ایرپاد بلوتوثی شیائومی مدل QCY T10 PRO

( )
این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  
  • نوع اتصال:بلوتوث 5.0
  • مناسب برای :مکالمه، گیمینگ ، کاربری عمومی
  • باتری :کیس شارژ( 600 میلی آمپر)
  • استاندارد عملکرد: 3.5 ساعت
  • استاندارد عملکرد با کیس : 21 ساعت
  • قابلیت ها :قابلیت حذف نویز،قابلیت شارژ سریع
Xiaomi

0 تومان بدون مالیات.

در انبار موجود نیست

نقد و بررسی اجمالی

هدفون‌ هوشمند بی‌سیم شیائومی QCY T10 PRO TWS In-ear Bluetooth Handsfree

هدفون‌ هوشمند بی‌سیم QCY T10Pro دارای طراحی ساده اما عالی می باشد. T10Pro با ظاهری براق، طراحی پیشرفته‌ای دارد که یادآور یک ابرخودرو است. این یک سبک ظریف و محتاطانه است.
وزن هر هدست تنها 3.7 گرم است که بسیار سبک بوده و مانند یک برگ کاغذ A4. می باشد.
 QCY T10Pro دارای طراحی ارگونومیک و ایمن شده میباشد که به راحتی در گوش قرار گرفته و آسیبی به گوش نمیزند.
به لطف سیستم HIFI Emmersive Sound Experience ارائه شده توسط Hele Headphones، هندزفری T10Pro حداکثر جزئیات صوتی را ارائه می دهد. بدین ترتیب این هندزفری موسیقی پویا را مانند یک کنسرت زنده برای شما به ارمغان می آورد.
کدک صوتی AAC/SBC HD همراه با چهار میکروفون حذف کننده نویز، تجربه ای شفاف را ارائه می دهند. با میکروفون های شکل دهنده پرتو و فرآیندهای دیجیتال، هر هدست می تواند به طور موثری نویز محیط را مسدود کند.
بدین ترتیب برقراری تماس واضح حتی در یک دفتر شلوغ یا در وسایل نقلیه عمومی میسر میشود.
قابلیت شارژ سریع این هندزفری این امکان را به شما میدهد که با 10 دقیقه قراردادن گوشیها در کیس شارژ، معادل 1 ساعت پخش برای ساعات حساس را داشته باشید، بنابراین هیچوقت نگران باتری نباشید.
یکبار شارژ کامل گوشی های QCY T10Pro به معنای 3.5 ساعت پخش مداوم است، در حالی که با باتری 600 میلی آمپری کیس، این زمان تا 21 ساعت افزایش می یابد.
اتصال آسان به کمک پنجره پاپ آپ. فقط کافیست برای برای اتصال ضربه بزنید.
پس از باز کردن درب کیس و برنامه QCY، پنجره پاپ آپ روی گوشی شما ظاهر می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی دکمه را برای اتصال فشار دهید.
این سیستم پاپ آپ فقط روی اندروید کار میکند. همچنین سطح باتری کیس تنها زمانی روی گوشی نمایش داده می شود که دو گوشی داخل آن قرار گرفته باشد.


سوئیچ Master-Slave

هر دو گوشی مستقیماً به تلفن متصل هستند، به طوری که هر کدام می توانند به عنوان یک Master عمل کنند. شما میتوانید به دلخواه بین حالت استریو و مونوال سوئیچ کنید.
کنترل در نوک انگشتان شماست. T10Pro دارای تنظیمات کنترل لمسی است، مانند مکث/ازسرگیری پخش، پاسخ به تماس و تماس دستیار صوتی.
هندزفری QCY T10Pro  دارای گواهی IPX5 ضد آب می باشد. اگر برای دویدن در فضای باز بروید، از عرق یا کمی باران جان سالم به در خواهند برد. توجه کنید که کیس شارژ ضد آب نیست.

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :