هدست بلوتوثی شیائومی مدل Millet

( )
این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  
  • نوع اتصال:بلوتوث 4.1
  • مناسب برای :مکالمه، موسیقی،کاربری عمومی
  • باتری : لیتیوم یون 50 میلی آمپر
  • استاندارد عملکرد: 3ساعت
  • زمان آماده بکار (استندبای):70-100 ساعت
  • پورت شارژ: Micro USB
  • قابلیت ها :حذف نویز،اتصال همزمان به دو دستگاه
Xiaomi

0 تومان بدون مالیات.

در انبار موجود نیست

نقد و بررسی اجمالی

هدست بلوتوث شیائومی مدل Mi Bluetooth Headset Wireless در رنگ­ های مشکی و سفید و با طراحی خاص خود هیچوقت به گوش شما آسیب نمی­رساند. بنابراین از دویدن گرفته تا بدنسازی و ورزش کردن و بدون نگرانی از افتادن بلوتوث از گوش خود می­توانید از این هدست بلوتوث استفاده کنید. حتی بدون خستگی و حتی زمانی که دست­تان بند باشد نیز می­توانید ساعت ­ها به گفت­وگو ادامه بدهید. با طراحی شگفت انگیز بدون درز، هدست بلوتوث شیائومی مدل Mi Bluetooth Headset Wireless با ظاهری زیبا می­تواند در هرجای آن را بدون هیچ مشکلی  حمل کنید.

مشخصات فنی و ظاهری

دو کلید لوکس در بلوتوث به کار رفته است که می­تواند از آن برای تنظیم صدا، عوض کردن، پخش و توقف آهنگ، پاسخ دادن به تماس­ها و رد تماس استفاده کرد. این دستگاه با ویژگی­های منحصربفرد ظاهری خود، ویژگی­های خاص دیگری نیز دارد که به آن می پردازیم.

هدست بلوتوث شیائومی مدل Mi Bluetooth Headset Wireless ظرفیت باتری 50 m Li-ion دارد. شما می­توانید 3 تا 3.5 ساعت از شنیدن آهنگ و گفتگو با همکاران و دوستان خود لذت ببرد بدون این که نگرانی تمام شدن شارژ آن باشید. هدست بلوتوث شیائومی با این ظرفیت باتری می­تواند 70 تا 100 ساعت از جهتی به مدت 90 روز می­تواند در حالت استندبای بماند. بنابراین نگران خالی شدن باتری بلوتوث خودتان نباشید. همراه بلوتوث یکی بدنه مخصوص شارژ 320mAh charging dock وجود دارد.

هدست بلوتوث شیائومی مدل Mi Bluetooth Headset Wireless  با بدنه نانو و ضد چربی چه در گوش شما باشد چه در دست، جیب و کیف شما باشد، چربی، عرقی نمی­تواند به هدست شما آسیب برساند. برای تمیز کردن هدست بلوتوث شیائومی  کافی است یک دستی بر روی آن بکشید.

یکی از ویژگی­های دلربای هدست بلوتوث شیائومی مدل Mi Bluetooth Headset Wireless در جوان­ پسند بودن و کاربرپسند بودن آن است. تمام گروه­ های سنی مختلف می­توانند با از استفاده کردن از هدست بلوتوث شیائومی لذت ببرند. شفافیت پخش صدای هدست بلوتوث شیائومی شما را تحت تاثیر می گذارد. هدست بلوتوث شیائومی با وزن بسیار ناچیز 6.5 به گوش شما فشار وارد نمی ­کند و می­تواند ساعت­های بدون ناراحتی از آن با لذت استفاده کنید.

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :