ایرپاد لنوو مدل LP80

( )
  این محصول توسط تولید کننده اصلی تولید و دارای بارکد و هولوگرام قابل پیگیری می باشد  
ویژگی های کلیدی محصول :
  • نوع اتصال:بی سیم
  • رابط:بلوتوث 5.0v
  • محدوده برد بلوتوث: 10 متر
  • باتری در حالت استند بای:100ساعت
  • باتری در حالت پخش موسیقی:6ساعت
  • زمان برای شارژ:2ساعت
  • ویژگی های خاص: دارای طراحی ارگونومیک، بسیار سبک دارای هدفون های لمسی، قابلیت حذف صداهای مزاحم و فناوری HIFI
  • اقلام همراه:کابل type-c
lenovo

0 تومان بدون مالیات.

در انبار موجود نیست

نقد و بررسی اجمالی

بعد از آنکه لنوو به عنوان یکی از بهترین‌های حوزه کامپیوتر شناخته شد، فعالیت خود را در زمینه‌های متنوع افزایش داد. این روزها، نام این برند را بین هدفون‌های بلوتوثی به کررات می‌شنویم. هدفون‌هایی که در کمال تعجب، ماهیتی از کیفیت صدای مطلوب و برچسب قیمت باورنکردنی دارند. هندزفری بلوتوثی لنوو مدل LP80، یکی از پرفروش‌ترین و جذاب‌ترین هدفون‌های بی سیم این کمپانی است. طراحی خلاقانه‌ای دارد و بجز ظاهر خاصش، از معیارهای موثر در کیفیت صدا محروم نمانده است.


اگر قصد خرید یک هدفون بی سیم با پشتیبانی از مود گیمینگ، فناوری کاهش نویز محیطی و بدنه ضد آب دارید، هندزفری بلوتوثی لنوو مدل LP80 با قیمت فوق العاده‌اش، گزینه خوبی به نظر می‌آید. در ادامه، به بررسی دقیق‌تر این مدل می‌پردازیم:


طراحی نوآورانه

به همان اندازه که طرفدار طراحی‌های خاص و خلاقانه باشید، از ظاهر هندزفری بلوتوثی لنوو مدل LP80 لذت می‌برید. لنوو به جای طراحی تکراری ایربادها، اینبار هندزفری بلوتوثی لنوو LivePods LP80 را همراه با یک قاب شفاف عرضه کرده که جلوه جدیدی را به وجود آورده است. با این که قاب شفاف باکس شارژ اندکی نگرانی بابت لک پذیری و باقی ماندن اثر انگشت را به همراه دارد ولی این نقطه ضعف، چیزی از جلوه منحصر بفرد این مدل کم نمی‌کند.
هر ایرباد، 3.5 گرم وزن داشته و تنها انتقادی که به آن وارد است، جالی خالی حلقه های سیلیکونی است. با این حال، ایربادهای LivePods LP80 به خوبی در کانال گوش می‌نشیند و با طراحی آرگونومیک و وزن بسیار کمی که دارند، مناسب استفاده طولانی مدت و روزمره هستند. سطح خارجی هر ایرباد نیز دارای ماژول لمسی بوده و کنترل عملکرد آن را برای شما میسر می‌کند.


کیفیت صدای هندزفری بلوتوثی لنوو مدل LP80

هم کاربران اندرویدی و هم کاربران iOS، از مزایای این هدفون لنوو برخوردار خواهند شد. صدای Hi-Fi، پشتیبانی از کدک AAC و بلوتوث 5.0 جنبه های مختلف از کیفیت صدای هندزفری بلوتوثی Lenovo LivePods LP80 را تامین می‌کنند. همانطور که می‌دانید، کدک AAC فرمت پیش‌فرض صوتی در محصولات اپل بوده و به جز برند اپل، مورد تایید محصولات سونی و نینتندو نیز قرار گرفته است.
اگر از جلوه‌های صوتی مصنوعی خسته شده‌اید، بهتر است برای انتخاب هدفون بی سیم، به حضور تکنولوژی Hi-Fi تاکید به خرج دهید. این تکنولوژی پیشرفته، شرایط پخش صدایی بی رنگ با جزییات دقیق را فراهم می‌کند و برای کاربران سخت پسند، یک نقطه قوت درست و حسابی است.


پشتیبانی از مکالمه HD

بسیاری از کاربران پیش از آنکه از هدفون بلوتوثی برای گوش کردن به موسیقی استفاده کنند، مکالمات تلفنی خود را با آن جلو می‌برند. اگر شما هم روی کیفیت صدا حین مکالمات تلفنی حساس هستید، بهتر است اقدام به خرید هدفونی کنید که از فناوری ENC پشتیبانی می‌کند. ENC در واقع لغو نویز محیطی بوده که به طور مؤثری، 90٪ نویز محیط را سرکوب خواهد کرد. در نهایت، هندزفری بلوتوثی لنوو مدل LP80 مجهز به میکروفون حساس داخلی با فن‌آوری کاهش نویز، تماس HD و تجربه گوش دادن همه جانبه صدا را برای شما به ارمغان می آورد.
با توجه به این که محدودیت Master-Slave در هندزفری بلوتوثی لنوو مدل LP80 وجود ندارد، شما مختارید که از هر ایرباد به صورت جداگانه استفاده کنید. بلوتوث 5.0، اتصال پایدار تا شعاع 8 الی 10 متری را برای شما فراهم میکند تا از مکالمه یا گوش دادن به موسیقی با یک دستگاه بی سیم، لذت ببرید.


باتری 300 میلی آمپر ساعتی

کیس شارژ شفاف هدفون بی سیم Lenovo LivePods LP80، یک شارژر همراه با ظرفیت 300 میلی آمپر ساعت است. این باکس شارژ، طی 1.5 ساعت ایربادهای 30 میلی آمپر ساعتی این هدفون را شارژ می‌کند. یکبار شارژ کامل ایربادها برای 3 الی 4 ساعت پخش موسیقی یا مکالمه تلفنی کفایت می‌کند اما نرخ نهایی دوام باتری، به معیارهای دیگری از جمله حجم صدا وابستگی مستقیم دارد. بعد از خالی شدن باتری باکس شارژ، کافیست آن را به مدت 1 ساعت از طریق USB Type-C به شارژر متصل کنید تا مجدد فول شارژ شود.

برچسب ها

بخش سوال و جواب درباره محصول :