هندزفری بی سیم 1MORE AirFree Lace شیائومی مدل EO008BT

( )
این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  
  • نوع اتصال:بلوتوث 5.0
  • حالت عمیکردی : دور گردنی داخل گوش
  • جنس بدنه : پلاستیک ABS, سیلیکون
  • استاندارد عملکرد: 12 ساعت
  • پورت شارژ:USB TYPE-C
Xiaomi

0 تومان بدون مالیات.

در انبار موجود نیست

نقد و بررسی اجمالی

هندزفری بی‌سیم شیائومی 1MORE AirFree Lace EO008

هندزفری بی‌سیم 1MORE AirFree Lace EO008 از طراحی داخل گوش و استایل پشت گردنی بهره می‌برد. رنگ‌بندی جذاب به همراه وزن سبک 28.4 گرمی امکان استفاده چندین ساعته را میسر می‌کند. درایورهای 10 میلی‌متری، گواهینامه IPX4 و شارژدهی 12 ساعته باتری از ویژگی‌های برجسته این هندزفری هستند.
طراحی

هندزفری 1MORE AirFree Lace EO008 با همکاری شیائومی و وان مور تولید شده و با برند Omthing به بازار عرضه شده است. این هندزفری نیز مانند سایر محصولات این دو برند از کیفیت بالا و قیمت جذابی بهره می‌برد. این هندزفری از نوع داخل گوش و استایل آن پشت گردنی است.

بدین ترتیب ورزشکاران و افرادی که به دنبال یک هندزفری بی‌سیم هستند که به خوبی درون گوش قرار بگیرد و در اثر حرکات ناگهانی بیرون نیفتد، می‌توانند این هندزفری را به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌های خود در نظر داشته باشند.
این هندزفری از وزن بسیار کم 28.4 گرمی برخوردار است و به همین دلیل پس از چند ساعت استفاده نیز احساس ناراحتی نخواهید داشت. طراحی محصول بسیار جذاب و مدرن است و با توجه به رنگ‌بندی زیبا شامل 4 رنگ مشکی، قرمز، سبز و زرد، هر کاربری به راحتی می‌تواند استایل مخصوص به خودش را داشته باشد.

قسمت پشت گردنی از سیلیکون طبی و پلاستیک ABS ساخته شده است که علاوه بر مقاومت بالا در برابر تعریق، باعث ایجاد حساسیت و قرمزی در پوست نمی‌شود. کابل‌های طراحی شده برای هندزفری 1MORE AirFree Lace EO008 نیز از سیلیکون نرم ساخته شده‌اند و به لطف انعطاف‌پذیری بالا در اثر کشیده شدن یا تکان خوردن شدید، آسیب نمی‌بینند.

علاوه بر این، Omthing در این هندزفری بی‌سیم از بدنه‌ای مهر و موم شده استفاده کرده است و به لطف گواهینامه IPX4، کاربر خیالش از بابت نفوذ قطرات باران یا عرق راحت خواهد بود. این ویژگی برای ورزشکاران و کاربرانی که فعالیت‌های ورزشی خود را در فضای آزاد انجام می‌دهند بسیار مهم است.
عملکرد

این هندزفری برای اتصال به گوشی‌های هوشمند، تبلت و سایر دستگاه‌های سازگار از بلوتوث استفاده می‌کند. چیپ BK3266 به کار رفته در این هندزفری از بلوتوث 5.0 و کدک‌های صوتی پیشرفته مانند SBC پشتیبانی می‌کند. کاربر می‌تواند تا فاصله 10 متری، هندزفری را به انواع گوشی هوشمند و تبلت و سایر دستگاه‌هایی که از بلوتوث بهره می‌برند متصل کند.
ولتاژ خروجی هندزفری بی‌سیم 1MORE AirFree Lace EO008 تقریبا 20 میلی وات است و به لطف امپدانس 16 اهمی، با اکثر دستگاه‌های دیجیتال سازگاری دارد. درایورهای 10 میلی‌متری در این هندزفری بی‌سیم از نوع دینامیک است و به لطف طراحی هوشمندانه، فرکانس‌های پایین، متوسط و بالا را به بهترین شکل بازتولید می‌کند. این هندزفری از بازه فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتزی پشتیبانی می‌کند.

این هندزفری از دستیار صوتی هوشمند Siri و Google Assistant پشتیبانی می‌کند و کاربر در هر لحظه می‌تواند با یکبار فشردن دکمه، آن را فعال کند. کنترل عملکرد هندزفری از طریق سه دکمه فیزیکی انجام می‌شود. با استفاده از این دکمه‌ها می‌توان پاسخگویی/رد تماس، کم/زیاد کردن صدا، رفتن به آهنگ قبل/بعد و فعالسازی دستیار صوتی هوشمند را کنترل کرد.

باتری 160 میلی‌آمپری به کار رفته در این هندزفری بی‌سیم تا 12 ساعت پخش موسیقی شارژدهی دارد. برای شارژ مجدد باتری نیز می‌توان از پورت USB Type-C هندزفری استفاده کرد.

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :