ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip lite

( )
  این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  

ویژگی های کلیدی محصول :

  • نوع اتصال : بی سیم
  • نسخه بلوتوث : 4.1
  • جنس بدنه : پلی کربنات
  • صفحه نمایش : 1.28 اینچ تمام صفحه نمایش
  • باتری : باتری لیتیوم-پلیمر 200mAh
  • اقلام همراه : شارژر USB
  • قابلیت ها : نمایشگر منعکس کننده 8 رنگ،ضد آب تا عمق 30 متر،شیشه تقویت شده Gorilla glass 3

Amazfit

0 تومان بدون مالیات.

در انبار موجود نیست

نقد و بررسی اجمالی

ساعت هوشمند آمازفیت شیائومی مدل Amazfit Bip Lite نسخه گلوبال

روزی یکی از نماد های تخیلی بودن فیلم ها، داشتن مچ بندی جادویی بود که با زدن دکمه ای روی آن اعمال خاصی صورت می گرفت و عموما شخصیت قهرمان داستان به واسطه داشتن این مچ بند شخصیت های منفی را تار و مار می کرد. در آن روزگار تصور به واقعیت پیوستن همچنین دستبندی و داشتن چیزی مانند این، به هیچ وجه از ذهن آدمیان عبور نمی کرد. اختراع ساعت هوشمند و همه گیر شدن آن ثابت کرد که انسان امروزی برای ابر قهرمان شدن نیاز به یک مچ بند هوشمند دارد. مچ بندی مانند ساعت هوشمند آمازفیت شیائومی مدل Amazfit Bip Lite.
در ادامه قصد داریم ساعت هوشمند آمازفیت شیائومی مدل Amazfit Bip Lite نسخه گلوبال را مورد بررسی قرار دهیم. این ساعت در سال 2018 در آمریکا طراحی و ساخته شد. به نوعی می توان گفت که Amazfit Bip Lite در طراحی از هموطن خود اپل واچ پیروی کرده است و با استفاده از یک قالب مربعی، سادگی و زیبایی را به کاربر خود هدیه می کند.
از مهمترین ویژگی های این ساعت که شرکت شیائومی آن را به عنوان برگ برنده خود در برابر سایر برندها چون اپل واچ رو کرده، باطری لیتیومی 200mAh آن است. Amazfit Bip Lite با داشتن این باطری و برنامه تنظیم میزان انرژی مصرفی GPS قادر خواهد بود چیزی حدود 30 تا 40 روز بدون نیاز به شارژ مجدد کار کند. به بیان بهتر این ساعت با شارژ شدن در 2.5 ساعت می تواند حدود یک ماه به شکل استفاده معمولی و برای 120 روز به شکل حالت آماده باش، کارایی داشته باشد.

Amazfit Bip Lite و طراحی ورزشکاری:
مهمترین ویژگی طراحی Amazfit Bip Lite که آن را به نوعی خاص کرده این است که این ساعت با توجه به نیاز ورزشکاران، به خصوص ورزشکاران نیمه حرفه ای طراحی و تولید شده است.
در واقع Amazfit Bip Lite مانند یک مربی ورزشی می تواند در کنار شما باشد. میزان خواب شما را تنظیم کند و به شما نشان بدهد که برنامه ورزشی شما چه نتایجی داشته و چه کارها انجام داده اید. Amazfit Bip Lite با استفاده از سنسور هایی چون سنسور تشخیص ضربان قلب و شتاب سنج در سه بعد اطلاعات لازم را برای شما جمع آوری و تحلیل می کند.
این ویژگی در کنار ضد آب بودن تا عمق 30 متر به ورزشکار این اجازه را می دهد که بدون نگرانی از تعریق خود، یک همراه همیشگی در ورزش و سایر لحظات خود داشته باشد. وزن کم Amazfit Bip Lite (حدود 32 گرم) آن نیز دیگر عاملی است که به نوعی آن را برای استفاده روزمره مناسب کرده است.
اما از نظر صفحه نمایش، این ساعت از یک صفحه نمایش 1.28 inch با محافظ صفحه Gorilla 3 و حالت ضد اثر انگشت، بهره می برد که به نظر می رسد احترام خوبی به کاربر محسوب شود. همچنین رزولوشن این صفحه 176*176 pic است.

بند و بدنه ساعت از جنس پلی کربنات است. از ویژگی های مهم پلی کربنات این است که در برابر رطوبت مقاومت خوبی دارد و از انعطاف خوبی در برابر فشار و خمش برخوردار است. این ویژگی در کنار سایر عناوین ذکر شده Amazfit Bip Lite، بیشتر نشان می دهد که این ساعت، یک طراحی ورزشکاری دارد.اما این را نیز نباید فراموش کرد که Amazfit Bip Lite با وجود ذات ورزشکاری خود، ظاهری ساده و شیک دارد و می تواند برای استفاده های روزمره کاملا مناسب باشد.همچنین این ساعت از ارتباط بلوتوثی نسخه 4.0 به بالا بهره می برد. به واسطه همین ویژگی و با استفاده از برنامه Amazfit APP در گوشی، کاربر می تواند به سیستم عامل و برنامه های داخلی آن دسترسی داشته باشد و به نوعی آن را برای خود شخصی سازی کند.

Amazfit Bip Lite و کارایی آن :

Amazfit Bip Lite از دو سیستم عامل اندروید نسخه 4.4 و iOS نسخه 9.0 به بالا پشتیبانی می کند. اما اگر بخواهیم از کارایی سخت افزاری این ساعت صحبت کنیم باید بگوییم که شما از یک ساعت چه انتظاری خواهید داشت؟
در واقع این ساعت مانند هر ساعت هوشمندی دیگر چندین کار محدود را قرار است برای شما انجام دهد. بنابراین انتظار داشتن سیستم و سخت افزار بالا با ویژگی های عجیب و غریب کمی غیر منطقی به نظر می رسد. در حقیقت ما باید به میزان نیاز خود نگاه کنیم، مسلما روزی با گسترش نیازها و پیچیده شدن آن‌ها این ساعت‌ها نیز به سمت استفاده از سخت افزارهایی با کانفیگ بالا می روند.کار کردن با Amazfit Bip Lite با توجه به داشتن صفحه نمایش لمسی نسبتا قوی بسیار راحت است. البته در کناره سمت راست ساعت یک زائده کوچک دایره ای شکل به سبک ساعت های کلاسیک قرار دارد. به نظر می رسد این طراحی کمی ما را دچار تناقض کند. به خصوص این که برای روشن کردن صفحه کاربر باید از این دکمه استفاده کند.این که این نوع طراحی مثبت یا منفی بوده، بیشتر بر عهده کاربر و استفاده کننده است. برخی دوست دارند همواره یاد و خاطره ای از ساعت های کلاسیک وجود داشته باشد و برخی دیگر با گذر از گذشته می خواهند هرچه که هست را در آینده جست و جو کنند. همچنین Amazfit Bip Lite همچنین از سه زبان اسپانیایی، چینی و انگلیسی پشتیبانی می کند.
به نظر این ساعت با توجه به قیمت پایین و استفاده از باطری قوی و قدرتمند بتواند بازار خوبی در جهان برای خود داشته باشد. حال باید دید که این ساعت تا چه اندازه می تواند نظر مشتریان خود را جلب کند.این که این نوع طراحی مثبت یا منفی بوده، بیشتر بر عهده کاربر و استفاده کننده است. برخی دوست دارند همواره یاد و خاطره ای از ساعت های کلاسیک وجود داشته باشد و برخی دیگر با گذر از گذشته می خواهند هرچه که هست را در آینده جست و جو کنند. همچنین Amazfit Bip Lite همچنین از سه زبان اسپانیایی، چینی و انگلیسی پشتیبانی می کند.
به نظر این ساعت با توجه به قیمت پایین و استفاده از باطری قوی و قدرتمند بتواند بازار خوبی در جهان برای خود داشته باشد. حال باید دید که این ساعت تا چه اندازه می تواند نظر مشتریان خود را جلب کند.

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :