ایرپاد بلوتوثی شیائومی مدل 1More Comfobuds Pro

( )
این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  
  • نوع اتصال:بلوتوث 5.0
  • مناسب برای :مکالمه، گیمینگ ، کاربری عمومی
  • باتری :کیس شارژ( 450 میلی آمپر) ، هندزفری (50 میلی آمپر)
  • استاندارد عملکرد:20 ساعت(هندزفری و کیس)،6ساعت(هندزفری)
  • پورت شارژ: TYPE-C
  • اقلام همراه : سرگوشیهای سیلیکونی در 3 سایز, کابل شارژ USB Type-C, کیف حمل
Xiaomi

0 تومان بدون مالیات.

در انبار موجود نیست

نقد و بررسی اجمالی

هندزفری بی سیم شیائومی 1More Comfobuds Pro ES901

هندزفری 1More Comfobuds Pro از جدیدترین محصولات شیائومی است که با درایور 13.4 میلیمتری کامپوزیت تیتانیوم پویا، 22اکولایزر از پیش تعریف شده، فن آوری اختصاصی حذف صدای مزاحم QuietMax، بهره مندی از 6 میکروفن جهت حذف نویز و تقویت صدای شما، با هدف جلب رضایت حداکثری کاربران ارائه شده است.
شرکت 1MORE متخصص در طراحی و توسعه آکوستیک ، نرم افزارهای هوشمند و محصولات صوتی پوشیدنی است. 1MORE تنها در 4 سال گذشته 38 میلیون هدفون در بیش از 25 کشور جهان به فروش رسانده است. علاوه بر این ، محصولات 1MORE چندین جایزه صنعت و طراحی از جمله جوایز معتبر CES Innovation ، RedDot ، iF Design و سایر افتخارات بزرگ صنعت را دریافت کرده اند.
هندزفری 1More Comfobuds Pro یک استودیوی کامل برای تنظیمات اکولایزر میباشد.
برای جلوه دادن به موسیقی شما، مهندسین حرفه ای شرکت 1More تعداد 22 اکولایزر را برای ژانرهای مختلف موسیقی و ترجیحات گوش دادن از پیش برنامه ریزی کرده اند.
1MORE ComfoBuds Pro تلاش می کند تا در هر ژانر موسیقی، رضایت حداکثری را برای شما فراهم آورد.

مقاوم در برابر آب و عرق:

IPX4 مقاوم در برابر آب و تعریق به این معنی است که می‌توانید آن را در باشگاه عرق کنید، اسب سواری در نزدیکی استخر بچرخانید، همه اینها را با هدفون‌های هدفون روشن کنید – همیشه موسیقی برای طعم دادن به روز خود بدون نگرانی داشته باشید.


فناوری اختصاصی QuietMax:

فناوری اختصاصی حذف صداهای مزاحم QuietMax از شرکت 1MORE ترکیبی از فناوری های ANC ترکیبی، ANC دو بانده، تنظیم دقیق صدا و کاهش نویز باد میباشد که در یک مجموعه برای حذف موثر صداهای مزاحم جمع آوری شده است.
همچنین این فنآوری با داشتن حالت های قوی، ملایم و مقاوم در برابر سر وصدای باد، به شما این امکان را می دهد که بدون توجه به مکانی که در آن هستید ، از آرامش خاطر لذت ببرید.
هندزفری 1More Comfobuds Pro با درایور 13.4 میلیمتری کامپوزیت تیتانیوم پویا صدایی معتبر و متعادل ارائه می دهد. درست مانند زمانی که در کنسرت هستید، تمامی جزئیات را بشنوید.
هندزفری 1More Comfobuds Pro با استفاده از 6 میکروفون (3 میکروفون در هر ایرباد) همراه با یک الگوریتم دقیق به طور یکپارچه برای مهار نویز و تقویت صدای شما برای تماس های تلفنی شفاف عمل می کند.
به طور خودکار هنگامی که گوشی را از گوش خود بردارید موسیقی را متوقف و هنگامی که مجددا آن را داخل گوش قرار دهید مجدّداً پخش می کنید، بنابراین می توانید بدون از دست دادن یک نت ، به طور یکپارچه با موسیقی خود ارتباط برقرار کنید.
با  1MORE ComfoBuds Proاز 8 ساعت موسیقی بی وقفه با یکبار شارژ با ANC خاموش و 6 ساعت با ANC روشن لذت ببرید. علاوه بر این، باکس می تواند زمان پخش را تا 28 ساعت با ANC خاموش و 20 ساعت با ANC روشن افزایش دهد.

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :