اسپیکر بلوتوث قابل حمل omthing شیائومی مدل EO004BT

( )
  این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  

ویژگی های کلیدی محصول :

  • نسخه بلوتوث:4.2
  • جنس بدنه: مشبک آلیاژ آلومینیوم, رزین ABS
  • میکروفون:با قابلیت مکالمه و ENC
  • درگاه شارژ:پورت USB
  • خروجی:پورت USB, جک 3.5 میلی‌متری
  • استاندارد عملکرد:12 ساعت
  • باتری:2000 میلی‌آمپرساعتی, لیتیوم یونی
Xiaomi

0 تومان بدون مالیات.

در انبار موجود نیست

نقد و بررسی اجمالی :

اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Omthing Portable Bluetooth Speaker EO004BT

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Omthing EO004BT ابعادی جمع‌ وجور و وزنی سبک دارد. طراحی زیبا، ضد آب و غرق شدن، اتصال سیمی و بی‌سیم، درایور 1.5 اینچی با آهنربای با کیفیت و شارژدهی 12 ساعته باتری از مزایای این اسپیکر بلوتوث است.


طراحی

اسپیکر بلوتوث قابل حمل Omthing EO004BT بسیار جمع‌وجور و مشابه سایر محصولات وان مور، مینیمال طراحی شده است. فرم اسپیکر مانند یک مکعب مربع است که لبه‌های آن دارای انحنای مناسبی است و حس استفاده از یک محصول مدرن و پیشرفته را به کاربر منتقل می‌کند.

ابعاد اسپیکر 91 در 91 در 40 میلی‌متر و وزن آن فقط 240 گرم است. به لطف این ابعاد و وزن مناسب، کاربر به راحتی می‌تواند اسپیکر بلوتوث Omthing مدل EO004BT را در جیب کاپشن، کوله پشتی یا حتی شلوار خود قرار دهد. همچنین برای حمل و نگهداری راحت‌تر اسپیکر هوشمند یک بند کوتاه در قسمت بالایی اسپیکر تعبیه شده است.

قسمت بالایی اسپیکر از آلیاژ آلومینیوم و به صورت مشبک ساخته شده است. بدنه Omthing EO004BT از استاندارد IPX5 پشتیبانی می‌کند و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. علاوه بر این، طراحی اسپیکر به گونه‌ای است که از غرق شدن دستگاه در آب جلوگیری می‌کند. بدنه دستگاه از متریال ABS و TPE ساخته شده است که علاوه بر وزن سبک، مقاومت و دوام مناسبی را ارائه می‌دهد.

در قسمت کناری اسپیکر دو دکمه برای تغییر بلندی صدا تعبیه شده است. همچنین یک چراغ نشانگر کوچک بین این دو دکمه قرار دارد که وضعیت دستگاه را نشان می‌دهد. در سمت دیگر دو دکمه برای خاموش/روشن کردن اسپیکر و اتصال بلوتوث تعبیه شده است.
پورت USB و جک هدفون 3.5 میلی‌متری دستگاه نیز توسط یک کاور سیلیکونی محافظت می‌شود تا از نفوذ آب به درون پورت و قسمت‌های داخلی اسپیکر جلوگیری شود.


ویژگی‌ها

اسپیکر بلوتوث Omthing EO004BT شیائومی از ماژول بلوتوث با پشتیبانی از نسخه 4.2 بهره می‌برد. این اسپیکر قابلیت اتصال بی‌سیم در فاصله 10 متری را دارد و با دستگاه‌های مختلف سازگار است. همچنین کاربر می‌تواند با استفاده از جک 3.5 میلی‌متری، اسپیکر را به صورت سیمی به لپ‌تاپ، کامپیوتر یا گوشی هوشمند خود متصل کند.

دکمه بلوتوث تعبیه شده بر روی بدنه اسپیکر چند عملکرد را در دسترس کاربر قرار می‌دهد. با فشردن کوتاه می‌توانید پخش موسیقی را متوقف کنید یا به تماس گوشی خود پاسخ دهید. با فشردن طولانی مدت امکان رد تماس را دارید و در نهایت با دو بار فشردن متوالی می‌توانید دستیار صوتی هوشمند را فعال کنید.

دکمه کم و زیاد ولوم صدا نیز عملکردی دو منظوره دارد. با یکبار فشردن قابلیت کم و زیاد کردن صدا در اختیار کاربر قرار دارد. با دو بار فشردن متوالی می‌توانید به آهنگ قبلی یا بعدی بروید.

عملکرد

اسپیکر بلوتوث Omthing Mini Chub دارای یک میکروفون داخلی است که از قابلیت حذف نویز الکترونیکی یا ENC پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این میکروفون، کاربر امکان مکالمه را در اختیار دارد.

درایور 1.5 اینچی به کار رفته در این اسپیکر بلوتوثی از نوع فول رنج و از آهنربای NdFeB ساخته شده است. این درایور فرکانس‌های پایین (باس) را به خوبی بازتولید می‌کند و شفافیت صدای آن در فرکانس‌های بالا نیز کاملا رضایت‌بخش است. همچنین محطفه R شکل که درایور درون آن قرار گرفته است، به بهبود کیفیت و بلندی صدا کمک می‌کند.

حداکثر توان خروجی این بلندگو 5 وات است و باتری 2000 میلی‌آمپرساعتی آن امکان پخش موسیقی تا 12 ساعت را میسر می‌کند.

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :