فرستنده بلوتوثی موزیک تسکو مدل BT-103

( )
  این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  

ویژگی های کلیدی محصول :

  • نوع اتصال : بلوتوث ورژن 5
  • محدوده کارکرد : 10 متر
  • دارای میکروفون جهت مکالمه
  • قابل استفاده با دستگاه های IOS و اندروید
  • قابل نصب روی پورت صوتی همه دستگاه ها
TSCO

199,000 تومان بدون مالیات.

2 قلم

معرفی اجمالی محصول :

گیرنده بلوتوثی خودرو Earldom M72

اکر ضبط های قدیمی داخل خودرو و یا اسپیکرهای موجود در منزل فاقد بلوتوث هستند. گیرنده بلوتوث ارلدام Earldom M72 این مسئله را به راحتی حل نموده است به طوریکه که دیگر نیازی به تعویض ضبط ماشین نخواهد بود.

گیرنده موزیک ماشین به پورت USB ضبط متصل می شود و یک ضبط صوت یا اسپیکر سیمی را به یک ضبط صوت بلوتوثی تبدیل می کند. این گجت یک دریافت کننده بلوتوثی است که کاربر را از اتصال سیمی بی نیاز خواهد کرد. بنابراین اگر ضبط خودروی شما از فناوری بلوتوث پشتیبانی نمی کند، لازم نیست هزینه های زیادی برای تهیه یک ضبط صوت مدرن تر را پرداخت کنید. این گیرنده با داشتن فناوری بلوتوث سیستم صوتی بودن بلوتوث را به روز رسانی می کند، به گونه ای که می توانید وایرلس از آن استفاده کنید.

امکان اتصال بیسیم به اسپیکرهای بدون بلوتوث

با روشن کردن بلوتوث گوشی موبایل خود می‌توانید اتصالی میان گوشی و ضبط ماشین برقرار نمایید. گیرنده موزیک M72 علاوه بر بلوتوث به پورت AUX نیز مجهز می‌باشد و کاربران می‌توانند با استفاده از کابل AUX موجود به ضبط خودرو متصل شوند.  با اتصال از طریق کابل 3.5mm به صورت AUX اسپیکر و تامین برق آن از طریق پورت USB شما می توانید گوشی یا کامپیوتر خود رابه صورت مستقیم از طریق بلوتوث به سیستم صوتی متصل کنید.

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :