هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Haylou W1

( )
این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  
  • نوع اتصال: بلوتوث نسخه 5.2
  • نوع گوشی: دو گوشی
  • مناسب برای :  مکالمه، گیمینگ ، کاربری عمومی
  • باتری : کیس شارژ( 310 میلی آمپر) ، هندزفری (32 میلی آمپر)
  • استاندارد عملکرد : 20 ساعت (هندزفری و کیس), 6 ساعت (هندزفری)
  • زمان شارژ : 2 ساعت (هندزفری), 3 ساعت (کیس)
  • قابلیت ها : حذف نویز
Xiaomi

0 تومان بدون مالیات.

در انبار موجود نیست

نقد و بررسی اجمالی

هندزفری بی‌سیم شیائومی Haylou W1 True Wireless Earbuds

هندزفری بی‌سیم Haylou W1 از طراحی داخل گوش و بسیار جذابی بهره می‌برد. این هندزفری از نوع TWS است و از بلوتوث 5.2 پشتیبانی می‌کند. بدنه هندزفری به لطف گواهینامه IPX4 در برابر نفوذ آب مقاوم است. عمر باتری 20 ساعته و قابلیت حذف نویز محیط از ویژگی‌های مثبت در این هندزفری هستند.

طراحی

هندزفری بی‌سیم جدید هایلو از طراحی داخل گوش بهره می‌برد. این هندزفری از نوع TWS است و ظاهری بسیار زیبا و مدرن را ارائه می‌دهد. هندزفری بی‌سیم Haylou W1 در دو رنگ سرمه‌ای و سفید به بازار عرضه شده است تا با استایل‌های مختلف کاربران حداکثر سازگاری را داشته باشد.
این هندزفری دارای یک قسمت ساقه یا پایه است که به حفظ تعادل و قرارگیری بهتر محصول درون گوش کمک می‌کند. علاوه بر این، پایه هندزفری طراحی زیبایی دارد و تکمیل کننده طراحی هندزفری است. کیس شارژ هندزفری Haylou W1 به صورت کپسولی و با لبه‌های کاملا انحنادار طراحی شده است.
هایلو در طراحی این هندزفری بی‌سیم اصول ارگونومی را رعایت کرده است. زاویه در نظر گرفته شده برای گوشی و پایه‌ی آن، به خوبی با فرم طبیعی گوش سازگاری دارد و در استفاده طولانی مدت، راحتی و پایداری بالاتری را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.
بدنه هندزفری به صورت مهر و موم طراحی شده است و به لطف گواهینامه IPX4، مقاومت مناسبی در برابر نفوذ آب دارد. بدین ترتیب کاربر می‌تواند در آب و هوای برفی، بارانی و یا هنگام تمرینات ورزشی سنگین از این هندزفری استفاده کند.
برای قسمت پشتی هندزفری یک پنل کوچک حساس به لمس وجود دارد که با استفاده از آن می‌توان عملکردهای اصلی هندزفری Haylou W1 را کنترل کرد. به لطف این پنل لمسی، کاربر به راحتی قادر است پخش موسیقی و مکالمه صوتی را کنترل و یا دستیار صوتی هوشمند را فعال یا غیرفعال کند.

اتصال و عملکرد

این هندزفری بی‌سیم از چیپست QCC3040 کوالکام بهره می‌برد. این چیپ از بلوتوث 5.2 پشتیبانی می‌کند و به لطف فناوری ارتباط دوکاناله، هندزفری خیلی سریع به گوشی هوشمند یا تبلت متصل شده و قابلیت استفاده به صورت مونو یا استریو را در دسترس کاربر قرار می‌دهد. بدین ترتیب کاربر می‌تواند فقط از یک هندزفری استفاده کند.
ماژول بلوتوث در هندزفری بی‌سیم Haylou W1 از کدک پیشرفته aptX به صورت تطبیقی پشتیبانی می‌کند. بدین ترتیب، کاربرانی که از گوشی‌های هوشمند مجهز به چیپست اسنپدراگون 855 و بالاتر استفاده می‌کنند، می‌توانند از عملکرد بهتر هندزفری لذت ببرند. این هندزفری قابلیت اتصال تا فاصله 10 متری را ارائه می‌دهد.
هایلو در این هندزفری از درایورهای دینامیک با آرماتور بالانس دوتایی استفاده کرده است که عملکرد بسیار خوبی در بازتولید فرکانس‌های صوتی در محدوده‌های مختلف را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، Haylou W1 از کدک‌های صوتی پیشرفته‌ای مانند SBC, AAC, aptX, aptX Adaptive, A2DP, AVRCP, HFP, HSP پشتیبانی می‌کند.
هایلو دبلیو وان از فناوری حذف نویز محیط یا ENC پشتیبانی می‌کند و به لطف 4 میکروفون (هر هندزفری 2 میکروفون) و فناوری cVc 8.0، کاربر قادر است در مکان‌های عمومی شلوغ نیز به راحتی مکالمه کند.

باتری

باتری 32 میلی‌آمپری به کار رفته در هر کدام از هندزفری‌های سمت چپ و راست تا 6 ساعت شارژدهی دارند. اگر از باتری 310 میلی‌آمپری به کار رفته در کیس شارژ نیز استفاده کنید، این زمان به حدود 20 ساعت افزایش می‌یابد.
شارژ مجدد باتری هندزفری و کیس شارژ به ترتیب حدود 2 و 3 ساعت طول می‌کشد و از طریق پورت USB-C انجام می‌شود.

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :