ایرپاد بلوتوثی شیائومی مدل QCY T10

( )
این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  
  • نوع اتصال:بلوتوث 5.0
  • مناسب برای :مکالمه، گیمینگ ، کاربری عمومی
  • باتری :کیس شارژ( 600 میلی آمپر)
  • استاندارد عملکرد: 1 ساعت
  • زمان شارژ :10 دقیقه
  • قابلیت ها :قابلیت حذف نویز،قابلیت شارژ سریع،ضدآب،هر گوشی دو میکروفون دارد
  • اقلام همراه : کابل شارژ
Xiaomi

0 تومان بدون مالیات.

در انبار موجود نیست

نقد و بررسی اجمالی

هندزفری بلوتوث کیو سی وای شیائومی مدل QCY T10 Earbuds

قدم زدن زیر باران حس خوبی به آدم القا می کند. مخصصا اگر آهنگ مورد علاقه مان نیز همراه باران پخش شود. بسیاری از هدفون ها و هندزفری های موجود در بازار، مقاومت چندان جالبی در برابر قطرات باران و آب را ندارند. این یک دغدغه همگانی است که قابل حل شدن می باشد. شرکت QCY، که به طور تخصصی در زمینه هدفون کار می کند، با تولید هندزفری بلوتوث کیو سی وای شیائومی مدل QCY T10 Earbuds، باعث فراهم کردن زمینه ای برای لذت بردن کاربران شده است.


تاریخچه شرکت QCY

شرکت QCY در سال 2009 در کشور چین تاسیس شده که با شرکت های معتبر و شناخته شده ای مانند سامسونگ، متورولا، موراتا و دیگر برند های معروف همکاری داشته است. این شرکت چینی در سال 2011 یک فروشگاه آنلاین در چین تاسیس کرد و همچنین در سال 2012، همکاری خود را با دیگر برند ها افزایش داد. این همکاری، متخصصین را برای تولید محصولات با کیفیت تر ترغیب کرد. شرکت QCY به فعالیت خود با قدرت ادامه داد تا در سال 2013، جایزه بهترین فروشگاه آنلاین را دریافت نمود. از سال 2014 به بعد، واحد R&D یا همان تحقیق و توسعه، اقداماتی در زمینه بالا بردن فناوری های مربوط به هدفون های بی سیم انجام داد.


مشخصات فنی هندزفری QCY T10 Earbuds

هندزفری بلوتوث کیو سی وای شیائومی مدل QCY T10 Earbuds جزو برترین هدفون های بی سیم است که توانایی پخش صدای استریو HD را داشته که می تواند به اسمارتفون هایی با سیستم عامل Android و IOS، از طریق بلوتوث متصل شود. داشتن جنسی از پلاستیک سخت ABS موجب می شود تا هیچگونه خط و خشی در طول استفاده بر روی هندزفری شما ایجاد نشود. کیس شارژ این هدفون نیز از جنس پلاستیک ABS می باشد. T10 با داشتن ابعاد 5*10*10 میلی متر و وزن 100 گرم، یکی از سبک ترین ها در نوع خود است. از دیگر قابلیت های تی 10 می توان به راحت بودن در گوش ، طراحی ارگونومیک ، مقاومت در برابر تعریق و ضد آب بودن به دلیل داشتن فناوری IPX5 و داشتن چهار میکروفون در گوشی ها، اشاره کرد.
هدست های بلوتوثی QCY T10 بهترین انتخاب برای انجام دادن ورزش هایی که تعریق در آن ها زیاد است مانند دویدن و دوچرخه سواری و… می باشد. به دلیل برخوردار بودن از فناوری بلوتوث ورژن 5، سرعت انتقال دو برابر سریع تر و اتصال پایدار تری را بدون از دست دادن سیگنال فراهم می کند. همچنین برای استفاده از هدفون، می توان تا فاصله 10 متری از دستگاهی که به آن متصل شده ایم، دور شویم وهیچ گونه اختلالی در کار کردن با آن نداشته باشیم.


QCY T10

هیچ دکمه ای نداشته و ازتکنولوژی Touch Control یا ضربه لمسی بهره می برد. این یکی از بهترین روش هایی است که می توان عملیاتی نظیر پخش و توقف موسیقی، روشن و خاموش کردن و کم و زیاد کردن صدا را انجام داد. این هدفون بی سیم صدایی فوق العاده واضح ، با کیفیت وهمچنین باس بسیار قدرتمند را در اختیار شما قرار میدهد.گویی که هنگام استفاده از این هدفون در کنسرت خواننده ایستاده ایم. برای کار با QCY T10 Earbuds کافیست کوشی ها را در گوش قرار داده و میکروفون آن را به سمت دهان تنظیم کنیم. میکروفون های موجود در این هدفون به فناوری Noise Isolation مجهز شده اند که این اجازه را به ما می دهد تا در محیط های شلوغ و پر سر و صدا مانند ایستگاه قطار یا حتی در دفتر کار خود،صدای طرف مقابل را در تماس کاملا واضح داشته باشیم.
باتری 600 میلی آمپر ساعتی QCY T10 قادر است تا 21 ساعت در اختیار شما باشد که می توان در این مدت 315 آهنگ را بشنویم یا 10 فیلم را ببینیم. این هدفون فوق العاده دارای قابلیت شارژ سریع بوده که می توان با 10 دقیقه شارژ، به مدت 1 ساعت از هندزفری استفاده نمود. به دلیل دارا بودن قابلیت شارژ سریع، روی کیس هندزفری یک سوکت شارژر با پورت Type-C تعبیه شده است. بر روی کیس شارژ نیز سه چراغ LED وجود داشته که میزان شارژ هدفون را نشان می دهد. به محض باز کردن درب کیس، هندزفری بلوتوث کیو سی وای شیائومی مدل QCY T10 Earbuds با یک ضربه به گوش هندزفری به تلفن همراه شما متصل خواهد شد و این امکان را به شما می دهد که به صورت دوتایی یا تکی از آن استفاده نماید.
می توان برنامه QCY App را دانلود کرده و با استفاده از ان  تنظیمات دلخواهتان را بر روی هندزفری اعمال کنید. این تنظیمات می تواند تغییر در سبک موسیقی یا به روز رسانی سخت افزار OTA باشد.
OTA مخفف کلمات Over-The-Air Programming است. OTA به قابلیتی گفته می شود که جهت ارتقا و به روز رسانی بی سیم و از راه دور، استفاده می گردد.


مزایای استفاده از هدفون های بی سیم :

  •     آزادی در حرکت

وقتی تلفنی در دستان خود دارید، تا زمانی که مکالمه شما پایان یابد، دستتان بند است. یک دست همیشه درگیر گرفتن گوشی می باشد . اگر موبایل در شارژ باشد، محدوده حرکت شما محدود به طول سیم شارژر است. این یک مشکل اساسی است ولی با داشتن هدفون های بی سیم، حل شده است و معما چو حل گشت، آسان شود. وقتی که هر دو دست آزاد است، می توانید در هر مکانی قدم برنید و هنوز هم در دسترس باشید. هنگام استفاده از هدفون بی سیم، با دست های خود کارهای دیگری انجام دهید و بطور هم زمان در حال صحبت باشید.

  •     از منظر سلامتی

هنگامی که تلفن های همراه در اواخر قرن گذشته رواج گسترده ای پیدا کردند، ترس در مورد اثرات مضر نگهداشتن چنین وسیله ای بر روی گوش به وجود آمد. اعتقاد بر این بود که تشعشع الکترو مغناطیسی از طریق موبایل بر روی مغز تاثیر منفی می گذارد. انجمن مصرف کنندگان استرالیا در سال 2000 اعلام کرد که کیت های هدفون بی سیم به میزان قابل توجهی تاثیر منفی روی مغز را نسبت به ارتباط مستقیم گوشی کاهش می دهد.

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :