ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit T-Rex

( )
  این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  

ویژگی های کلیدی محصول :

  • نوع اتصال : بی سیم
  • نسخه بلوتوث : 5.0
  • جنس بند : ژل سیلیکا
  • صفحه نمایش : 1.3 اینچی
  • نوع صفحه نمایش : لمسی
  • باتری : 390 میلی آمپر
  • قابلیت ها :GPS

Amazfit

0 تومان بدون مالیات.

در انبار موجود نیست

نقد و بررسی اجمالی

ساعت هوشمند آمازفیت شیائومی مدل Amazfit T-Rex

اگر به دنبال یک ساعت هوشمند، با طراحی خاص و جالب هستید که هم مناسب خانم‌ها و هم آقایان باشد؛ ساعت هوشمند آمازفیت شیائومی مدل Amazfit T-Rex، همان گزینه مدنظر شما است. این ساعت هوشمند علاوه بر طراحی ظاهری زیبا، دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که آن را به یک ساعت قدرتمند با ماندگاری بالا تبدیل کرده است. کاربردهای ورزشی این اسمارت واچ نظر هر کسی به خصوص ورزشکاران را به خود جلب می کند
در ادامه کلیه مشخصات فنی و ظاهری این ساعت هوشمند و کارایی‌ها و قابلیت‌های ویژه آن و همچنین رنگ‌های موجود برای این محصول زیبا را به طور کامل بررسی می کنیم تا با امکانات آن بیشتر آشنا شوید و در صورت تمایل به خرید این ساعت هوشمند، با اطلاعات کامل و جامع نسبت به خرید آن اقدام نمایید.


معرفی ساعت هوشمند آمازفیت شیائومی مدل  Amazfit T-Rex

شرکت شیائومی در رویداد CES 2020 ساعت هوشمند خود با نام Amazfit T-Rex خود را رونمایی کرد. این ساعت هوشمند استانداردهایی شامل 12 قانون تست را گذرانده است که این استاندارد، MIL-STD-810 G نامیده می شود. این محصول بر طبق این استاندارد توانسته است کیفیت خود را به خوبی نشان دهد. در این استاندارد بررسی شده است که ساعت هوشمند آمازفیت شیائومی مدل Amazfit T-Rex  در گرمای 240 ساعته و اسید قلیایی 96 ساعته مقاومت خوبی در برابر گرما و خوردگی از خود نشان می‌دهد. به همین دلیل این ساعت منحصر به فرد می تواند در برابر گرمای و سرمای زیاد و همچنین در برابر رطوبت و خوردگی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد و بدنه آن به گونه‌ای طراحی شده است که بسیار با دوام باشد. در ادامه مشخصات ظاهری و فنی ساعت آمازفیت شیائومی مدل Amazfit T-Rex را به طور کامل و جامع بررسی می کنیم.

معرفی مشخصات فنی ساعت هوشمند آمازفیت شیائومی مدل Amazfit T-Rex

از مشخصات فنی بارز ساعت هوشمند آمازفیت شیائومی مدل T-REX، باتری بسیار خوب آن با ظرفیت 390 میلی آمپر بر ساعت است. نوع باتری آن، لیتیومی پلیمری است و به همین علت دوام و پایداری بیشتری دارد. این باتری با قدرت، می تواند حداکثر 20 روز  این ساعت هوشمند را روشن نگه دارد. همچنین این باتری در دمای منفی 40 درجه سانتیگراد تا دمای مثبت 70 درجه سانتی گراد مقاومت دارد. باتری را می توان به راحتی با کابل شارژر مگنتی همراه با آن شارژ کرد و در طولانی مدت از آن استفاده نمود.
GPS را فعال کنید
توجه داشته باشید در صورتی که GPS فعال باشد میزان مصرف باتری نیز افزایش پیدا می کند. بنابراین بهتر است برای کارایی بیشتر باتری، GPS آن را فقط در مواقع ضروری فعال کنید. علاوه بر این، ساعت هوشمند آمازفیت مدل Amazfit T-Rex در محیط‌های اسیدی هم مقاومت دارد. بنابراین یک ساعت هوشمند با دوام است و در شرایط مختلف می تواند عملکرد و کارایی خوبی از خود نشان دهد. هم در دماهای مختلف هم در زیر آب، بسیار خوب و بدون هیچ مشکلی، عمل می کند. این ساعت به قدری قدرتمند است که آن را گجت جان سخت نامیده اند و علت این نام گذاری این است که در شرایط مختلف و در مجاورت با عوامل مخرب گوناگون می تواند به درستی کار کند.
برای این ساعت هوشمند از تراشه GPS ساخت شرکت سونی استفاده شده است تا دقت بیشتری را در عملیات موقعیت یابی انجام دهد. موقعیت یابی آن با دو ماهواره GLONASS  و GPS انجام می‌شود. ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit T-Rex می تواند با هر دو پلتفرم اندروید و IOS سازگاری پیدا کند. برای دستگاه‌های با سیستم عامل اندروید، باید نسخه 5.0 بر روی دستگاه مورد نظر باشد و برای سیستم عامل‌های IOS باید نسخه آن IOS 10 به بالا باشد. شرکت سازنده این ساعت هوشمند تا کنون در مورد پردازنده، میزان حافظه و رم و همچنین میزان فضای ذخیره سازی آن اطلاعاتی منتشر نکرده است و هنوز اطلاعاتی در این خصوص در دست نیست.
معرفی مشخصات ظاهری ساعت هوشمند آمازفیت شیائومی مدل Amazfit T-Rex

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit T-Rex، به گونه‌ای طراحی شده است که هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان مناسب باشد. از این ساعت زیبا می توان هم برای کاربردهای روزانه و هم برای مواقع ورزش استفاده کرد. فرم صفحه آن گرد و دایره‌ای شکل است و صفحه نمایش آن رنگی است تا سلیقه بیشتر افراد را پوشش دهد. نوع صفحه نمایش آن لمسی است و همین طور نوع صفحه نمایش اصلی آن، AMOLED است؛ به این معنا که قابلیت همیشه روشن بودن را دارد.

نمایشگر ساعت آمازفیت مدل Amazfit T-Rex در حالت روشن، فقط اطلاعات پایه را نمایش می دهد. برای ذخیره بیشتر باتری، می توان این قابلیت را در ساعت غیر فعال کرد. این ساعت دارای چهار دکمه به صورت فیزیکی است که در کناره‌ها تعبیه شده‌اند و به صورت فشاری کار می کنند. ابعاد قاب این ساعت در اندازه‌های 47.7 *47.7 میلی متری طراحی شده است تا زیبایی بیشتری به آن بدهد. در ادامه می توانید مشخصات ظاهری این ساعت هوشمند زیبا را به صورت دسته بندی شده و مختصر در جدول زیر مشاهده نمایید.

یک شیشه 2.5 بعدی گلوریا گلس 3.0 ویژه، محافظت از این صفحه نمایش را برعهده دارد.  این ساعت دارای پوشش ضد لک برای اثر انگشت است و محافظ Corning Gorilla Glass 3  نیز روی صفحه نمایش آن وجود دارد. به منظور مقاومت بیشتر، ساعت هوشمند آمازفیت مدل Amazfit  T-REX بدنه‌ای از جنس پلی کربنات دارد. جنس بند این ساعت هوشمند سیلیکونی است تا انعطاف و دوام بیشتری داشته باشد. نوع قفل آن نیز به شکل سگکی قلاب دار است. یک دلیل اصلی برای مقاومت بدنه ساعت هوشمند آمازفیت مدل Amazfit T-Rex پلیمری بودن آن است. بدنه پلیمری باعث می‌شود که استحکام ساعت در برابر فشار و تغییرات محیطی بالاتر برود و دماهای مختلف را تحمل کند. این محصول تا 240 ساعت در برابر رطوبت مقاومت دارد. میزان رزولوشن ساعت هوشمند آمازفیت 360 * 360 است و با این رزولوشن می تواند اعداد را با کیفیت و وضوح کافی در هر محیطی و با میزان نور متفاوت به نمایش بگذارد.

وزن این ساعت 58 گرم است و این وزن کم به این دلیل در نظر گرفته شده است که فرد در استفاده طولانی مدت از آن دچار خستگی و یا درد در ناحیه مچ دست نشود. بنابراین می توان آن را به راحتی در کل روز استفاده کرد و شاهد عملکرد بی نظیر آن بود. در تولید ساعت‌های جدید و اسمارت واچ‌های معروف سعی می‌شود که کم وزن بودن و سبکی ساعت مورد توجه قرار گیرد تا فرد به علت سنگینی، از کاربردهای آن صرف نظر نکند.
کارایی ساعت هوشمند آمازفیت شیائومی مدل Amazfit T-Rex

این ساعت دارای سنسور و یا حسگرهایی کاربردی است؛ حسگر شتاب سنج 3 محوره، حسگر ژئو مغناطیسی، حسگر سنجش نور محیطی و حسگر اپتیکال ناظر بر شمارش ضربان قلب به نام PPG. با وجود این حسگرها این ساعت هوشمند کاملا منحصر به فرد می‌شود. همچنین با یک حسگر نوری با نام  Bio Tracker PPGعملیات نظارت بر ضربان قلب را به صورت شبانه روزی انجام می دهد.

این ساعت هوشمند شامل هشدار پیام تماس‌های دریافتی و هشدار شبکه‌های اجتماعی و دارای 14 حالت ورزشی است و برای ردیابی تناسب اندام کاربرد دارد. به همین دلیل قابلیت ردیابی در فعالیت هایی مانند کوهنوردی، دوچرخه سواری، دویدن و اسکی را دارد. شرکت سازنده این ساعت هوشمند قدرتمند اعلام کرده است که در آپدیت بعدی می تواند ورزش‌های ترکیبی سه گانه مثل ورزش‌های دو، دوچرخه سواری و شنا را به قابلیت‌های این ساعت هوشمند اضافه کند.

این ساعت برای غواصان و کلیه افرادی که در ورزش‌های آبی فعالیت دارند و به طور روزانه به استخر می روند، بسیار مناسب است. غواصان که در مدت طولانی در عمق بیشتری از آب می روند نیاز به ساعتی دارند که کارایی خوبی در عمق آب داشته باشد و ساعت هوشمند آمازفیت شیائومی مدل Amazfit T-Rex یک ساعت بسیار خوب برای غواصان محسوب می‌شود. به دلیل اینکه این ساعت حتی تا عمق 50 متری نیز می تواند در صحت کامل کار کند. در کل این ساعت هوشمند و زیبا مناسب برای افراد ماجرا جو است که می توانند از مکان یاب آن نیز برای کشف موقعیت‌ها و مکان‌ها مختلف استفاده کنند. بنابراین افراد با استفاده از این ساعت هوشمند نیازی به وسایل اضافی مانند مکان یاب، قطب نما و غیره ندارند.

از قابلیت‌های ویژه ساعت هوشمند آمازفیت شیائومی مدل Amazfit T-Rex ضد آب بودن است. با وجود این که امروزه اکثر ساعت‌های موجود خاصیت ضد آب بودن را دارند، اما تفاوت عمده این محصول با سایر ساعت‌ها در این است که این ساعت می تواند تا فشار 5 اتمسفر در زیر آب قرار بگیرد؛ به طوری که این خاصیت، آن را هنگام شنا نیز قابل استفاده می کند. علاوه بر این دارای GPS بوده و می تواند موقعیت مکانی را نشان دهد. از دیگر کاربرد های بدیهی این ساعت هوشمند و پر قدرت، امکان پیش بینی آب و هوا است.

شرکت سازنده این ساعت بی نظیر، این اسمارت واچ را با توجه به ویژگی‌ها و امکاناتش، کاملا مقرون به صرفه توصیف کرده است. از آن جا که این ساعت استانداردهای نظامی و محافظتی را داراست. بنابراین محصول بسیار قابل اطمینانی است و دارای کارایی بالا و عملکرد خوبی می باشد.

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :