اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کینگ استار مدل KBS115

( )

  این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  

ویژگی های کلیدی محصول :

  • نوع اتصال:بی‌سیم و باسیم
  • اتصال دهنده:جک 3.5 میلی‌متری صدا، پورت USB، شیار کارت حافظه، بلوتوث
  • ورودی کارت حافظه:دارد
  • ظرفیت باتری : 1500 میلی آمپر بر ساعت
  • مدت زمان دوام باتری در حالت پخش موسیقی :6 ساعت
  • قابلیت شارژ با پاوربانک
  • میکروفون:ندارد
  • برد بلندگو:10متر
kingstar

0 تومان بدون مالیات.

در انبار موجود نیست

نقد و بررسی اجمالی

حضور ناگهانی برند کینگ استار در دنیای تجهیزات صوتی، با رگباری از محصولات با کیفیت و خواستنی همراه بوده است! خرید اسپیکر بلوتوث کینگ استار مدل KBS115 شما را به یکی از همین محصولات مجهز می کند و به شما امکان می دهد صدای با کیفیت را در هر زمان و مکانی تجربه کنید. در این بخش می خواهیم مشخصات اسپیکر کینگ استار KBS115 را به صورت مشروح و مفصل از زیر ذره بین رد کنیم. بنابراین با تیم فنی دیجی بست همراه باشید و با قابلیت های این منبع صوتی عالی، آشنا شوید!

طراحی اسپیکر بی سیم Kingstar مدل KBS115

اسپیکر بلوتوث کینگ استار مدل KBS115 طرحی کشیده دارد و با مدل های جیبی که در کف دست جا می شوند، بسیار متفاوت است. مزیت بزرگ این طرز طراحی، امکان حمل بلندگو با دستگیره و آویزان کردن آن از اشیای مختلف است. شما می توانید پس از خرید اسپیکر بی سیم Kingstar مدل KBS115، آن را به صورت عمودی روی میز قرار دهید تا فضای کمتری را اشغال کند.

ابعاد اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کینگ استار مدل KBS115 برابر 201 در 86 در 79 میلی متر است. با این ابعاد، می توانید دستگاه را به سادگی درون کیف یا کوله پشتی خود جای دهید و نگران خراب شدن آن نیز نباشید. تمامی دکمه های دستگاه در یک سمت بدنه نصب شده اند و درایور آن نیز پشت یک توری فلزی مخفی شده است تا از آسیب، در امان باشد.

بدنه اسپیکر کینگ استار KBS115 از پلاستیک ساخته شده است و وزنی برابر 430 گرم دارد. این وزن نسبتا زیاد به خاطر فرم کلی بدنه دستگاه است. بدیهی است که جای دادن درایور 3 وات دستگاه در یک بدنه کوچک، وزن کمتری برای آن رقم می زد. اما بیشتر کاربران دستگاه با وزن آن، هیچ مشکلی نخواهند داشت. به این فکر کنید که اسپیکر شما به واسطه ابعاد و وزن خود، هیچ گاه گم نمی شود!

پوشش پلی کربنات مات اسپیکر بیسیم Kingstar مدل KBS11 در برابر خش افتادگی و اثر انگشت، مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. در یک سمت این بدنه کشیده، درایور دستگاه به چشم می خورد و در سمت دیگر می توان دکمه های آن را مشاهده کرد. بخش فوقانی بدنه، خانه سگک های دستگیره دستگاه است و می توانید یک بند رودوشی به جایش نصب کنید. 4 عدد پایه کوتاه در کف بدنه بلندگو کینگ استار KBS115، آن را هنگام قرارگیری در حالت افقی، ثابت و استوار نگه می دارند.

پنل کنترل اسپیکر بی سیم کینگ استار مدل KBS115 شامل 5 کلید، 4 پورت و یک نشانگر LED است. کلید روشن و خاموش دستگاه به صورت مکانیکی طراحی شده است و برای فعال یا غیر فعال کردن دستگاه، باید آن را به راست و چپ حرکت داد. 4 عدد دکمه برای تنظیم حجم صدا، پخش و توقف و همچنین تغییر وضعیت دستگاه نیز در اختیارتان قرار می گیرد. جلو و عقب بردن آهنگ با فشردن دکمه های جلو و عقب و تنظیم حجم صدا با نگه داشتن آن ها انجام می شود.

برای شارژ کردن اسپیکر بلوتوث Kingstar مدل KBS115 باید آن را با کمک کابل میکرو USB به یک شارژر موبایل یا پاوربانک متصل کنید. برای این منظور، یک کابل کوتاه در بسته بندی دستگاه، ارائه می شود. با خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل Kingstar مدل KBS115 می توانید آهنگ های دلخواه خود را از روی حافظه های جانبی نیز پخش کنید. شیار کارت حافظه و پورت USB دستگاه برای همین مقصود در نظر گرفته شده اند.

در نهایت به ورودی 3.5 میلی متری اسپیکر Kingstar KBS115 می رسیم. این جک صوتی به شما امکان می دهد صدای خروجی از هر منبع صوتی را از طریق کابل AUX به دستگاه ارسال کنید. این کابل همچنین به عنوان آنتن رادیوی دستگاه کاربرد دارد. بنابراین اگر وجود رادیو FM برایتان حیاتی است، باید یک کابل AUX تهیه کرده و همواره کنار دست خود داشته باشید.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های اسپیکر Kingstar KBS115

مدل های جدید اسپیکر قابل حمل همگی به امکاناتی عالی مجهز شده اند. اسپیکر بلوتوث کینگ استار مدل KBS115 نیز تابع همین قانون است و شرکت سازنده توانسته است امکاناتی بسیار متعدد را در بدنه ای کوچک جا دهد. جالب اینجاست که با وجود این امکانات گسترده، قیمت اسپیکر Kingstar KBS115 هنوز مناسب و ارزان است و برای هدیه دادن، انتخاب خوبی به حساب می آید.

پاسخگویی به تماس تلفنی: پس از آنکه اسپیکر بی سیم Kingstar مدل KBS115 را با بلوتوث به گوشی موبایل خود متصل کردید، می توانید از آن به عنوان راهی برای مکالمه دست آزاد استفاده کنید. میکروفون نصب شده روی بدنه اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کینگ استار مدل KBS115 به شما امکان می دهد صدای خود را با شفافیتی قابل قبول به گوش فرد پشت خط، برسانید.

پخش با حافظه جانبی: با خرید اسپیکر کینگ استار KBS115 صاحب یک باند فلش خور کوچک می شوید! کافیست فلش مموری پر از موزیک خود را به پورت USB دستگاه بزنید تا فایل های روی آن را به صورت خودکار پخش کند. البته قابلیت های اسپیکر بیسیم Kingstar مدل KBS11 به پخش از فلش محدود نمی شود و با وصل کردن مموری کارت microSD نیز می توانید به پخش آهنگ بپردازید.

مجهز به رادیو FM: اخبار روز به صورت رایگان در فضای پیرامون ما پخش شده اند و کافیست با یک وسیله مناسب، آن ها را به صدا تبدیل کنیم! این وسیله مناسب، بلندگو کینگ استار KBS115 است. فراخوانی رادیوی اف ام در این دستگاه تنها با فشردن یک دکمه انجام می شود. برای استفاده از تیونر اف ام اسپیکر بی سیم کینگ استار مدل KBS115 به یک آنتن نیاز خواهید داشت که کابل AUX این کار را برایتان انجام می دهد.

اتصال به اسپیکر همنام: قابلیت Daisy-Chain یکی از جالب ترین ویژگی های انواع اسپیکر کینگ استار به حساب می آید. در صورتی که دوست شما نیز برای خرید اسپیکر بلوتوث Kingstar مدل KBS115 اقدام کرده باشد، کافیست بلوتوث هر دو دستگاه را فعال کنید تا همدیگر را شناسایی کرده و به صورت باندهای مجزای راست و چپ عمل کنند! این ویژگی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل Kingstar مدل KBS115، ارزش خرید آن را به شدت افزایش می دهد.

عملکرد اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کینگ استار مدل KBS115

اسپیکر بلوتوث کینگ استار مدل KBS115 از یک باتری با ظرفیت 1500 میلی آمپر ساعت نیرو می گیرد. برای شارژ این باتری می توانید از انواع شارژر موبایل استفاده کنید. حتی در هنگام سفر، استفاده از پاوربانک نیز برای شارژ اسپیکر بی سیم Kingstar مدل KBS115 امکانپذیر است. LED نشانگر دستگاه هنگام شارژ روشن شده و پس از اتمام فرایند شارژ، خاموش خواهد شد.

به محض حرکت دادن کلید روشن و خاموش، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کینگ استار مدل KBS115 در وضعیت شناسایی بلوتوث قرار می گیرد. کافیست نام آن را در لیست دستگاه های بلوتوث گوشی خود بیابید و آن را با گوشی خود Pair کنید. فشردن دکمه های جلو و عقب، قطعه بعدی یا قبلی را پخش می کند و نگه داشتن این دکمه ها، حجم صدا را تغییر می دهد.

اسپیکر بیسیم Kingstar مدل KBS11 یک دکمه اختصاصی برای پخش و توقف موزیک دارد. جالب اینجاست که با فشردن همین دکمه هنگام زنگ خوردن گوشی، می توانید به تماس تلفنی پاسخ دهید. جهت رد تماس، کافیست این دکمه را نگه دارید. اگر هنگام پخش موزیک فرصتی برای پاسخگویی به تماس ندارید، گوشی خود را در وضعیت Don Not Disturb قرار دهید.

وصل کردن فلش مموری یا کارت حافظه به بلندگو کینگ استار KBS115، آن را به سرعت از وضعیت بلوتوث خارج می کند. ما پخش موزیک از حافظه های جانبی را فقط برای فولدرهای حاوی میکس، توصیه می کنیم. چون اجرای قطعات به ترتیب حروف الفبا انجام می شود و یافتن قطعه دلخواه در میان انبوهی از فایل های مختلف، چندان آسان نخواهد بود.

اسپیکر بی سیم کینگ استار مدل KBS115 می تواند صدایی بسیار بلند و رسا تولید کند. این امر با وجود درایور 3 وات آن، کمی عجیب به نظر می رسد. اما احتمالا بدنه استوانه ای دستگاه نقش موثری در تقویت صدای آن ایفا می کند؛ وضعیتی که در اسپیکرهای کوچک، با آن مواجه نخواهید شد. مقدار باس صدای اسپیکر بلوتوث Kingstar مدل KBS115 آنقدر زیاد نیست که زمین را به لرزه در آورد. اما صدای دستگاه خشک و خالی نیست و تا حدی از پس پخش فرکانس های بم، بر می آید.

نتیجه گیری

امکانات بالا و ارزان بودن قیمت اسپیکر بلوتوثی قابل حمل Kingstar مدل KBS115، آن را به انتخابی شایسته برای همراه شما در سفر و گردش تبدیل کرده است. با خرید اسپیکر Kingstar KBS115 به عنوان هدیه، می توانید اطرافیان خود را حسابی خوشحال کنید. محصولات برند Kingstar در فروشگاه اینترنتی دیجی بست بسیار پرطرفدارند و به سرعت ناموجود می شوند. بنابراین تا فرصت خرید وجود دارد، این اسپیکر خوش ساخت و با کیفیت را از آن خود کنید!

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :