قهوه ساز کپسولی هوشمند شیائومی مدل SCISHARE S1102

( )
  این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  

ویژگی های کلیدی محصول :

  • جنس بدنه: پلاستیک ABS
  • ابعاد: 340 در 100در260 میلی‌متر, طول کابل برق 0.8 متر
  • ظرفیت: 650میلی لیتر
  • توان: 1600وات
  • فشار بخار: 19بار
  • اپلیکیشن سازگار: Mijia App
  • قابلیت ها:وای فای داخلی
Xiaomi

0 تومان بدون مالیات.

در انبار موجود نیست

نقد و بررسی اجمالی

قهوه ساز کپسولی هوشمند شیائومی SCISHARE S1102 Smart Capsule Coffee Machine

قهوه ساز کپسولی هوشمند SCISHARE S1102 طراحی جذاب و مدرنی دارد. قابلیت تنظیم ارتفاع سینی نگهدارنده فنجان، توان 1600 واتی با فشار بخار 19 بار، عصاره‌گیری سریع و با کیفیت، ابعاد جمع و جور و دو نازل مجزا از ویژگی‌های مثبت دستگاه هستند.
قهوه‌سازهای کپسولی نسل نسبتا جدیدی از قهوه‌سازها هستند که قهوه، این نوشیدنی مورد علاقه میلیون‌ها نفر در سراسر جهان را در زمان کمتری آماده می‌کنند. علاوه بر سرعت بالاتر، کیفیت و عطری که این نوع روش آماده‌سازی اسپرسو و قهوه برای کاربر به ارمغان می‌آورد نیز بیشتر است.این موضوع به دلیل طراحی مهر و موم شده کپسول و دور نگهداشتن پودر قهوه از نور، رطوبت و شرایط محیطی مختلف است. شرکت SCISHARE، یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی که در زمینه تولید لوازم خانگی به خصوص نوشیدنی ‌سازها فعالیت می‌کند به تازگی از قهوه‌ساز کپسولی جدید SCISHARE S1102 رونمایی کرده است.


طراحی

این قهوه‌ساز از طراحی بسیار زیبا و مدرنی برخوردار است. خطوط منحنی به همراه ترکیبی از المان‌های مشکی و سفید زیبایی خاصی به این دستگاه داده است. بدن
ه قهوه‌ ساز کپسولی SCISHARE S1102 از پلاستیک با کیفیت ABS ساخته شده است. مقاومت متریال استفاده شده در ساخت این محصول بالا است و در برابر خط و خراش دوام مناسبی دارد.طول قهوه ساز 340 میلی‌متر و عرض آن 100 میلی‌متر است. به لطف ارتفاع مناسب 260 میلی‌متری کاربر به راحتی می‌تواند قهوه ساز را در آشپزخانه یا حتی روی میز کار خود قرار دهد. وزن قهوه ساز کپسولی هوشمند SCISHARE مدل S1102 تقریبا 3.2 کیلوگرم است که نسبتا سبک محسوب می‌شود.کابل برق دستگاه از طول 0.8 متری برخوردار است که آزادی عمل نسبتا خوبی را در دسترس کاربر قرار می‌دهد. در قسمت بالایی یک ولوم وجود دارد که با استفاده از آن می‌توان به مودهای مختلف دستگاه دسترسی پیدا کرد.


ویژگی‌ها

طراحی هوشمندانه به کاربر اجازه می‌دهد ارتفاع سینی نگهدارنده فنجان را با توجه به ابعاد فنجان یا ماگ تغییر دهد. مخزن آب 620 میلی‌لیتری دستگاه که در قسمت عقب قرار دارد از طراحی شفاف برخوردار است. استفاده از متریال با کیفیت و سازگار با سلامت انسان، جداسازی و نظافت آسان مخزن از ویژگی‌های مثبت این بخش هستند.
این دستگاه از ماژول وای‌فای داخلی بهره می‌برد و قابلیت اتصال به اپلیکیشن MIJIA را دارد. بدین ترتیب کاربر به راحتی با استفاده از گوشی هوشمند خود می‌تواند میزان عصاره‌گیری، دما و تعداد فنجان‌ها را در اپلیکیشن مشخص و به قهوه دلچسب خود دسترسی پیدا کند.


عملکرد

قهوه ساز کپسولی هوشمند SCISHARE S1102 از المنت‌هایی با توان مصرفی 1600 وات بهره می‌برد. به لطف پمپ قدرتمند به کار رفته در دستگاه، این قهوه‌ساز فشار بخاری در حد 19 بار را تولید می‌کند که برای تهیه اسپرسو با بهترین کیفیت مناسب است.
این قهوه ساز کپسولی هوشمند از دو نازل مجزا برخوردار است. بنابراین کاربر می‌تواند به یک فنجان اسپرسو و یک لیوان آب جوش دسترسی داشته باشد. مجزا بودن نازل باعث می‌شود تا بوی قهوه بر روی آب تاثیری نداشته باشد.از آب جوش می‌توان برای تهیه انواع دمنوش، چای یا آمریکانو استفاده کرد. این دستگاه دو مود اسپرسو و آمریکانو را در دسترس کاربر قرار می‌دهد که با استفاده از ولوم بالایی می‌توان آنها را انتخاب کرد.

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :