اسپیکر بلوتوث شیائومی مدل BINNIFA Play 2D

( )
  این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  
ویژگی های کلیدی محصول :
  • نسخه بلوتوث:5.0
  • جنس بدنه:چوب, فلز
  • بلندگو:2.5 اینچی, فول رنج
  • درکاه :پورت USB, ورودی میکروفون, ورودی و خروجی AUX
Xiaomi

0 تومان بدون مالیات.

در انبار موجود نیست

نقد و بررسی اجمالی :

اسپیکر بلوتوث شیائومی Xiaomi BINNIFA Play 2D Bluetooth 5.0 Stereo Speaker

اسپیکرهای بلوتوثی علاوه بر اینکه به شما اجازه جابه‌جایی آسان را می‌دهند، به دلیل حذف شدن سیم‌های اتصال، کمک می‌کنند تا میز کارتان منظم‌تر به نظر برسد. اسپیکر بلوتوث شیائومی BINNIFA مدل Play 2D برای استفاده کاربران لپ‌تاپ یا دسکتاپ مناسب است و به راحتی امکان اتصال بی‌سیم به انواع تجهیزات صوتی و تصویری مانند تلویزیون، گوشی و تبلت را ارائه می‌دهد.
اسپیکر بلوتوث شیائومی BINNIFA مدل Play 2D دارای بدنه‌ای مکعب مستطیلی با لبه‌های گرد و انحنادار است. طراحی این محصول مدرن به نظر می‌رسد و ترکیبی هنرمندانه از فلز و چوب در ساخت اسپیکر، اصالت و جذابیت خاصی به آن داده است. عرض و عمق اسپیکر 93 میلی‌متر و ارتفاع آن تقریبا 173 میلی‌متر است.این اسپیکر 1.65 کیلوگرم وزن دارد و با توجه به ابعاد جمع و جور آن، می‌توانید با آزادی عمل بالایی اسپیکر را بر روی میز کار، میز تلویزیون یا حتی میز غذاخوری قرار دهید. در قسمت جلویی اسپیکر یک پنل مشبک با حفره‌های کوچک و متعدد دیده می‌شود. این پنل وظیفه محافظت از بخش داخلی در برابر نفوذ گرد و غبار و ضربات را برعهده دارد.اسپیکر بلوتوث BINNIFA Play 2D شیائومی با ترکیب رنگی بسیار جذابی به بازار عرضه شده است. لوگوی BINNIFA در قسمت جلویی اسپیکر قابل مشاهده است. در قسمت بالایی یک قسمت چوبی وجود دارد که طراحی محصول را منحصربه‌فرد کرده است. برای اتصال سیمی اسپیکر به تجهیزاتی مانند کامپیوتر، گوشی هوشمند و تبلت، یک ورودی AUX در نظر گرفته شده است.در این قسمت همچنین می‌توان دکمه‌های خاموش/روشن و کم/زیاد کردن صدا را مشاهده کرد. ورودی میکروفون، ورودی برق و چراغ نمایشگر مود اسپیکر در قسمت عقب در دسترس کاربر قرار دارند.اسپیکر بلوتوث شیائومی BINNIFA مدل Play 2D از نوع فول رنج هستند. هر کدام از اسپیکرهای سمت چپ و راست به بلندگوی فول رنج 2.5 اینچی مجهزند و حداکثر توان خروجی 5 واتی را ارائه می‌دهند. این بلندگو عملکرد بسیار خوبی در پخش فرکانس‌های پایین یا باس دارد.از پورت USB اسپیکر می‌توانید برای تامین برق اسپیکر استفاده کنید و یا با استفاده از آن، اسپیکر را مستقیما به لپ‌تاپتان متصل و از قابلیت دیکدینگ صوتی اسپیکر بهره ببرید. بدین ترتیب شما اسپیکر را به یک کارت صدای اکسترنال تبدیل خواهید کرد! این اسپیکر همچنین از میکروفون خارجی پشتیبانی می‌کند، بنابراین، جلسات آنلاین و یا ضبط پادکست به راحتی قابل انجام است.

اسپیکر بلوتوث شیائومی BINNIFA مدل Play 2D از یک چیپ بلوتوث داخلی با قابلیت پشتیبانی از بلوتوث 5.0 بهره می‌برد. این چیپ امکان اتصال اسپیکر به انواع دستگاه‌های دیجیتال مانند گوشی‌های هوشمند، کامپیوترهای شخصی، تبلت‌ و هر دستگاهی با قابلیت اتصال بلوتوث را میسر کرده است.

چیپ بلوتوث به کار رفته در اسپیکر بلوتوث BINNIFA Play 2D در برابر اختلالات سیگنالی مقاومت خوبی دارد و ارتباطی پایدار و با کیفیت را بین اسپیکر و منبع صوتی مورد نظر کاربر ایجاد می‌کند.

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :