‌باشند و باعث می‌شود هیچ فشاری به گوش حین استفاده وارد نشود. ایربادهای این هندزفری مجهز به سنسور فشار هستند که باعث می‌شوند ایرباد به درستی در گوش قرار بگیرد؛ بدون آن که آزاری برای گوش‌تان داشته باشد. وزن محفظه شارژ این ایرباد که در واقع محفظه نگهداری از ایربادهای آن نیز هست، در حدود 41 گرم می‌باشد. سبکی وزن و حجم کوچک آن باعث می‌شود بتوانید آن را به راحتی در جیب یا کیف‌تان حمل کنید. هندزفری بلوتوثی PHB3270 تنها در رنگ سفید عرضه شده است و از نظر زیبایی بسیار شاخص و شکیل می‌باشد. بر روی محفظه‌ی شارژ این هندزفری چراغ کوچکی وجود دارد که روشن بودن آن به معنای وجود شارژ هندزفری است.متریال و جنس مواد تشکیل شده‌ی این هندزفری از مواد ABS و PC می‌باشد. ABS نوعی پلاستیک فشرده مقاوم است که در ساخت انواع محصولات دیجیتال کاربرد دارد. PC نیز ماده‌ای بسیار مقاوم و نشکن بوده که حتی در برابر حرارت بالا نیز از خود مقاومت نشان می‌دهد.کاربرد این دو ماده که از متریال اصلی هندزفری این هستند باعث شده هندزفری PHB3270 مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب‌های محیطی از جمله فشار، ضربه، حرارت و رطوبت داشته باشد. هندزفریهای ایرباد لمسی بوده و به وسیله‌ی لمس دست، اتصال آن قطع و وصل یا خاموش و روشن می‌شود.

باتری و مقدار شارژ هندزفری بلوتوثی پرووان مدل PHB3270

وجود باتری قدرتمند در هندزفری‌های بلوتوثی آیتم قابل اتکایی است که هنگام خرید هندزفری باید به آن توجه کنید. هر چه باتری به کار رفته قوی‌تر باشد، مدت زمان بیشتری شارژ نگه می‌دارد و باعث راحتی کاربر می‌شود.باتری به کار رفته در هندزفری بلوتوثی پرووان مدل PHB3270 از نوع لیتیوم یونی است که برای شارژ کامل آن 4 ساعت زمان لازم است. با شارژ کامل باتری، می‌توانید به مدت 4 ساعت از هندزفری به طور کامل استفاده کنید. البته همانطور که می‌دانید، میزان شارژ هندزفری بسته به میزان صدای موسیقی ممکن است کمتر یا بیشتر از مقدار بیان شده باشد.ظرفیت باتری این دستگاه، برای ایراباد 25 میلی‌آمپر/ساعت و برای محفظه شارژ آن 300 میلی‌آمپر/ساعت می‌باشد. این دستگاه مجهز به درگاه لایتنینگ بوده و به وسیله‌ی کابل شارژ لایتنینگ شارژ می‌شود.

بررسی تخصصی هندزفری بلوتوثی پرووان مدل PHB3270

. ورژن بلوتوث به کار رفته در این دستگاه، 5.1 می‌باشد که در گروه جدیدترین نسخه‌های حال حاضر بلوتوثی دنیا می‌باشد. این هندزفری برد 10 متری دارد یعنی تا فاصله‌ای برابر 10 متر می‌توانید از دستگاه موبایل یا لپ‌تاپ خود فاصله داشته باشید و اتصال بلوتوثی آن برقرار باشد. این دستگاه از پروتکل‌های بلوتوثی A2DP ، AVRCP ، HFP ، HSP پشتیبانی می‌کند.
• این هندزفری مجهز به تکنولوژی TWS به معنای صدای استریو واقعی می‌باشد. TWS فناوری مهمی است که امروزه در اکثر هدفون‌ها و بلندگوهای بلوتوثی رده بالا به کار می‌رود. تکنولوژی TWS باعث پخش صدای بسیار باکیفیت‌ و استریو از هدفون شده، همچنین باعث می‌شود اتصال هدفون به منبع صوتD سریع‌تر رخ دهد. یکی دیگر از مزایای تکنولوژی TWS اتصال چند دستگاه و بلندگو به یک منبع دیجیتال است.
• امپدانس یکی دیگر از ملاک‌های مهم در هنگام خرید یک منبع صوتی از جمله ایرباد و هدفون است که به معنای مقاومت سیم‌پیچ‌های هدفون می‌باشد. هر چه تعداد دور سیم‌پیچ‌ها در یک هدفون بیشتر باشد، مقدار امپدانس آن نیز افزایش خواهد یافت. سیم پیچ‌هاt انرژی الکتریکی را به میدان الکترومغناطیسی تبدیل می‌کنند که نیروی محرکه تولید شده از آن، دیافراگم هدفون را به حرکت در آورده و صدا تولید می‌کند. حد نرمال امپدانس معمولا بین 20 تا 40 اهم در نظر گرفته می‌شود که با منبع‌ صوتی انواع گوشی و لپ‌تاپ سازگار است. امپدانس هندزفری بلوتوثی پرووان مدل PHB3270 ، 32 اهم معرفی شده است که در دسته‌ی هدفون‌های حرفه‌ای قرار دارد. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، مطابقت میزان امپدانس هدفون با منبع صوتی است که قرار است به آن متصل شود. این دو مقدار لازم است با یکدیگر هماهنگ باشند و در یک بازه قرار بگیرند.

قیمت هندزفری بلوتوثی پرووان مدل PHB3270

تمام محصولات شرکت پرووان از جمله هندزفری بلوتوثی پرووان مدل PHB3270 با گارانتی کاوان سرویس به مشتریان عزیز ارائه می‌شوند. وجود گارانتی معتبر کاوان سرویس برگ اعتباری است که به شما اطمینان می‌دهد کالایی که خریداری کرده‌اید از استانداردهای لازم برخوردار بوده و در پروسه ساخت آن تمام پروتکل‌های فنی و حرفه‌ای در نظر گرفته شده است. همچنین، در صورت بروز هر گونه اشکال، شرکت پاسخگو بوده و دستگاه را تعمیر یا تعویض خواهد کرد.برای استعلام قیمت هندزفری بلوتوثوی پرووان مدل PHB3270 کافی است به وب‌سایت شرکت پرووان، کاوان تجارت یا دیجی‌کالا مراجعه کنید.
ایرباد پرووان مدل PHB3270 یکی از بهترین هندزفری‌های بلوتوثی موجود در بازار است که با بالاترین کیفیت صوتی لحظات شیرین و لذت‌بخشی را هم برای شنیدن موسیقی و هم مکالمه فراهم می‌آورد. وزن بسیار سبک این دستگاه باعث می‌شود گوش‌تان هنگام استفاده از آن خسته نشود و بتوانید حتی در هنگام ورزش و پیاده‌روی نیز از آن استفاده کنید. از دیگر خصوصیات این دستگاه مقاومت آن در برابر ضربه و رطوبت است که این هندزفری را به یک نمونه‌ی بسیار حرفه‌ای و باکیفیت مبدل ساخته است. به طور خلاصه می‌توان گفت اگر به دنبال یک ایرباد حرفه‌ای با قیمت مناسب هستید، هندزفری بلوتوثی پرووان PHB3270 نمونه‌ای ایده‌آل و منحصربفردی برای شما است.

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :