هاب 4 پورت پرووان مدل PHU575

( )
این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  

ویژگی های کلیدی محصول :

  • وزن : ۲۲ گرم
  • ابعاد : ۲۰x۲۰x۸
  • طول کابل : ۱۵ سانتی متر
  • جنس : TPE, آلیاژ آلومینیوم
  • درگاه‌های ارتباطی : ۳ درگاه USB ۲.۰ ، یک درگاه USB ۳.۰
  • تعداد پورت‌ : چهار عدد

proone

349,000 تومان بدون مالیات.

1 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

نقد و بررسی اجمالی
مبدل USB چیست و چه کاربردی دارد؟

مبدل USB یک مدل هاب است که باعث ارتباط بین درگاه‌های USB به منظور انتقال داده و شارژ می‌شود. به طور کلی سه پورت USB به نام‌های USB1.0 ، USB2.0 و USB3.0 به بازار عرضه شده‌اند که برخی یا همه‌ی این مدل‌ها ممکن است در یک وسیله هوشمند به کار رفته باشند. لپ‌تاپ، کیبورد، ماس، تبلت، ویدئو پلیر، دوربین‌های دیجیتال، میکروفون، اسپیکرهای بلوتوثی و برخی دیگر از لوازم دیجیتال، همگی دارای پورت‌های USB با شماره‌های مختلف هستند که گاهی لازم است برای ارتباط موثر بین این‌ها از مبدل استفاده کنید.یکی دیگر از کاربردهای مبدل‌های USB ، استفاده از آن‌ها در صورت خرابی یکی از پورت‌های USB است. اجازه بدهید با ذکر یک مثال، این مورد را توضیح دهیم. فرض کنید دارای یک لپ‌تاپ با دو پورت USB هستید که یکی از آن‌ها خراب شده است. به وسیله‌ی یک مبدل باکیفیت و اتصال به آن پورت باقیمانده، می‌توانید چند درگاه جدید به لپ‌تاپ‌تان اضافه کنید.

معرفی مبدل USB پرووان مدل PHU575

مبدل USB پرووان PHU575 یک مبدل کوچک و منحصربفرد با چهار پورت اتصال USB است که به وسیله‌ی یک سیم کوتاه به لپ‌تاپ یا هر وسیله‌ی مشابه دیگری متصل می‌شود. این مبدل، از نظر کیفیت ساخت و طراحی بسیار کوچک است و به دلیل وزن کمی که دارد، به راحتی قابل حمل است. ازین مبدل برای اتصال انواع هاردهای اکسترنال، تبلت، ماس و کیبورد، لپ‌تاپ، اسپیکرهای بلوتوثی و ... به وسایل دیجیتال استفاده می‌شود.

ابعاد و شکل ظاهری مبدل USB پرووان مدل PHU575

این مبدل زیبا به شکل یک مکعب کوچک و باریک و به رنگ نقره‌ای است. ابعاد دقیق آن 14 × 38 × 53 میلی‌متر با وزن 22 گرم است. ابعاد و وزن کم این مبدل باعث می‌شود که بتوانید آن را به راحتی در کیف یا جیب‌تان قرار دهید و با خود حمل کنید. متریال ساخت این هاب یا مبدل، از آلومینیوم و TPE که نوعی پلاستیک نرم و فشرده است، تشکیل شده است. استفاده از آلومینیوم باعث می‌شود این هاب در عین سبکی، بسیار مقاوم باشد و روکش TPE باعث می‌شود در برابر ضربه و دمای بالا مقاوم بوده و در برابر آسیب‌های محیطی استقامت بیشتری داشته باشد.

کانکتورها و درگاه اتصال در مبدل پرووان PHU575

مبدل پرووان PHU575 دارای چهار پورت ووردی USB است که 3 تا از آن در بدنه‌ی آن تعبیه شده و یک درگاه دیگر آن در قسمت پایین دستگاه قرار دارد. پورت خروجی این مبدل نیز به وسیله‌ی یک سیم 15 سانتی‌متری که در بالای دستگاه تعبیه شده، به دستگاه هوشمند شما متصل می‌شود و اطلاعات را به آن وارد می‌کند.درگاه‌های ورودی این مبدل شامل USB3. 0/1 و USB2. 0/3 می‌باشند.

یکی از کارکردهای مهم مبدل‌های USB ، اتصال چند ورودی به طور همزمان به یک دستگاه است که نه تنها سرعت انتقال داده را افزایش می‌دهد، بلکه باعث می‌شود بتوانید در صورت خرابی یا کمبود پورت USB از آن‌ها استفاده کنید. وجود یک مبدل خوب و باکیفیت، نه تنها به راحتی کار شما می‌افزاید بلکه سرعت انتقال اطلاعات را نیز افزایش می‌دهد و در نتیجه کارتان را هموارتر می‌سازد. در پایان لازم است ذکر کنیم، تمام محصولات شرکت پرووان، از جمله مبدل پرووان مدل PHU575 ، دارای گارانتی شرکت محترم کاوان سرویس هستند. وجود گارانتی معتبر، مهر تاییدی است که به شما اطمینان می‌دهد محصولی که خریده‌اید از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و استانداردهای مربوطه در ساخت آن رعایت شده است.از این که همراه این مقاله بوده‌اید از شما سپاسگزاریم. امیدواریم مطالبی که ارائه شد، برایتان مفید و سودمند واقع شده باشد.

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :