دریل پیچ گوشتی شارژی شیائومی مدل Marsworker Electric Drill 12V

( )
  این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  

ویژگی های کلیدی محصول :

  • جنس بدنه:پلاستیک ABS
  • موتور:ضربه ای
  • فرکانس عملکرد:21000 بار در دقیقه
  • باتری: 1500 میلی آمپر ساعت, باتری لیتیوم یون
  • گشتاور:Nm25
  • نوع لامپ:LED
  • حداکثر سرعت:1400دور در دقیقه
  • اقلام همراه:6 سایز مته, 6 سری پیچ گوشتی, جعبه لوازم جانبی,سری نگهدارنده, شارژر سوزنی

0 تومان بدون مالیات.

در انبار موجود نیست

نقد و بررسی اجمالی

دریل شارژی شیائومی Marsworker Electric Drill 12V

دریل شارژی شیائومی Marswoker 12V برای مکان هایی که برق وجود ندارد یا دسترسی به آن ها زیاد ممکن نیست بهترین ابزار است. اما این دریل شارژی بنا به موارد استفاده متفاوت است و همچنین از خصوصیات و مزایایی منحصر به فرد نیز بهره مند هستند.

نمی‌توان هیچ کارگاهی یا جعبه ابزار حرفه ای را بدون دریل تصور کرد. دریل یکی از مهمترین ابزار استادکاران برای کار است، از دریل برای سوراخکاری بر روی سطوح مختلف، باز و بستن پیچ ها به صورت محکم و سریع و حتی کاربردها دیگر استفاده می کنند. یکی از موارد بسیار مهمی که در مورد دریل پیچ گوشتی شیائومی وجود دارد نحوه ی کار با آن و همچنین جنس مورد استفاده در آن است. بنابر هر سطحی که می‌خواهید از دریل استفاده کنید باید مته ی آن را عوض کنید.

یکی از پرکاربردترین دریل های مورد توجه در این روزها دریل پیچ گوشتی شارژی است. شاید با این دریل آشنایی چندانی نداشته باشید، همیشه تصور ما از دریل، وسیله ای است که به برق وصل است و با آن می توان به کار پرداخت ولی کمپانی شیائومی دریل و پیچ گوشتی را به بهترین نحو ممکن با هم دیگر تلفیق کرده که همچون موبایل از یک منبع تغذیه یا بهتر است بگوییم یک باتری بهره می برد که به دفعات قابل شارژ می باشد..

طراحی و ظاهر

از لحاظ ظاهری با یک پدیده جدید در بین دریل های شارژی مواجه نیستید. Marsworker Drill 12V از طراحی مرسوم دریل پیچ گوشتی ها شارژی که قبلاً شاهد آن بوده ایم، پیروی می‌کند. بدنه این دستگاه مطابق با استاندارد های این شرکت، از پلاستیک ضخیم ABS نهایت استفاده را می‌کند. دریل های کلاسیک به دلیل قرت بالا و حجم موتور، اغلب وزن های چند کیلویی داشته که در استفاده های پیاپی دست را به شدت آزار می‌دهد. اما دریل پیچ گوشتی شیائومی به لطف این مواد، وزن 1 کیلوگرمی دارد.

جنس مواد به کار رفته در ساخت Xiaomi Marswokrer Electric Drill با توجه به ماهیت کاری سخت و خشن دریل ها، توانسته ماندگاری عالی و ضربه گیری بی سابقه ای را از خود نشان دهد. بدنه دستگاه به صورت یک تکه به هم متصل بوده اما از سه قسمت تشکیل می‌شود.

امکانات و ویژگی ها

قسمت بالایی قلب دستگاه به حساب می‌آید. موتور Xiaomi Electric Drill MSID1202-02 با فناوری ضربه ای کار کرده که آن را برای سوراخ کاری روی مصالح غیر ساختمانی مانند تخته های چوبی، فلزی، باز و بسته کردن انواع مختلف پیچ بسیار مناسب تر کرده است. البته به کمک سری سازگار و همه کاره این دریل، کارایی آن به این مسائل ختم نشده و می‌توان در مصارف خانگی دیگر که نیاز به چرخش سریع لوازم دارید استفاده کنید.

موتور کم مصرف و توانمند دریل شارژی شیائومی Marsworker Electric Drill 12V مدل MSID1202-02 به وسیله 19 تنظیمات مختلف گشتاور عمل کرده و توانایی به حرکت درآوردن دستگاه را با حداکثر گشتاور 25 نیوتون بر متر دارد که در نتیجه به سرعت 1400 دور در دقیقه رسیده و عملیات های سوراخ کاری و باز و بسته کردن پیچ ها را انجام می‌دهد.

در پشت دستگاه سوراخ هایی ایجاد شده تا گرمای حاصل از کارکرد موتور خارج شود. بر روی این قسمت کلید تنظیم سرعت و در نوک آن محور چرخشی تنظیم گشتاور Xiaomi Drill جای گرفته است. سری این دستگاه نیز به وسیله سه نظام خودکار 10 میلی متری تنظیم می‌شود. این ویژگی در دریل پیچ گوشتی های شارژی یک لازمه بوده که با نگه داشتن دست و به کار انداختن دستگاه، سری نگه دارنده مته محکم می‌شود.

دستگیره دریل شارژی Xiaomi Marsworker Electric Drill کاملاً یک دست و ساده طراحی شده که در هنگام کار با در نظر گرفتن وزن کم آن، دست را به هیچ عنوان خسته نمی‌کند. دکمه های برق دستگاه و تغییر جهت چرخش موتور نیز در این جا تعبیه شده است.

قسمت انتهایی دستگاه نیز منزلگاه باتری ظرفیت بالای دریل شارژی شیائومی Marsworker Electric Drill 12V مدل MSID1202-02 می‌باشد. این باتری لیتیون یونی با ظرفیت بی نظیر 1500 میلی آمپر بر ساعت، انرژی مورد نیاز برای موتور کم صدا اما پر قدرت آن را فراهم می‌کند که تا ساعت ها بدون نیاز به شارژ مجدد، به کار خود ادامه می‌دهد. این باتری به سیستم های هوشمند ایمنی مجهز شده تا ولتاژ کارکرد دستگاه را نظارت کند. در صورت گرم شدن بیش از اندازه موتور، اضافه بار، شوک الکتریکی و نوسانات، جریان برق باتری به سرعت قطع شده تا از آسیب های احتمالی به دستگاه و کاربر کاملاً جلوگیری شود.

اما مزایای باتری دریل شارژی Marsworker مدل MSID1202-02 در این جا تمام نمی‌شود. بلکه طراحی آن به گونه ای بوده تا به عنوان پایه نیز استفاده شود. همچنین روی آن یک قسمت جاذب آهنربایی طراحی شده تا پیچ یا مته های مورد نظر را به آن چسبانده و نگران افتادن شان نباشید. علاوه بر موارد بالا، یک چراغ ال ای دی کوچک ولی پر نور در این قسمت تعبیه شده تا کار در محیط های کم نور یا تاریک را هم ممکن سازد.

نتیجه گیری و جمع بندی

دریل شارژی شیائومی Marsworker Electric Drill 12V، ابزاری بسیار خوش ساخت و دارای ویژگی های درخور یک دریل شارژی می‌باشد. وزن کم، کیفیت و دقت بسیار بالای ساخت آن باعث شده تا انعطاف پذیری این محصول از نظر قابل حمل و چند کاره بودن از بسیاری از مدل های دیگر موجود در بازار یک سر و گردن بالاتر باشد. دریل پیچ گوشتی شیائومی تلفیقی از این دو ابزار بوده تا شما را از خرید جداگانه هر کدام از این ابزار بی نیاز کند.

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :